Superster Zanka morgen er niet bij.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-10-2012 om 13:16:19Zanka ontbreekt morgen in de selectie, Van Bommel, Ritzmaier, Pieters ook. reageer retweet
hah ik open hem en dat gedoe over de PSV straat.. je hebt ergens een buurt met allemaal mythologische straatnamen, willen ze de ajaxlaan omdopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn TwitteraccountIk vraag mij nog steeds af of hij zelf doorheeft wat een mongool hij is.
Ongelooflijk kinderachtig, maar gratis publiciteit voor de wethouder o.i.d. die het aankaart/aanpast.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
hah ik open hem en dat gedoe over de PSV straat.. je hebt ergens een buurt met allemaal mythologische straatnamen, willen ze de ajaxlaan omdopen
Voorzoek ingediend door supporters, afgewezen door de gemeentequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelooflijk kinderachtig, maar gratis publiciteit voor de wethouder o.i.d. die het aankaart/aanpast.
Oh dat valt nog mee danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Voorzoek ingediend door supporters, afgewezen door de gemeente
Heb je in Rotterdam ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
hah ik open hem en dat gedoe over de PSV straat.. je hebt ergens een buurt met allemaal mythologische straatnamen, willen ze de ajaxlaan omdopen
Geen idee. Volgens mij is het praktisch bijna onmogelijk om een straatnaam te veranderen. Waarom zou je ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar waren ze er ook over bezig toch?
Niet onmogelijk hoor, ik zie vaak in het nieuws dat een of ander bekend persoon een straat naar zich vernoemd krijgt..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij is het praktisch bijna onmogelijk om een straatnaam te veranderen. Waarom zou je ook.
Ja in een nieuwbouwwijk of een parkje ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet onmogelijk hoor, ik zie vaak in het nieuws dat een of ander bekend persoon een straat naar zich vernoemd krijgt..
Zou dat dan niet vooral in nieuwe wijken zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet onmogelijk hoor, ik zie vaak in het nieuws dat een of ander bekend persoon een straat naar zich vernoemd krijgt..
Als je een nieuwe wijk aanlegt zijn er ook automatisch nieuwe namenbeschikbaar, maar volgens mij is het ook populairder om een lullig bruggetje een naambordje te geven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom doen ze het ook niet. De systemen snappen dat niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef Saind het volgende:
zou wel kut zijn als ze ineens m'n straatnaam veranderen
Net alsof je verhuist al dat papierwerk
Van die wijken voor mongolen bedoel je? Moet ik ook regelmatig bezorgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
Hier hebben we een nieuwe wijk: ''De wijk van je leven'' en een van de straten waar de bejaardenwoningen aan vast zitten heet: ''Het Schaduwrijk''.![]()
![]()
Verder zit er in die wijk ook een half gesloten inrichting en de overige huizen zien er uit als vakantiehuisjes ala centerparks.
Nee, dit is zo'n ding waar mensen langzaam terug de maatschappij in worden gebracht. En die hebben ze hier in het dorp neergeplempt. En nu blijven al die gasten waarschijnlijk hier hangen en een huis kopen/huren e.d.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die wijken voor mongolen bedoel je? Moet ik ook regelmatig bezorgen.
Zie je van die gasten al schreeuwend en kwijlend met een blok duplo in hun mond over de grond rollen. Dan heb je wel even een wtf momentje.
Ah, daar ging de waarde van je huis. Altijd fijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n ding waar mensen langzaam terug de maatschappij in worden gebracht. En die hebben ze hier in het dorp neergeplempt. En nu blijven al die gasten waarschijnlijk hier hangen en een huis kopen/huren e.d.
Daar ben je mooi klaar mee dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n ding waar mensen langzaam terug de maatschappij in worden gebracht. En die hebben ze hier in het dorp neergeplempt. En nu blijven al die gasten waarschijnlijk hier hangen en een huis kopen/huren e.d.
Weet niet, is in een nieuwbouw wijk en gek genoeg lopen die wijken altijd goed hier. Dit is de derde in pak 'em beet 10 jaar tijd en die andere 2 groeien nog steeds. Die huizen daar waren gek genoeg allemaal al heel snel verkocht en ze konden dus vrij snel beginnen met bouwen aan die wijk, zelfs met die inrichting in de buurt. Valt opzich allemaal ook wel mee, volgens mij zijn het vooral jongeren en niet zoveel van ex gedetineerde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar ging de waarde van je huis. Altijd fijn.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
Monique Smit met dood bedreigd op Fok!
Jij leeft zoals altijd op het randje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Kwart over 4 Cup-a-Soup, niks mis mee
bak ranzige koffie en verslag afmaken op de campus. wel iets mis mee maar achquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Kwart over 4 Cup-a-Soup, niks mis mee
Ik ben echt veel te tof, ik weet het.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jij leeft zoals altijd op het randje.
Spurs en City vind ik wel lekker spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Eindelijk een chill team gevonden online met fifa 13, Bayern.
Pak ik ook altijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Ja, Spurs moet ik nog proberen. City neem ik niet want die nemen veel maten van mij al als we tegen elkaar op de bank spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Spurs en City vind ik wel lekker spelen.
ik neem je zusje altijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Spurs moet ik nog proberen. City neem ik niet want die nemen veel maten van mij al als we tegen elkaar op de bank spelen.
Mont Ventouxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gap - Alpe d'Huez en de etappe naar Ax-3-Domaines
Oké.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:30 schreef ValHallen het volgende:
Die hele tour kan me geen kanker schelen.
Altijd leuk om te kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:30 schreef ValHallen het volgende:
Die hele tour kan me geen kanker schelen.
Wel op de nederlanders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
Ik vind de bergetappes wel leuk. En lekker trollen op rabobank. Maar ook dat kan niet meer.
Je kan nu aandeelhouder wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
Ik vind de bergetappes wel leuk. En lekker trollen op rabobank. Maar ook dat kan niet meer.
B-sport waar niemand kan winnen zonder doping, en waar de fans zo'n minderwaardigheidscomplex hebben tegenover sporten die beter worden bekeken dat ze te pas en onpas roepen dat wielrennen DE ENIGE ECHTE SPORT IS.quote:
Tyfus,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
242 km en dan pas mont ventoux
Ideale etappe voor wat extra dope.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
242 km en dan pas mont ventoux
Spuiten met die handel in huize Froomequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ideale etappe voor wat extra dope.
http://www.wijkopendeploeg.nl/quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rabobank is niet op de beurs my nigga.
Wat is dit voor bsquote:
Je hebt al nachtmerries van rellende Fietsfansquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bang voor de Tour, wat werd ik onaardig bejegend in dat subforum
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Typisch, dm eens pic van die Z i b a. Ze beledigde me gister
.
sneaky hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
.
Zibaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
.
Dat heb je toch alleen nodig in de kleedkamerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Kut fm man, Vilhena raakt heel de tijd geblesseerd en nu is zijn potentie minder geworden.![]()
![]()
Het is een beta kotskuiken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Kut fm man, Vilhena raakt heel de tijd geblesseerd en nu is zijn potentie minder geworden.![]()
![]()
Maakt niet uit, hij en Riola zijn toch al opzoek naar een hoger niveau dan Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
![]()
Heb hem net een nieuw contract laten tekenen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij en Riola zijn toch al opzoek naar een hoger niveau dan Feyenoord.
Ik voel me gemolesteerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
B.R.Oekhoest is wel zowaar mogelijk een irritantere user dan Tong
Typisch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door wie? We pakken hem! Ik heb meerdere aardappelschilmesjes liggen.
3-4-3 met Ajax spelen man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |