B-sport waar niemand kan winnen zonder doping, en waar de fans zo'n minderwaardigheidscomplex hebben tegenover sporten die beter worden bekeken dat ze te pas en onpas roepen dat wielrennen DE ENIGE ECHTE SPORT IS.quote:
Tyfus,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
242 km en dan pas mont ventoux
Ideale etappe voor wat extra dope.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
242 km en dan pas mont ventoux
Spuiten met die handel in huize Froomequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ideale etappe voor wat extra dope.
http://www.wijkopendeploeg.nl/quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rabobank is niet op de beurs my nigga.
Wat is dit voor bsquote:
Je hebt al nachtmerries van rellende Fietsfansquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bang voor de Tour, wat werd ik onaardig bejegend in dat subforum
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Typisch, dm eens pic van die Z i b a. Ze beledigde me gister
.
sneaky hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
.
Zibaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
.
Dat heb je toch alleen nodig in de kleedkamerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Kut fm man, Vilhena raakt heel de tijd geblesseerd en nu is zijn potentie minder geworden.![]()
![]()
Het is een beta kotskuiken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Kut fm man, Vilhena raakt heel de tijd geblesseerd en nu is zijn potentie minder geworden.![]()
![]()
Maakt niet uit, hij en Riola zijn toch al opzoek naar een hoger niveau dan Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
![]()
Heb hem net een nieuw contract laten tekenen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij en Riola zijn toch al opzoek naar een hoger niveau dan Feyenoord.
Ik voel me gemolesteerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
B.R.Oekhoest is wel zowaar mogelijk een irritantere user dan Tong
Typisch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door wie? We pakken hem! Ik heb meerdere aardappelschilmesjes liggen.
3-4-3 met Ajax spelen man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Eindelijk een chill team gevonden online met fifa 13, Bayern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |