Worden toch geen kampioen dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Worden toch geen kampioen dit jaar.
Ik ga niet meer happen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij hadden het over basketbal.
Fuckyea, stufiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Studiefinanciering binnen!
[..]
Als je teveel bijverdiend hebt krijg je ook geen OV meer. Gelukkig ben ik vorig jaar relatief lui geweest.
Mijn excuses voor dit totaal willekeurige weetje.
Ik vind dat hij gelijk heeft over Cruijff, meer niet. mensen die dingen niet los van andere zaken kunnen zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raiola zijn standpunten verdedigen
Precies dit. Hitler heeft ook veel foute dingen gedaan natuurlijk, maar over die joden had hij gewoon gelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gelijk heeft over Cruijff, meer niet. mensen die dingen niet los van andere zaken kunnen zien.
Neger wat?quote:Maastricht Airlines gaat vliegen van Beek
Een nieuwe luchtvaartmaatschappij, Maastricht Airlines, gaat vanaf januari vanaf de luchthaven in Beek vliegen.
Dat heeft Maastricht Aachen Airport bevestigd. Het bedrijf is deze zomer opgericht door Hamid Kerboua die eerder als initiatiefnemer betrokken was bij Denim Air en Amsterdam Airlines.
Op de website zegt Maastricht Airlines vanuit Beek te gaan vliegen op Amsterdam, Berlijn, München en Parijs. Vanaf 2014 komen daar Londen en Kopenhagen bij. Tegen die tijd moet de maatschappij beschikken over 6 Fokker-vliegtuigen en een compleet Nederlandse bemanning.
Hij stelt eerst dat Ajax er niet beter op is geworden maar vervolgens verwijt hij hun salarisplafon waardoor ze nooit meer toppers aan kunnen trekken? Dan geeft hij toch antwoord op zijn eigen verbazing. En sowieso als je met termen als 'Demente eikel' over Cruijff komt om je stelling kracht bij te zetten heb je bij voorbaat al ongelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gelijk heeft over Cruijff, meer niet. mensen die dingen niet los van andere zaken kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |