wat hebben die aan een wielrenner fiets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
je hebt toch turkoe en mocro matties?
zijn ze sneller weg na een overvalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat hebben die aan een wielrenner fiets?
dat is stiller dan een scooter als je de supermarkt gaat overvallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat hebben die aan een wielrenner fiets?
- Lagere prijs.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die kut fiets is niet te verkopen erg jammer weten jullie nog oplossingen? gr gr
Niet alle turk en mocros zijn misdadigersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef -niemand- het volgende:
[..]
dat is stiller dan een scooter als je de supermarkt gaat overvallen.
Ik had gewoon voor 60 gezet is redelijk lijkt mequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef cricket het volgende:
[..]
- Lagere prijs.
- Er niet bijzetten van wie hij geweest is.
Die hangen we apart jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet alle turk en mocros zijn misdadigers
je hebt een paar goeie
een paar ja, net zoals een paar schoenen. dat zijn er ook 2quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet alle turk en mocros zijn misdadigers
je hebt een paar goeie
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
een paar ja, net zoals een paar schoenen. dat zijn er ook 2
Maar ahmed en ramazan uit de buurt zijn 2 autistische turken/mocro die een soort van zijn verstoten door de oudersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
een paar ja, net zoals een paar schoenen. dat zijn er ook 2
Ramazan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar ahmed en ramazan uit de buurt zijn 2 autistische turken/mocro die een soort van zijn verstoten door de ouders
denken dat ik alles ga doorlezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik verkoop hem hier echt niet meer
als je wilt weten waarom
check even V&A
oll mag niet kut zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
denken dat ik alles ga doorlezenkut ecto
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
denken dat ik alles ga doorlezenkut ecto
dat was Gineauquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef PretKroket het volgende:
Was jij die kerel die me vorige week midden op het Leidseplein, om 7 uur 's avonds, op de plek waar normaliter politie staat, me probeerde een fiets aan te smeren?
neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef PretKroket het volgende:
Was jij die kerel die me vorige week midden op het Leidseplein, om 7 uur 's avonds, op de plek waar normaliter politie staat, me probeerde een fiets aan te smeren?
Gino is wel een dikke baasquote:
Nee zijn moeder zegt steeds als hij te veel eet dat hij moet fietsen maar hij doet niet dus hij word steeds dikkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gino is wel een dikke baas
Gaat ie al naar de sportschool?
Staatie al, maar nog geen bodquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef mootie het volgende:
Kijk op Marktplaats wat die fietsen opbrengen... en bied hem daar aan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee zijn moeder zegt steeds als hij te veel eet dat hij moet fietsen maar hij doet niet dus hij word steeds dikker
dan geef hem die fiets en neem zijn eten af, win/win situatie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee zijn moeder zegt steeds als hij te veel eet dat hij moet fietsen maar hij doet niet dus hij word steeds dikker
Wel is geprobeerd bij een kroeg maar niemand kocht hemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef Piye het volgende:
Je moet ook gewoon rond gaan lopen met die fiets en aan iedereen vragen of ze 'm willen kopen.
Maar het is zijn fiets nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef Sosa het volgende:
Neem je contact op met janjansen zijn zaak of persoonlijk, mss heeft ie interesse
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar het is zijn fiets niet
het komt van een fietsenzaak uit breda
wat was die fuzz dan 5 topics lang in v&aquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar het is zijn fiets niet
het komt van een fietsenzaak uit breda
IK wist dat al aan de begin maar ik dacht hoor altijd is autisten op fok dus als iemand me er echt 3600 voor zou geven was ik blij geweestquote:
jij bent echt niet serieus te nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wel is geprobeerd bij een kroeg maar niemand kocht hem
Ja gewoon van KYOSOquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
wat was die fuzz dan 5 topics lang in v&a
dus het is een gewone merkfiets..
Ja hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK wist dat al aan de begin maar ik dacht hoor altijd is autisten op fok dus als iemand me er echt 3600 voor zou geven was ik blij geweest
quote:
hoeso nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij bent echt niet serieus te nemen
Die komt van JouDikkeMoederquote:
check mijn foboquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:18 schreef Nestalgie het volgende:
is ie van jan janssen? mn vader is een gigantische fan van hem.
ik zal hem vragen of hij geïnteresseerd is, heb je pics?
Daar ben je iets te laat mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:18 schreef Nestalgie het volgende:
is ie van jan janssen? mn vader is een gigantische fan van hem.
ik zal hem vragen of hij geïnteresseerd is, heb je pics?
is ie al verkocht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar ben je iets te laat mee.
klinkt goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je wil haal je hem nu op voor 60 euro
OLL is niet waar veel mensen willen wielrennen zodat ze het recht hebben om op andere mensen spugen die niet aan de kant gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef BrandX het volgende:
@ TT en OP: dat krijg je wanneer je waardeloze spullen waar niemand op zit te wachten te koop aan biedt.
verdersvoorderestenzo: peace out bro
Weet ik allemaal niet man ook geen zin om nog moeite er voor te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klinkt goed.
Hoeveel versnellingen heeft ie? van wat voor materiaal is het frame van gemaakt?
Hier het 8e (!!!)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef Deetch het volgende:
Oh ja dat was een mooie reeks:
[TK]Wielrennerfiets
ah ijzererte is goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik allemaal niet man ook geen zin om nog moeite er voor te doen
haal maar op voor 60 euro nu. en ikd acht 8 versnellingen en frame van ijzererts
Een frame van ijzererts ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik allemaal niet man ook geen zin om nog moeite er voor te doen
haal maar op voor 60 euro nu. en ikd acht 8 versnellingen en frame van ijzererts
weet ik niet elke keer als ik vraag hou oud hij is zegt die niks terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah ijzererte is goed.
Hoe oud is ie? Mn pa wilt wel weten wat ir koopt
hmm voordeel van de twijfel dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik niet elke keer als ik vraag hou oud hij is zegt die niks terug
Nee ff seri als je wil kom je en zet je gewoon een bod kijk maar wat je er van vindtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah ijzererte is goed.
Hoe oud is ie? Mn pa wilt wel weten wat ir koopt
Ze willen wielrennen op een hedendaagse racefiets ja, niet deze 1000 kilo wegende blok aan je benenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
OLL is niet waar veel mensen willen wielrennen zodat ze het recht hebben om op andere mensen spugen die niet aan de kant gaan
Mn pa wilt rond de 150 bieden maar jij doet hem al weg voor 60 dus dan houden we het daarop.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ff seri als je wil kom je en zet je gewoon een bod kijk maar wat je er van vindt
Schiedamquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mn pa wilt rond de 150 bieden maar jij doet hem al weg voor 60 dus dan houden we het daarop.
Welke stad woon je?
nee het heeft rare titelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef mootie het volgende:
Ik kan hem niet vinden op marktplaats.
Randstad gewoon een bijstadjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In de buurt van welke plaats is dat?
zeg welke stadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Randstad gewoon een bijstadje
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In de buurt van welke plaats is dat?
Dude, seriouslyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Randstad gewoon een bijstadje
Kan je naar rotterdam komen? daar ben ik zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ROTTERDAM
ik woon in SCHIEDAM
ligt er aan waar. Marconiplein is primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je naar rotterdam komen? daar ben ik zo
Ik weet niet waar dat is, kan je niet naar het busstation komen van rotterdam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ligt er aan waar. Marconiplein is prima
zeg me het adres, straat enz dan kijk ik even of het haalbaar isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat is, kan je niet naar het busstation komen van rotterdam?
gewoon busstation rotterdam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zeg me het adres, straat enz dan kijk ik even of het haalbaar is
Luie motherfucker. Je kan zo met metro of trein (zelfs met de bus en tram) bij Rotterdam CS komen.quote:
als je naar centraal station schiedam kan komen dan komt gino meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Nestalgie het volgende:
of weet je waar rotterdam centraal is?
ja maar moet fietsen anders krijg ik die fiets niet mee?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Luie motherfucker. Je kan zo met metro of trein (zelfs met de bus en tram) bij Rotterdam CS komen.
fiets in metro, of naar rotterdam fietsen en met metro terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar moet fietsen anders krijg ik die fiets niet mee?
en gino moet ook op de fiets
is op de fiets beetje te ver vanaf waar ik woon ik woon op de grens van rdam,quote:
Kan niks vinden wat daar op lijkt, geen wonder dat je dat ding niet verkocht krijgt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik dacht:
Olympische fiets gedaan bij olympisch spele
Nee hoor, metro mag je gewoon fiets meenemen zonder extra kosten. Gewoon uitstappen bij eendrachtsplein en vanaf daar 2 minuutjes fietsen naar Rotterdam CS.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar moet fietsen anders krijg ik die fiets niet mee?
nee terug weg ga ik achterop bij ginoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
fiets in metro, of naar rotterdam fietsen en met metro terug.
maar heb geen geld voor metro kijk ik woon in probleemwijk ik ben al blij dat ik laptop hebquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, metro mag je gewoon fiets meenemen zonder extra kosten. Gewoon uitstappen bij eendrachtsplein en vanaf daar 2 minuutjes fietsen naar Rotterdam CS.
Mn pa wilt 10 euro reiskostenvergoeding betalen dus 70 euroquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
is op de fiets beetje te ver vanaf waar ik woon ik woon op de grens van rdam,
maar geen idee waar precies
nee hoeft niet ik kijk wel of we met fiets naar rdam centraal kunnenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mn pa wilt 10 euro reiskostenvergoeding betalen dus 70 euro
Ah dat is mooi, bespreek maar ff en laat me weten.of je kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee hoeft niet ik kijk wel of we met fiets naar rdam centraal kunnen
sorry gino wil niet naar rotterdam centraal hij vindt dat te vermoeiend hij wil marconiplein (ja ik ben sirieus vind het zelf ook om te huilen maar kan niet lopend terug naar schiedamquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ah dat is mooi, bespreek maar ff en laat me weten.of je kan.
Zwartrijden met de trein.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sorry gino wil niet naar rotterdam centraal hij vindt dat te vermoeiend hij wil marconiplein (ja ik ben sirieus vind het zelf ook om te huilen maar kan niet lopend terug naar schiedam)
je kan toch met 2 fietsen gaan? en anders betaald mn pa reiskosten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sorry gino wil niet naar rotterdam centraal hij vindt dat te vermoeiend hij wil marconiplein (ja ik ben sirieus vind het zelf ook om te huilen maar kan niet lopend terug naar schiedam)
Ja maar als het nep is is geld verspillingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je kan toch met 2 fietsen gaan? en anders betaald mn pa reiskosten.
voor watta danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
deis voor een andere reden
oke even zoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:42 schreef mootie het volgende:
Geef eens een mp-linkje. Kijken of we nog wat tips kunnen geven.
Heey waarom bied je die fiets aan dan? Mn pa wilt hem graag kopen dus begrijp niet waarom je niet cs wiltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar als het nep is is geld verspilling
Of je koopt een kaartje van het geld dat je krijgt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En gepakt worden
dikke boete
dan wordt mijn vader echt boos
kom marconiplein anders gaat koop niet doorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heey waarom bied je die fiets aan dan? Mn pa wilt hem graag kopen dus begrijp niet waarom je niet cs wilt
Ja terug weg kan idd maar gino wil meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Of je koopt een kaartje van het geld dat je krijgt.
Gino gaat er vast snoep van kopen de dikke hondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja terug weg kan idd maar gino wil mee
omdat hij anders niet gelooft dat ik geld met hem deel
nee hij zeit we gaan naar de snackbar als we de gelt hebben om te vierenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gino gaat er vast snoep van kopen de dikke hond
Ik heb geen idee waar dat is, kom je anders schiedam CSquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kom marconiplein anders gaat koop niet door
Schiedam cs is goed kom je vandaag?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dat is, kom je anders schiedam CS
Ja is goed, gooi maar een tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Schiedam cs is goed kom je vandaag?
3 uur is goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja is goed, gooi maar een tijd.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja volgens mij had ik die advertentie verwijdert
ik geloof jou nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef mootie het volgende:
Wat gek dat je je spul niet verkocht krijgt.
gedaan. zorg dat je op tijd komtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is goed gozer, dm me je nummer ff kunnen we praten via whatsapp
Waarom niet? Je klaagt dat je je spul niet verkoopt, maar je hebt wel de advertentie van mp gehaald.quote:
IK whatsapp je wel met vertragingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gedaan. zorg dat je op tijd komt
Dat het eigenlijk mij schuld is maar ik het op andere afschuifquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom niet? Je klaagt dat je je spul niet verkoopt, maar je hebt wel de advertentie van mp gehaald.
Wat valt er aan mij niet te geloven?
Ik hoop dat Gino wel zijn deel krijgtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
blij dat de fiets eindelijk verkocht wordt
Als je dat tussen de regels doorleest vind ik dat best knap.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat het eigenlijk mij schuld is maar ik het op andere afschuif
Top, we komen in een zwarte golf aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK whatsapp je wel met vertraging
Zijn bolle buikje rommelt alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gino wel zijn deel krijgt
idd, toch een maandje sportschool.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gino wel zijn deel krijgt
Heb je uberhaud whatsappquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Top, we komen in een zwarte golf aan.
Weet niet of daar een parkeerplaats is maar dat zoek ik zo wel ff op.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Flat ik zou VMBO handel gaan doen
Waarom zijn pijlen niet meteen hoger richten? Uni moet makkelijk kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Flat ik zou VMBO handel gaan doen
quote:Op woensdag 26 september 2012 07:54 schreef Pharkus het volgende:
TS, ik ben de beroerdste niet, als de storm is gaan liggen ben ik bereid een serieus bod te doen van 30 euro.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:14 schreef Pharkus het volgende:
Mijn bod van 30 euro staat ook nog steeds hoor....
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrom ga je over mijn 30 heen. 45 contant TS.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn bod van 30 staat dan weer bij deze.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb nog steeds 45 euro voor de fiets over
quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Flat negeert de serieuze biedingen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Pharkus het volgende:
Heb ik nou nog het winnende bod of is deze fiets verkocht?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Was jij sirieus dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
nou ikw eet niet of nostalgie serieus is maar ik wacht op hemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef mootie het volgende:
Als Pharkus het 15 keer aangeeft, is hij vast wel sirieus.
toi toi toiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ikw eet niet of nostalgie serieus is maar ik wacht op hem
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gino gaat er vast snoep van kopen de dikke hond
Bestaat die fiets echt dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja jij zou ookkomen maar kwam niet
Doe dat, ik ga vanmiddag 45 euro in de kroeg stuk slaan, want die fiets komt nooit mijn kant op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ikw eet niet of nostalgie serieus is maar ik wacht op hem
als je hulp nodig hebt hoor ik het welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe dat, ik ga vanmiddag 45 euro in de kroeg stuk slaan, want die fiets komt nooit mijn kant op.
Alleen als je vrouwelijk bent, met een goede decolete en tegen mijn slap geouwehoer kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:21 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
Gino eet nooit mensenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Stiekem was ik gewoon bang dat ik opgegeten zou worden, zou zonde zijn van twee uur reistijd.
Gino ziet er wel doorvoed uit, ik denk dat Twentyfour meer bang was voor een hongerige flat.quote:
ja hij rijdt heerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef -niemand- het volgende:
heeft nestalgie die fiets nu gekocht?
Nee, hij heeft dat jong voor Jan Lul naar Rotterdam laten komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef -niemand- het volgende:
heeft nestalgie die fiets nu gekocht?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat jong voor Jan Lul naar Rotterdam laten komen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Roerkoning het volgende:
Als je de motoriek van een dronken lama hebt wel, ja.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:00 schreef TwentyFourr het volgende:
Tandenpoetsen voor een spiegel achter je voortanden, geeft altijd rotzooi.
Koemarkt is Schiedam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat jong voor Jan Lul naar Rotterdam laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |