Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ik moet voorspellen..
Awhquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.
Ik heb Arsenal, Real en Malaga. Ajax durfde ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ik moet voorspellen..
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
zo 's ff eetlijst bijwerken van de afgelopen 2 weken
Ik heb niet zo'n hoge pet op van die Mancini, helemaal Europees. En De Boer zei dat ze gelijkwaardig waren.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?
Ja ik zit ook zo van 1-1 / 1-2 ..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.
Gisteren had ik echt een slechte dag, niks goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
Plus ik pak de laatste tijd alleen maar geld met livebetten.
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Voor de punten is het goed dat Ajax wint, maar ik zie het echt niet gebeuren.
Net als gisterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.
45 euro voorgeschoten voor m'n huisgenoten met boodschappen, wil ik wel terug eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.
Haha, neus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat houdt da in?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
zo 's ff eetlijst bijwerken van de afgelopen 2 weken
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.
Story of my life.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik je blijkbaar verkeerd.
voor City?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
De handicap is wel aantrekkelijk op 3,2
En om 12:30. En De Pel is in vorm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.
Sterker nog; ik denk dat Ajax gaat verliezen zondag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.
Maar door de wintertijd is het stiekem 13:30quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En om 12:30. En De Pel is in vorm.
en de jaarlijkse herfstdip.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En om 12:30. En De Pel is in vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |