misschien kan ik het artikel laten publiceren in de telegraaf en dan krijgt hij er misschien een compensatie voor dan heeft hij toch wat geldquote:
Echt een pagina 3 artikel van de telegraafquote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
misschien kan ik het artikel laten publiceren in de telegraaf en dan krijgt hij er misschien een compensatie voor dan heeft hij toch wat geld
Het is V&A, geen onzinquote:
Schopje FHF? Daar zijn al meer mooie dingen gedaan voor Fokkersquote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef iFok. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hoog de schulden zijn, misschien kunnen we hem helpen.
Alsof dit V&A waardig is.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef MPC60 het volgende:
Dit zou wel eens de piano kunnen zijn waar Jan Veen vroeger op heeft leren spelen! Ik ga contact opnemen met de heer Veen, u hoort nog van ons.
In V&A straks meer modjes dan in KLB.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Sautor het volgende:
Godver, die user die dat heeft geintroduceerd
Nu gaan al die gasten de V&A modjes "trollen" omdat ze onze actie niet leuk vonden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Sautor het volgende:
Godver, die user die dat heeft geintroduceerd
Snel afgelopen als er bans komen toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu gaan al die gasten de V&A modjes "trollen" omdat ze onze actie niet leuk vonden.
Na een paar keer is de lol er ook vanafquote:Op zondag 30 september 2012 21:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Snel afgelopen als er bans komen toch?
Heb je er 1 te koop van een bekende nederlander?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na een paar keer is de lol er ook vanaf
quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Deadrex het volgende:
Serieus ik ben er keihard erin getrapt, ik dacht werkelijk dat het echt de fiets van JJ washeb collega's op dit topic gewezen.
@ trollers zijn jullie niet bang dat deze knul voor de trein springt?
quote:
Serieus ik ben er keihard erin getrapt, ik dacht werkelijk dat het echt de fiets van JJ washeb zelfs collega's op dit topic gewezen.
Sorry, kon het niet laten...quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef KatyM het volgende:
Volgens mij is deze iPhone van Jan Janssen geweest...
Ik voorkom een opmerkingquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef DeHangui het volgende:
Aangeboden, Pioneer DEH-P6000ub autoradio, met cd en usb
[ afbeelding ]
Note, de "omlijsting" van de radio is glanszwart ipv matzwart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet van een bekend persoon geweest, en daarom: 60 euro
Serieus ik ben er keihard erin getrapt, ik dacht werkelijk dat het echt de fiets van JJ washeb zelfs collega's op dit topic gewezen.
?quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Goedgeleid het volgende:
Alles is ook precies uitgezocht op wikipedia enzo, prachtig! Ik lach hardop hier.
Tenminste iemand die z'n huiswerk doet.quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Goedgeleid het volgende:
Alles is ook precies uitgezocht op wikipedia enzo, prachtig! Ik lach hardop hier.
Zo klink je als een gevalletje nazorg. Kom op man, het is maar een geintje.quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Deadrex het volgende:
[/quote
Achja ik overwweg het wel deze. Fotos hebben myn toekomst kapot gemaakt]
jongequote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Ik overweeg iets suicidiaals vanwege die fotos mijn toekomst hebben verneukt. Aangezien ik voor de ongeluk ben geboren weet ik niet of het zin heeft om verder te leven en mijn studie af te ronden
Je interpunctie en grammatica is tien keer beter nu, als je verwacht dat we er nog intrappen, sla je de plank mis.quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Ik overweeg iets suicidiaals vanwege die fotos mijn toekomst hebben verneukt. Aangezien ik voor de ongeluk ben geboren weet ik niet of het zin heeft om verder te leven en mijn studie af te ronden
Zit via me mobiel, doet het automatisch.quote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef Goedgeleid het volgende:
[..]
Je interpunctie en grammatica is tien keer beter nu, als je verwacht dat we er nog intrappen, sla je de plank mis.
Klinkt meer als een gevalletje countertrollenquote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo klink je als een gevalletje nazorg. Kom op man, het is maar een geintje.
Je overweegt iets suicidaals vanwege een forumtopic?quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Ik weet die naam niet nee?quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je overweegt iets suicidaals vanwege een forumtopic?
Lach erom, das het beste medicijn.
Iedereen kan een flater slaan ( of even voor paal staan op internet), maar over een aantal jaar weet niemand precies meer wie het was. Zegt de naam Sebastiaan Laurijsse je iets? ( even niet googlen, maar gewoon ze.)
Dan is mijn punt gemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet die naam niet nee?
Moraal van het verhaal, het komt allemaal goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet die naam niet nee?
Studie? naar het vmbo gaan heet tegenwoordig studeren?quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Daar zijn misschien wel redenen voor.quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef VinceAdvance het volgende:
omgevallenflat zijn moeder heeft ''KK schulden'', maar ze werkt niet
Iedereen kan werken. Zelfs al heb je geen armen en geen benen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar zijn misschien wel redenen voor.
Moet je wel een werkgever vinden die je wil hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Iedereen kan werken. Zelfs al heb je geen armen en geen benen.
Tja, het kan soms lastig zijn, dat is waar.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moet je wel een werkgever vinden die je wil hebben
Dom is niet het juiste woord, eerder naïef.quote:
Het is allang al gestopt man wijsneusquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Moraalridder alert: zullen we ermee ophouden? Laat de 'grote' spelers even sorry zeggen tegen Flat en mocht hij ermee akkoord gaan, dat we deze reeks dan gaan afsluiten? Ik heb vanaf het begin meegelezen en heb me ook wel vermaakt met hoe goed ze het gespeeld hebben maar nu is het genoeg denk ik.
En @Flat, zelfmoord is nooit de juiste oplossing, hoe diep je ook in de put zit, je kruipt er uiteindelijk toch wel weer uit. Je bent nog jong, je leert nog veel en over een aantal jaar kan je hierom lachen.
Dit was de moraalridder van vanavond.
Flat negeert de serieuze biedingenquote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allang al gestopt man wijsneus
Die fiets wordt echter nog verkocht
1 van 60 en 1 van 50euro iddquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Flat negeert de serieuze biedingen
Zonde, want 60 euro voor dat ding is toch minimaal 30 euro teveel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Flat negeert de serieuze biedingen
Topic van het jaar sowiesoquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Housekeeper het volgende:
Flat is gewoon nog een beetje jong en impulsief. Maar we zijn volgens mij zeer bereid om hem in onze harten te sluiten. Nu al een legende hier namelijk.
Dat geloven zou pas naïef zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Housekeeper het volgende:
Flat is gewoon nog een beetje jong en impulsief. Maar we zijn volgens mij zeer bereid om hem in onze harten te sluiten. Nu al een legende hier namelijk.
Op V&A heb ik nog nooit zoiets bizars gezien. Dit overstijgt in ieder geval de gebruikte kunstkut die hier ooit werd aangeboden.quote:
kleine kans dat hij daar jaren op moet wachten. Als deze reeks sluit is hij er volgende week overheenquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Moraalridder alert: zullen we ermee ophouden? Laat de 'grote' spelers even sorry zeggen tegen Flat en mocht hij ermee akkoord gaan, dat we deze reeks dan gaan afsluiten? Ik heb vanaf het begin meegelezen en heb me ook wel vermaakt met hoe goed ze het gespeeld hebben maar nu is het genoeg denk ik.
En @Flat, zelfmoord is nooit de juiste oplossing, hoe diep je ook in de put zit, je kruipt er uiteindelijk toch wel weer uit. Je bent nog jong, je leert nog veel en over een aantal jaar kan je hierom lachen.
Dit was de moraalridder van vanavond.
Lolwut ?quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Op V&A heb ik nog nooit zoiets bizars gezien. Dit overstijgt in ieder geval de gebruikte kunstkut die hier ooit werd aangeboden.
O barst.quote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lolwut ?dit posten zonder link is echt jammer
Naja hij zal hier vast al wel over hebben opgeschept op schoolquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Flat, je hebt een legendarisch topic gemaakt! Wees er trots op! Ik weet dat het kut is dat je nu 'je geld' misloopt, maar zie het als een wijze les. En je krijgt van bepaalde mensen al een cadeautje, dus helemaal misgelopen is het nu ook weer niet.
Wees maar niet bang dat je hiermee vervolgd word, een paar mensen hebben een vage foto van je, maar daar kunnen ze verder niks mee, en herkend worden op straat zal ook niet gebeuren.
Leuk dat je toe kan geven dat je getrolled bent!, en dat je nog durft te reageren. Kudos voor jou!
Fijne vent, dat bedoel ik ook. Wat mn punt is is dat we dit beter kunnen afsluiten en dat Flat een nieuwe verkooptopic aan maakt als hij dat wilt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allang al gestopt man wijsneus
Die fiets wordt echter nog verkocht
quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
O barst.Het was een gebruikte fleshlight. [TK] fleshlight mannen sextoy
De fans zitten hier en waarschijnlijk ook de geinteresseerden. Deze fiets heeft een cultstatusquote:Op maandag 1 oktober 2012 06:54 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Fijne vent, dat bedoel ik ook. Wat mn punt is is dat we dit beter kunnen afsluiten en dat Flat een nieuwe verkooptopic aan maakt als hij dat wilt.
Jammer van het (onnodige) gemod in dat topic.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
O barst.Het was een gebruikte fleshlight. [TK] fleshlight mannen sextoy
Die Fipo ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
jezus fucking christ
ik zou het ook niet geloven. Jammer dat hij niet van hand (hihi) gewisseld is !
Je kunt ook te ver door denkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:40 schreef CarlosJacques het volgende:
Schitterend hoe alle Foktrolls meteen in butthurt mode springen zodra TS aangeeft zelf een troll te zijn. Een paar paginas later hangt TS weer een huil verhaal op en iedereen vindt het weer zielig.
Ik vraag me nog steeds af of Flat daadwerkelijk een 14 jarig VMBOertje is of een professionele troll, al doen die foto's me toch sterk naar optie 1 neigen.
Je ziet niet alles hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:05 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver door denkenTot aan de foto's dacht ik dat TS vrolijk meetrolde en was het een leuk topic. Daarna werd het treurig. Kwalijk dat de MODs niet ingegrepen hebben, sterker nog, zelf vrolijk mee deden.
Nee, je bent net iets te laat hiermeequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:40 schreef Ericr het volgende:
Maar was die maitenbike niet van Bart Brentjens geweest? Komt me bekend voor, daar won hij in Atlanta de OS mee.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:40 schreef Ericr het volgende:
Maar was die maitenbike niet van Bart Brentjens geweest? Komt me bekend voor, daar won hij in Atlanta de OS mee.
In hoeverre is een reactie op een forum rechtsgeldigquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef N.i.c.k het volgende:
Grootse grap is dat hanghui in principe gewoon een rechtsgeldige overeenkomst is aangegaan, en er geen grond is om die te ontbinden. Een beroep op dwaling is natuurlijk volslagen kansloos. Maar het zou de jongens alleen maar sieren als ze die juridische stappen achterwege laten.
b to the ullshitquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef N.i.c.k het volgende:
Grootse grap is dat hanghui in principe gewoon een rechtsgeldige overeenkomst is aangegaan, en er geen grond is om die te ontbinden. Een beroep op dwaling is natuurlijk volslagen kansloos. Maar het zou de jongens alleen maar sieren als ze die juridische stappen achterwege laten.
In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
In hoeverre is een reactie op een forum rechtsgeldig?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.
Vooral lekker ongehinderd door enige vorm van kennis gaan brullenJe hebt de mazzel dat een niet sociaal-gehandicapt persoon in dit soort casus nooit de moeite en tijd zal steken die hier een stel volwassen kerels hebben gedaan. In je fucking weekend nota bene.
Maak een topic aan in het rechtenforum als je het wil verifiëren.
De ironie ookEen paar kindjes te slim af willen zijn en in de grote mensenwereld puur zakelijk gezien juist zelf zo hard falen. Neem wat dat betreft dan ook gewoon je verlies joh, zoals je ook van de pubertjes verwacht. Redt dat beetje trots nog wat er van je over kan zijn. Je moet er toch niet aan denken dat ze dadelijk nog echt naar de plaatselijke rechtswinkel gaan
.
tl;drquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.
Vooral lekker ongehinderd door enige vorm van kennis gaan brullenJe hebt de mazzel dat een niet sociaal-gehandicapt persoon in dit soort casus nooit de moeite en tijd zal steken die hier een stel volwassen kerels hebben gedaan. In je fucking weekend nota bene.
De ironie ookEen paar kindjes te slim af willen zijn en in de grote mensenwereld puur zakelijk gezien juist zelf zo hard falen. Neem wat dat betreft dan ook gewoon je verlies joh, zoals je ook van de pubertjes verwacht. Redt dat beetje trots nog wat er van je over kan zijn. Je moet er toch niet aan denken dat ze dadelijk nog echt naar de plaatselijke rechtswinkel gaan
.
say again?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
.
Haha, is gewoon parate kennis. Kostte zeker 2 minuten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:01 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Moeite doen om een lap tekst te typen waar niemand een neuk omgeeft
Ga je nu serieus op mijn berichten in? Je verneukt je tijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:07 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Haha, is gewoon parate kennis. Koste zeker 2 minuten.
Sowieso die kaart durven te spelen als je hier verdomme 4 dagen lang je tijd hebt lopen verdoen.
Hoeveel moeite kost het nu om gewoon iets wat feitelijk zo is te slikken. Zit die pijn van een net opgebouwd, maar gelijk al gebarsten internet-ego zo diep? Kleinzieligheid en het minderwaardigheidscomplex van sommige forumgebruikers komt wel erg pijnlijk bloot te liggen in deze reeks.
4 volwassen kerels die een weekendlang 2 geestelijk gehandicapte jongens treiteren terwijl ze ook zouden kunnen proberen iets van hun nietige leventje te maken, dat is pas je tijd verdoenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ga je nu serieus op mijn berichten in? Je verneukt je tijd
geestelijk gehandiaptquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:16 schreef Solomon het volgende:
[..]
4 volwassen kerels die een weekendlang 2 geestelijk gehandicapte jongens treiteren terwijl ze ook zouden kunnen proberen iets van hun nietige leventje te maken, dat is pas je tijd verdoen
Ik ga het morgen of overmorgen op de post doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
20 euro is onderweg naar je
Bedanktquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
20 euro is onderweg naar je
Heb al ge pm met twentyhour, hij mag hem hebben voor 60 maar nog geen pm terug..quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Moet je die fiets nou nog kwijt?
Uit Urban Dictonaryquote:
Beter je werk doen sherlock holmes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik heb een vraag: Veel mensen zeggen verschillende dingen.
Is de fiets nou al verkocht? Is hij van JJ ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:59 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Beter je werk doen sherlock holmes.
Vanaf de start een grote troll. TS is wijs gemaakt dat hij een hele zeldzame fiets op de kop had getikt en users hebben accounts aangemaakt als 'museum' etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef Keith_Bakker het volgende:
Is deze kutreeks nou gewoon vanaf de start een grote troll of is ts zuur de boot ingegaan omdat de fiets uiteindelijk waardeloos bleek?
Wat een stuk schroot al niet teweeg kan brengen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vanaf de start een grote troll. TS is wijs gemaakt dat hij een hele zeldzame fiets op de kop had getikt en users hebben accounts aangemaakt als 'museum' etc.
goud he, 50 euro per kiloquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb nog wel een zeldzame(?) fiets. Zal ik daar een topic over openen?
Tis een Raleigh en dan iets met gold edition.
Nee mattie is nog steeds niet binnen ik wist al dat ze trolde en ik btw ook maar stel nou dat het kwamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef Geelman het volgende:
Ts, heb je die 60eu van steven en hangui nog gepakt?!
Beetje onsportief van de trollen helaas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee mattie is nog steeds niet binnen ik wist al dat ze trolde en ik btw ook maar stel nou dat het kwam
Ach ze leren het nog wel zodra ik het adres hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef GJonline het volgende:
[..]
Beetje onsportief van de trollen helaas.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach ze leren het nog wel zodra ik het adres heb
Ja en nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ben je stevenmac aan het bedreigen?
Ik woon in dezelfde stad als Steven.quote:
Dat boeit me geen fuckquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon in dezelfde stad als Steven.
Wat maakt het uit uit welk land je vrienden komen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck
ik heb genoeg vrienden uit turkije of marokko
dus ik hoef niet bang te zijn van jullie
ik zal de immigratiedienst er wel op af sturen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck
ik heb genoeg vrienden uit turkije of marokko
dus ik hoef niet bang te zijn van jullie
Ik ben zelf buitelandsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit uit welk land je vrienden komen?
Maar stel dat je weet waar Steven woont, wat wil je tegen 'm doen dan? Klappen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben zelf buitelands
hun ook
dus ja
Ja zeker omdat hij mij 2x naait want die geld is er nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar stel dat je weet waar Steven woont, wat wil je tegen 'm doen dan? Klappen?
Veel succes. Laat even weten wanneer je langsgaat bij 'm, want ik wil wel zien hoe een jongentje een voetbalhooligan "slaat"quote:
Wie zegt dat ik het ga doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel succes. Laat even weten wanneer je langsgaat bij 'm, want ik wil wel zien hoe een jongentje een voetbalhooligan "slaat"
Ik vraag net wat jij gaat doen, en jij bevestigd dat je hem gaat klappen. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het ga doen?
Ja ik ga met men matties ik laat hun de meeste doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag net wat jij gaat doen, en jij bevestigd dat je hem gaat klappen. Lijkt me duidelijk.
Welke verlies?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef Sautor het volgende:
OmgevallenFlat kan niet tegen zijn verlies
Gezichtsverlies? Eerverlies?quote:
Durf je niet alleen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik ga met men matties ik laat hun de meeste doen
Ja, wat denk je gast... alsof mensen je zomaar 20 euro in een envelop opsturen, en jij het nog verwacht te krijgen ookquote:
Ehh ja, heb ik echt gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, wat denk je gast... alsof mensen je zomaar 20 euro in een envelop opsturen, en jij het nog verwacht te krijgen ook
¤naar welk huisnummer heb je gestuurd?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat lul je nou allemaal
Ik heb 20euro in een envelop gedaan en opgestuurd naar Schiedam
Maar succes met je buitenlandse matties, ik woon in Zaanstad
Nee durf niet alleenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gezichtsverlies? Eerverlies?
[..]
Durf je niet alleen?
Was iets met 59quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
¤naar welk huisnummer heb je gestuurd?
Alleen nummer he
Dus 56 of 51?
Gvd heb ik de verkeerde adres gegevenquote:
Je hebt hetzelfde adres aan dehangui gegeven dat weet je hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gvd heb ik de verkeerde adres gegeven
Even de waarheid hier:
Ik ben geen famillie van gino
Ik wou mijn moeder er niet by betrekeken omdat zioj geen nl kan.
Sorry dan stuurde ik de verkeerde adres
of 4 kratjes schultebrauquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
Die denkt eerder:
Ha, 20 euro. Kratje pils!
ben geen mocroquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef -niemand- het volgende:
nu word het pas echt leuk,
omgevallenflat blijkt een mocro te zijn.
steven stuurt 20 piek naar de buren van omgevallenflat.
en dan word ie ook nog boos![]()
zat er trouwens nog iets leuks bij het geld?
Een bedankkaartje zat erbijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef -niemand- het volgende:
nu word het pas echt leuk,
omgevallenflat blijkt een mocro te zijn.
steven stuurt 20 piek naar de buren van omgevallenflat.
en dan word ie ook nog boos![]()
zat er trouwens nog iets leuks bij het geld?
wat zal die gozer gedacht hebben toen hij al die geld kreeg..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde adres aan dehangui gegeven dat weet je he
Gratis geldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat zal die gozer gedacht hebben toen hij al die geld kreeg..
Ja dat is een goedequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik bedoel met hanguis geld
geprint geld en die troll
twemtyhoour zou kopen maar ik w8 al 2 weken op een pm trugquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:30 schreef Sautor het volgende:
Ben je die fiets nou al kwijt, of heb je hem inmiddels al tot schroot getrapt?
dan moet ik wil even het nummer weten dat ik had gezegdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:04 schreef Solomon het volgende:
Even langsgaan dan"Sorry,een paar mensen hebben me geld opgestuurd, maar ik had het verkeerde adres opgegeven!" Nee heb je, ja kun je krijgen
waarom dat dan ? o_oquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Steven, ik zou 'm niet geven als ik jou was
Omdat je net zegt dat je Steven in elkaar gaat slaan.quote:
Ik heb mn excuses daar nog voor ge aan bodenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je net zegt dat je Steven in elkaar gaat slaan.
Mwah, geloof eigenlijk wel dat ze geld gestuurd hebben hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:07 schreef iFok. het volgende:
En ze blijven nog steeds trollen, en dat als mods.
Naja als ik het allemaal zo lees op fok zit het vol met mensen die universiteit hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:08 schreef Solomon het volgende:
[..]
Mwah, geloof eigenlijk wel dat ze geld gestuurd hebben hoor.
Oke dankje zometeen maar even ouwehoerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb in dm gekeken en
59 en achter je postcode getal komt RK
behalve TS danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja als ik het allemaal zo lees op fok zit het vol met mensen die universiteit hebben gedaan
dus dan moet 20 euro niks zijn
Nee, maar 20 euro geloof ik wel
als zee 50 zeiden geloofde ik het al niet meer
"Hoi ik ben omgevallenflat, is er nog post voor mij van stevenmac26?"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke dankje zometeen maar even ouwehoeren
Nee hij heeft turkse en marokkaanse vrienden die het gaan doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef DeHangui het volgende:
En trouwens meneer Flat, je hebt dus nu de huisnummers van jouw en Gino gegeven. En vervolgens ga je ons lopen bedreigen, terwijl we nu wel je adres hebben?
Ben ik nu zo slim, of jij zo ontzettend dom?
[ afbeelding ]
Dus als ik het goed begrijp, moet die dunne (met veel te grote pet, te grote bril en veeeeel te grote oren) mij en steven komen "klappen"
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij heeft turkse en marokkaanse vrienden die het gaan doen
Hoax.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer dat de fiets geen 8000¤ waard is, dan kon hij die vrienden over laten komen uit Marokko en Turkije.
Ach, als zijn vriendjes er net zo uitzien, zou ik meer pijn hebben van het lachen, dan van de klappen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef DeHangui het volgende:
En trouwens meneer Flat, je hebt dus nu de huisnummers van jouw en Gino gegeven. En vervolgens ga je ons lopen bedreigen, terwijl we nu wel je adres hebben?
Ben ik nu zo slim, of jij zo ontzettend dom?
[ afbeelding ]
Dus als ik het goed begrijp, moet die dunne (met veel te grote pet, te grote bril en veeeeel te grote oren) mij en steven komen "klappen"
IK kom uit finlandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:05 schreef DeHangui het volgende:
[..]
[..]
Hoax.
En hij zegt dat hij zelf buitenlander is? Hij is zo wit als een melkfles. Hij WOU misschien dat hij het was, maar daar hebben we al genoeg van in Nederland
Finnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK kom uit finland
Daar zijn ze wit
wat is er nou mis mee?quote:
Wat drink jij danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is er nou mis mee?
ik zie mensen op geenstijl ook er grappig mee doen maar ik merk niks ervan
alleen dat we veel drinken?
ik drink bier afentoe en wijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wat drink jij dan
Flashback naar: hallo ik ben 14 wat is dit
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik drink bier afentoe en wijn
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik drink bier afentoe en wijn
Lekker zoet, moet ik je nageven, maar voor de echte beleving: Heinekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee bavaria is enigste lekkerste
ik drink alleen bavaria blikjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lekker zoet, moet ik je nageven, maar voor de echte beleving: Heineken
BLIK BIER?!?!?!?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik drink alleen bavaria blikjes
en soms een flesje heineken is ook lekker ja
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je een flesje drinkt zeurt iedereen dat het slecht is
bij blik zien ze het niet eens meer
Ja die zeiden:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben je nou nog naar nummer 59 geweest dan?
Ja die hebben er wodka van gehaaldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja die zeiden:
Nee nee niemand brief van geld bij ons bus gelegt
Waren ook russen
Ja weet ik maar jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die hebben er wodka van gehaald
Inderdaad voor jou boeit het niet maar wij hebben geld uitgegeven, lekker makkelijk praten voor je iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ja
Boeit niet zo is maar 60euro
Je hebt wat russen blij gemaaktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad voor jou boeit het niet maar wij hebben geld uitgegeven, lekker makkelijk praten voor je idd
Ik ga niet weer 20euro sturen als je dat denkt hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je hebt wat russen blij gemaakt
En ik kan nu niet weten of je echt gestuurd hebt of niet
20 euro kost mij 5min hoogstensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer 20euro sturen als je dat denkt hoor
Je hebt zelf het verkeerde adres gegeven
Ja hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
20 euro kost mij 5min hoogstens
Is echt niet zo moeilijk
10k is wel wat geld jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Eerst geilen op dat geld dat je zogenaamd zou krijgen en nu dit
Je bent 14 en nu ben je ineens een hosselaar 1e klasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
10k is wel wat geld ja
Maar je hebrt geen idee wat ik doe
En 10k erby is goed
Niet hosselenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent 14 en nu ben je ineens een hosselaar 1e klas![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef Luukiemaster het volgende:
Hij wil nu weer de badboy worden nadat de zielige jongen uithangen geen effect heeft gehad.
ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt he
Nogmaals jammer dat ik geen dm's mag posten
Wat schrijf ik in dm dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt he
Nogmaals jammer dat ik geen dm's mag posten
over je moeder en haar schulden en blablaquote:
Ginos moeder heeft schuldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef DeHangui het volgende:
[..]
dit
maar wat doe je dan flat, blikjes rapen?
En als je zoveel eckies maakt, waarom help je je moeder niet met haar schulden dan?
Over de rug van je vriends moeder dingen willen hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ginos moeder heeft schulden
Mijne niet
Ik dacht alleen dat het meer profijt had
Dat was zyn hele fucking ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over de rug van je vriends moeder dingen willen hebben![]()
Lekkere vriend ben jij
Oplichters ook nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat was zyn hele fucking idee
Hij zei zelfs
Als je me moeder een telefoon geeft
Zegt ze wel dat we jou hebben geadopteerd
Zijn waarschijnlijk betere mensen dan deze *personen*quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oplichters ook nog
Nou ben ik gewoon blij dat het geld bij dronken Russen terecht is gekomen
Inderdaad. En misschien moet er maar eens een instantie langs gaan in Schiedam. Denkt dat ik een foute Fin word...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oplichters ook nog
Je bedoelt blij dat je niks heb gestuurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oplichters ook nog
Dit is inderdaad de toekomst van Nederlandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk betere mensen dan deze *personen*
Zodra ik weg kan uit nl ben ik wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de toekomst van Nederland
Achterbuurtjochies die de boel gaan oplichten
Nederlanders zijn pussies maar jij wil weg vooral vanwege de regenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zodra ik weg kan uit nl ben ik weg
Alleen maar regen en racisten hier
Maar vooral de regen
De nederlanders zijn pussies
Ja want van racisme heb jij vast heel veel last! Ga je nu weer terug naar de zielige jongen routine?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zodra ik weg kan uit nl ben ik weg
Alleen maar regen en racisten hier
Maar vooral de regen
De nederlanders zijn pussies
Nee de water heletijd vallenm op mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn pussies maar jij wil weg vooral vanwege de regen![]()
Wie is e
r nou de pussy dan
... wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee de water heletijd vallenm op mij
Als nederland komt ziet water zet parapaplu boven hem lelijke hoofd
wat lul jij man mietjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vind paraplus overdreven
En ik kan veel nederlanders met gemak aan
Alleen die dikke niet
Ten eerste:quote:
Dus in het echt ben je veel brederquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ten eerste:
Dat was na vrijwilligerwerk
Goedkope stuff idd ja
Ten 2de:
Die foto was mislukt omdat ik wou draaien en op die moment foto dee
jij voelt je gewoon fabulousquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ten eerste:
Dat was na vrijwilligerwerk
Goedkope stuff idd ja
Ten 2de:
Die foto was mislukt omdat ik wou draaien en op die moment foto dee
Jawel man is niet erg tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je veel breder![]()
![]()
Laaat jou moeder de pis likkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik pis zowat in mijn broek van het lachen
Het is jouwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laaat jou moeder de pis likken
Hij gaat mij opzoeken met matties die turks en marokkaans zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Housekeeper het volgende:
wtf....wat krijgt dit nu weer voor staart en hoe lang gaat die worden
Uhu...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vind paraplus overdreven
En ik kan veel nederlanders met gemak aan
Alleen die dikke niet
Ben nog eerder bang van Gino dan van Chrisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:53 schreef -niemand- het volgende:
pas op steven, we hebben het met een brede boy te maken.
[ afbeelding ]
als die dikzak op je gaat liggen is het afgelopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben nog eerder bang van Gino dan van Chris
Ja maar hij doet het zichzelf aan de hele tijdquote:
Een FOK!kende Afca hooligan bedreigen die op elk moment contact op kan nemen met de FOK!knokploeg bedreigen is niet het slimste wat hij kan doen nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij doet het zichzelf aan de hele tijd
Geeft zelf een verkeerd adres op waar ik gewoon geld heen stuur en hij gaat mij nog bedreigen ook
Project X OmgevallenFlatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een FOK!kende Afca hooligan bedreigen die op elk moment contact op kan nemen met de FOK!knokploeg bedreigen is niet het slimste wat hij kan doen nee.
En het mooie is dat je met de FOK!knokploeg niet eens hoeft te dreigen. Want die dreigen niet. Die komen naar je toe, slaan toe en verdwijnen weer in het niets.
Adres was al bekend toch?
Foto ook.
Het was leuk je gekend te hebben OmgevallenFlat.
nee, het adres was verkeerd. als ze naar het opgegeven adres gaan komen ze dronken russen tegen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een FOK!kende Afca hooligan bedreigen die op elk moment contact op kan nemen met de FOK!knokploeg bedreigen is niet het slimste wat hij kan doen nee.
En het mooie is dat je met de FOK!knokploeg niet eens hoeft te dreigen. Want die dreigen niet. Die komen naar je toe, slaan toe en verdwijnen weer in het niets.
Adres was al bekend toch?
Foto ook.
Het was leuk je gekend te hebben OmgevallenFlat.
Paar stukjes terug geeft hij aan dat hij op 56 woont en gino 51quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
nee, het adres was verkeerd. als ze naar het opgegeven adres gaan komen ze dronken russen tegen.
Als ik een foto van mezelf maak met een onderbroek over mijn hoofd, stuur je mij dan ook 20euro? Moet nog bier en peuken hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Als die turkse matties komen kan je dan vragen of ze meteen wat turkse pizza's met extra sambal en knoflook kunnen meenemen Chris?
Is goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Als ik een foto van mezelf maak met een onderbroek over mijn hoofd, stuur je mij dan ook 20euro? Moet nog bier en peuken hebben.
Je volgt het topic niet echt hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef APK het volgende:
Iedereen die nog steeds denkt dat steven die gast getrolled heeft
Het is andersom en het gaat maar door
Jawel hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je volgt het topic niet echt he
Ik ben wel bang hoorquote:
Kijk nou uit man, heb je die foto's gezien? Je speelt met je leven.quote:
tuignegers zijn het jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kijk nou uit man, heb je die foto's gezien? Je speelt met je leven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Trolletjes slaan niet echt, ze slaan toe
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom maar op met die 20euro. zit wel lekker op zich
Godverdommequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom maar op met die 20euro. zit wel lekker op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |