oh, twee jaar sparen en dan messi kopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit jaar was het "maar" 100 miljoen.
Wanneer? Geloof ik niks van met Indi, De Vrij, Kongolo en Ramsteijn (en mathijssen) al onder contract.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Lees trouwens net dat Feyenoord Bjelland ook graag wilde hebben?
vorig jaar ja, toen die nog niet voor duitsland speelde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Lees trouwens net dat Feyenoord Bjelland ook graag wilde hebben?
Nog voordat hij bij Twente zat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer? Geloof ik niks van met Indi, De Vrij, Kongolo en Ramsteijn (en mathijssen) al onder contract.
Zo treurig altijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Man City fans die rondlopen met Feyenoord shirt van Guidetti en 010 vlaggen
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fansquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zo treurig altijd.
Ik ben in Marseille geweest toen Ajax daarheen moest, en daar liep ook een of andere vent rond met een Ajax shirt en PSG sjaal om
Waarom dat dan weer wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fans
Hou je gewoon met je eigen club bezig en niet met de rivaal van de tegenstanderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BARCA BARCA VIVA BARCA scanderen in het uitvak bij Madrid vond ik wel weer grappig van de Ajax fans
omdat blote barst boys he.quote:
Dat is echt veel origineler inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag net op de nos een kale man die werd meegenomen door de politie, klein en een zwarte lange jas. Leek echt verdomd veel op steven lol. Die zou naar adam centrum gaan toch?
Dat slaat ook nergens opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom is het wel leuk als joden Barca liedjes zingen in Madrid?
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En daarom zou je hem op moeten bellen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Straks is het inderdaad Steven
Cynisch dan? Nee volgens mij gewoon sarcasme.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoek het woord sarcasme nog eens op.
Nee joh. We horen het vanzelf wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarom zou je hem op moeten bellen?
Dubbel gestikt alles.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:16 schreef Typisch het volgende:
Steven heeft een stone island jas, geen lange zwarte.
kut. hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
haha vvd stemmers, jullie zijn keihard genaaid door jullie partij
Waar doel je op?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Watskebeurt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij gaat een nieuwe jas halen voor 1400 euro.
Same here.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Heb overigens D66 gestemd, maar toch.
ja kankerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eken_bedreigd__.html
oh wacht stemmen is voorbij,quote:Als de VVD in het nieuwe kabinet komt, blijft de hypotheekrenteaftrek gehandhaafd. Die garantie geeft VVD-lijsttrekker Mark Rutte. 'Het is voor mij absolute topprioriteit.'
Weet je wat mij tegen de borst stoot? Dat ze ook beslissingen maken over bestaande gevallen, net als toen met die langstudeerboete.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen de VVD stemmers leuk vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |