bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)igd-op-Twitter.dhtmlquote:Monique Smit met dood bedreigd op Twitter
Monique Smit ontving vanochtend een heftige tweet aan haar adres. De zangeres uit Volendam wordt door een twitteraar dood gewenst. Monique heeft gereageerd dat dit haar 'echt te ver' gaat.
Om 11.12 uur stuurde @prinsesdylan, bekend op Twitter onder de naam 'Go Go Dancer', aan Monique: 'Hoop dat je dood gaat, domme kut'.
Niet snel daarna reageerde de zangeres als volgt: 'Oke dit gaat mij echt te ver! Is toch niet normaal meer'. De Volendamse nam voorzorgsmaatregelen door Dylan te blokkeren. Volgens de entertainmentsite Show Vandaag wordt Monique al langer door haar hater lastig gevallen.
Monique kan in ieder geval op de steun van collega's Dean Saunders en Raffaëla Paton rekenen. 'Wat een sukkels!' en 'Hoe laag kun je zinken uit jaloezie', reageerden zij.
Je hoeft dus kennelijk alleen maar "Hoop dat je dood gaat, domme kut" tegen iemand van de televisie te zeggen op Twitter, en het verschijnt zo op internet. Toch te gek voor woorden dit.quote:
Idd, dit is gewoon een wens..... zeikdoos.quote:
Je vind het leuk dat iemand met de dood wordt bedreigd?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:34 schreef braddofiel het volgende:
[..]
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)igd-op-Twitter.dhtml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dafuq?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Beef en huiver. Het is @prinsesdylan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort....hipster-wilders....iets....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen bedreiging, het is een wens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je vind het leuk dat iemand met de dood wordt bedreigd?
Dit plus de melding dat -ie meer dan 30.000 tweets heeft geplaatst, vat eigenlijk alles samen.twitter:prinsesdylan twitterde op woensdag 24-10-2012 om 15:31:03@gremsems ik geil inderdaad op aandacht ja, en nee, ik blijf liever een mannetje, en nee ik woon nog gezellig bij mijn vader :-) reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |