Rechtszekerheidbeginsel is weinig waard hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je wat mij tegen de borst stoot? Dat ze ook beslissingen maken over bestaande gevallen, net als toen met die langstudeerboete.
Wel relaxed inderdaad dat ze halverwege de spelregels mogen veranderen, in tegenstelling tot iedere andere partij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rechtszekerheidbeginsel is weinig waard hier
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ stevem
Als de inkomstenbelasting wordt verlaagd zoals in dat advies, ga je er netto nog op vooruit. Dan kan het gewoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh wacht stemmen is voorbij,
hupsakee laten we het nu aanpassen
Wat gaan ze precies ändern?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de inkomstenbelasting wordt verlaagd zoals in dat advies, ga je er netto nog op vooruit. Dan kan het gewoon.
Tweetaks systeem, onder 62k betaal je 37% belasting, erboven 49 ofzo.quote:
Gaat mij meer om het morele aspect. Eerst keihard beweren dat je niks, maar dan ook niks eraan gaat veranderen 2 maanden later ben je bereidt om concessies te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de inkomstenbelasting wordt verlaagd zoals in dat advies, ga je er netto nog op vooruit. Dan kan het gewoon.
Scheelt dat nou zoveel? Zit ff beetje te hoofdrekenen maar kom er niet helemaal uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tweetaks systeem, onder 62k betaal je 37% belasting, erboven 49 ofzo.
Schooiers zoeken het maar uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
EN ja, de mensen die weinig verdienen ga er niet veel op vooruit nee, maar die hadden ook nauwelijks profijt van de HRA , dus maakt het alsnog niets uit.
Die gaan er juist nog meer op achteruit man, GWL gaat stijgen, net als de voedselprijzen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
EN ja, de mensen die weinig verdienen ga er niet veel op vooruit nee, maar die hadden ook nauwelijks profijt van de HRA , dus maakt het alsnog niets uit.
Ze willen de HRA instandhouden zodat er niet een te grote lastenverzwaring komt, als de belasting omlaag gaat, komt dat er niet, dus maakt het netto niets uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het morele aspect. Eerst keihard beweren dat je niks, maar dan ook niks eraan gaat veranderen 2 maanden later ben je bereidt om concessies te doen.
In koopkracht gaan ze er dan op achteruit als de voedselprijs stijgt, maar daar heeft iedereen last van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die gaan er juist nog meer op achteruit man, GWL gaat stijgen, net als de voedselprijzen.
Als jij van je 200 euro per maand moet rondkopen en alles gaat stijgen ga je op een gegeven moment bloembollen etenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In koopkracht gaan ze er dan op achteruit als de voedselprijs stijgt, maar daar heeft iedereen last van.
Dit heeft toch niets te maken met HRA afschaffen en lagere belastingen? Als de HRA er nog was en geen lagere belastingen zouden ze er netto bijna net zo veel op achteruit gaan door de inflatie van energie en voedsel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als jij van je 200 euro per maand moet rondkopen en alles gaat stijgen ga je op een gegeven moment bloembollen eten. Dit zegende ga ik eens kijken hoe het met mijn zuurkool is.
Classic.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Jack en al die flikkers moeten weg
Deze man moet live vertellen hoe het zit
Dat is wel een ajacied heh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal in de afgelopen 2 weken nog opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nasi, pannenkoeken met spek, uitsmijter met ham, hamburgers..
Zuurkoolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nasi, pannenkoeken met spek, uitsmijter met ham, hamburgers..
Kipfilet met spek erom heen, ziguineur snitchzel met grieke aardappeltjes, kipfilet in zoet zure saus (met ananas)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Allemaal in de afgelopen 2 weken nog opGoede ideeën wel maar meh
Dat Ajax de bal moet hebben en houden want als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Iemand een idee wat Cruijff gaat vertellen over deze wedstrijd?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat Ajax de bal moet hebben en houden want als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
nou ik vind gta 5 er veel beter uit zien hoor niet slightlyquote:
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ik moet voorspellen..
Awhquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.
Ik heb Arsenal, Real en Malaga. Ajax durfde ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ik moet voorspellen..
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
zo 's ff eetlijst bijwerken van de afgelopen 2 weken
Ik heb niet zo'n hoge pet op van die Mancini, helemaal Europees. En De Boer zei dat ze gelijkwaardig waren.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?
Ja ik zit ook zo van 1-1 / 1-2 ..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel op City handicap betten, maar zie het nog best wel eens gelijk of nipte nederlaag worden.
Gisteren had ik echt een slechte dag, niks goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
Plus ik pak de laatste tijd alleen maar geld met livebetten.
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Voor de punten is het goed dat Ajax wint, maar ik zie het echt niet gebeuren.
Net als gisterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.
45 euro voorgeschoten voor m'n huisgenoten met boodschappen, wil ik wel terug eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Sheldon, hou je je ook je ontlasting bij?
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
1-1 en dat ze zich dan helemaal de tering in werken om in de laatste minuut de deksel op de neus te krijgen. Ideale scenario voor vanavond en voor a.s. zondag.
Haha, neus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat houdt da in?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:04 schreef Saind het volgende:
zo 's ff eetlijst bijwerken van de afgelopen 2 weken
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is idd noodzakelijk dat Ajax flink vermoeid is willen jullie een kans maken.
Story of my life.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik je blijkbaar verkeerd.
voor City?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
De handicap is wel aantrekkelijk op 3,2
En om 12:30. En De Pel is in vorm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.
Sterker nog; ik denk dat Ajax gaat verliezen zondag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar Ajax is altijd slecht na de CL dus als ik jou was zou ik me zorgen maken.
Maar door de wintertijd is het stiekem 13:30quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En om 12:30. En De Pel is in vorm.
en de jaarlijkse herfstdip.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En om 12:30. En De Pel is in vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |