Pandapunten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb genoeg pandapunten om een fiat te kopen
Het ging mij om de wedstrijden met Real, prima dat je je held wil verdedigen maar het is gewoon meten met twee maten geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stelt eerst dat Ajax er niet beter op is geworden maar vervolgens verwijt hij hun salarisplafon waardoor ze nooit meer toppers aan kunnen trekken? Dan geeft hij toch antwoord op zijn eigen verbazing. En sowieso als je met termen als 'Demente eikel' over Cruijff komt om je stelling kracht bij te zetten heb je bij voorbaat al ongelijk.
Hitler deed niets foutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit. Hitler heeft ook veel foute dingen gedaan natuurlijk, maar over die joden had hij gewoon gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of dit dezelfde als degene die tijdje terug in het nieuws was. Die was namelijk heel serieus over een tarief tussen Maastricht en Amsterdam wat gewoon concurrerend is met de NSquote:
Cruijff is mijn held niet hoor. Ik werd voorheen zelfs doodmoe van al zijn verwijten en bemoeienissen, maar in deze vind ik het gewoon onzin. Ajax is langzaam aan het opbouwen en vertrouwt op de jeugd daar waar het team van Jol wel vele dure namen had. Dan is het toch helemaal niet gek dat ze er op Europees gebied inderdaad op achteruit zijn gegaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het ging mij om de wedstrijden met Real, prima dat je je held wil verdedigen maar het is gewoon meten met twee maten geweest.
quote:
quote:Wat zijn Pandapunten?
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
Daar word ik altijd zo chagrijnig van als dat gebeurtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Fm is te realistisch, mijn super talent op de rechtsback positie van 16 wordt weg gekaapt voor een schamele 8 ton door Liverpool.
Maak gelijk ff een aantekening in m'n fok vriendenboekje zodat dit misverstand in de toekomst niet meer zal voorkomen vriend Saind.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
De grap was dat ik het jou gister uitgelegd heb.
Dat mag ik toch hopen ja. Verwacht binnenkort een onverwachte overhoring.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak gelijk ff een aantekening in m'n fok vriendenboekje zodat dit misverstand in de toekomst niet meer zal voorkomen vriend Saind.
Het moment dat een docent zei ''we hebben nu een onverwachte overhoring''. Die blik dan in iedereen zijn/haar ogen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen ja. Verwacht binnenkort een onverwachte overhoring.
Bij Frans had ik altijd een 1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het moment dat een docent zei ''we hebben nu een onverwachte overhoring''. Die blik dan in iedereen zijn/haar ogen.![]()
alles onderkotsen en ziek naar huis danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het moment dat een docent zei ''we hebben nu een onverwachte overhoring''. Die blik dan in iedereen zijn/haar ogen.![]()
Hehe, inderdaad. Zonder spiekbriefjes had ik nu nog steeds in havo 3 gezeten door Frans en Duits.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Frans had ik altijd een 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-10-2012 om 15:12:48Real Madrid houdt #Strootman in de gaten? Ja en nog tig andere clubs..... Zou pas nieuws zijn als ze hem niet kennen ;-). reageer retweet
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Zonder spiekbriefjes had ik nu nog steeds in havo 3 gezeten door Frans en Duits.Heb die vent laatst bijna aangereden, niet eens mijn schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 15:44:49 ]
Wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb die vent laatst aangereden, niet eens mijn schuld
oh wacht per ongeluk een woord vergetenquote:
Wel wereldnieuws weer van Rikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-10-2012 om 15:12:48Real Madrid houdt #Strootman in de gaten? Ja en nog tig andere clubs..... Zou pas nieuws zijn als ze hem niet kennen ;-). reageer retweet
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Zijn Twitteraccountquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |