Laat gaan joh. Voor hun is Feyenoord-Ajax net zoiets als onze wedstrijden in de CL. Geen wonder dat ze nerveus zijn.quote:
Doe ff zondag ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
Borussia Dortmund - Real Madrid 2-1 godverdomme wat ben ik helderziend.
Toen mensen in de veronderstelling waren dat Napoli met een A-elftal ging spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook reacties voor PSV - Napoli terug halen![]()
Van mij? Zoek maar op dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook reacties voor PSV - Napoli terug halen![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Voor hun is Feyenoord-Ajax net zoiets als onze wedstrijden in de CL. Geen wonder dat ze nerveus zijn.
ik heb bij de fok voorspelquote:
Hamsik was al een tijdje bekend. Cavani ook 1 dag van te voren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen mensen in de veronderstelling waren dat Napoli met een A-elftal ging spelen?
homoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb bij de fok voorspel
Feyenoord - Ajax (*2) 1-3
al hoop ik het natuurlijk nie .
Wij deden Man C bagger spelen, daar kozen ze niet zelf voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Lolbroek, denk je nou echt dat Feyenoord zo bagger gaat spelen als Man C?
Is goed... napoleon422quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als vanavond zullen ze niet veel aan de bal zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Lolbroek, denk je nou echt dat Feyenoord zo bagger gaat spelen als Man C?
Not really. Maar no spang leef maar ff op die roze wolk, des te harder val je er zondag van af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij deden Man C bagger spelen, daar kozen ze niet zelf voor.
Oh die Fok voorspel, ik doe daar ook nog aan mee, maar ik vergeet hem wel vaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:
Tenzij het ontbreke van Fernandez, dan winnen we met 3-0quote:
Jij was toch gewoon blijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd leuk als je die Feyenoorders ziet stampvoeten als Ajax wint in de CL.
Ik zeg nergens dat we zondag gaan winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really. Maar no spang leef maar ff op die roze wolk, des te harder val je er zondag van af.
Hamsik was dan ook geschorstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hamsik was al een tijdje bekend. Cavani ook 1 dag van te voren.
Ik heb het gevoel dat je gefrustreerd bent, lucht je hartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je hangt liever de debiel uit. Dat kan ook natuurlijk.
Je maneuvreert je altijd in de underdog posissie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we zondag gaan winnen.
Siert je niet deze reacties.
Zo goed speelde Ajax niet... positiespel/passing was écht slecht. Man C was alleen zo mogelijk nog slechter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als vanavond zullen ze niet veel aan de bal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |