Moraal van het verhaal, het komt allemaal goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet die naam niet nee?
Studie? naar het vmbo gaan heet tegenwoordig studeren?quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Ik overweeg iets suicidiaals vanwege die fotos mijn toekomst hebben verneukt. Aangezien ik voor de ongeluk ben geboren weet ik niet of het zin heeft om verder te leven en mijn studie af te ronden
Daar zijn misschien wel redenen voor.quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef VinceAdvance het volgende:
omgevallenflat zijn moeder heeft ''KK schulden'', maar ze werkt niet
Iedereen kan werken. Zelfs al heb je geen armen en geen benen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar zijn misschien wel redenen voor.
Moet je wel een werkgever vinden die je wil hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Iedereen kan werken. Zelfs al heb je geen armen en geen benen.
Tja, het kan soms lastig zijn, dat is waar.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moet je wel een werkgever vinden die je wil hebben
Dom is niet het juiste woord, eerder naļef.quote:
Het is allang al gestopt man wijsneusquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Moraalridder alert: zullen we ermee ophouden? Laat de 'grote' spelers even sorry zeggen tegen Flat en mocht hij ermee akkoord gaan, dat we deze reeks dan gaan afsluiten? Ik heb vanaf het begin meegelezen en heb me ook wel vermaakt met hoe goed ze het gespeeld hebben maar nu is het genoeg denk ik.
En @Flat, zelfmoord is nooit de juiste oplossing, hoe diep je ook in de put zit, je kruipt er uiteindelijk toch wel weer uit. Je bent nog jong, je leert nog veel en over een aantal jaar kan je hierom lachen.
Dit was de moraalridder van vanavond.
Flat negeert de serieuze biedingenquote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allang al gestopt man wijsneus
Die fiets wordt echter nog verkocht
1 van 60 en 1 van 50euro iddquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Flat negeert de serieuze biedingen
Zonde, want 60 euro voor dat ding is toch minimaal 30 euro teveel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Flat negeert de serieuze biedingen
Topic van het jaar sowiesoquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Housekeeper het volgende:
Flat is gewoon nog een beetje jong en impulsief. Maar we zijn volgens mij zeer bereid om hem in onze harten te sluiten. Nu al een legende hier namelijk.
Dat geloven zou pas naļef zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Housekeeper het volgende:
Flat is gewoon nog een beetje jong en impulsief. Maar we zijn volgens mij zeer bereid om hem in onze harten te sluiten. Nu al een legende hier namelijk.
Op V&A heb ik nog nooit zoiets bizars gezien. Dit overstijgt in ieder geval de gebruikte kunstkut die hier ooit werd aangeboden.quote:
kleine kans dat hij daar jaren op moet wachten. Als deze reeks sluit is hij er volgende week overheenquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Moraalridder alert: zullen we ermee ophouden? Laat de 'grote' spelers even sorry zeggen tegen Flat en mocht hij ermee akkoord gaan, dat we deze reeks dan gaan afsluiten? Ik heb vanaf het begin meegelezen en heb me ook wel vermaakt met hoe goed ze het gespeeld hebben maar nu is het genoeg denk ik.
En @Flat, zelfmoord is nooit de juiste oplossing, hoe diep je ook in de put zit, je kruipt er uiteindelijk toch wel weer uit. Je bent nog jong, je leert nog veel en over een aantal jaar kan je hierom lachen.
Dit was de moraalridder van vanavond.
Lolwut ?quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Op V&A heb ik nog nooit zoiets bizars gezien. Dit overstijgt in ieder geval de gebruikte kunstkut die hier ooit werd aangeboden.
O barst.quote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lolwut ?dit posten zonder link is echt jammer
Naja hij zal hier vast al wel over hebben opgeschept op schoolquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Flat, je hebt een legendarisch topic gemaakt! Wees er trots op! Ik weet dat het kut is dat je nu 'je geld' misloopt, maar zie het als een wijze les. En je krijgt van bepaalde mensen al een cadeautje, dus helemaal misgelopen is het nu ook weer niet.
Wees maar niet bang dat je hiermee vervolgd word, een paar mensen hebben een vage foto van je, maar daar kunnen ze verder niks mee, en herkend worden op straat zal ook niet gebeuren.
Leuk dat je toe kan geven dat je getrolled bent!, en dat je nog durft te reageren. Kudos voor jou!
Fijne vent, dat bedoel ik ook. Wat mn punt is is dat we dit beter kunnen afsluiten en dat Flat een nieuwe verkooptopic aan maakt als hij dat wilt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allang al gestopt man wijsneus
Die fiets wordt echter nog verkocht
quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
O barst.Het was een gebruikte fleshlight. [TK] fleshlight mannen sextoy
De fans zitten hier en waarschijnlijk ook de geinteresseerden. Deze fiets heeft een cultstatusquote:Op maandag 1 oktober 2012 06:54 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Fijne vent, dat bedoel ik ook. Wat mn punt is is dat we dit beter kunnen afsluiten en dat Flat een nieuwe verkooptopic aan maakt als hij dat wilt.
Jammer van het (onnodige) gemod in dat topic.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
O barst.Het was een gebruikte fleshlight. [TK] fleshlight mannen sextoy
Die Fipo ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
jezus fucking christ
ik zou het ook niet geloven. Jammer dat hij niet van hand (hihi) gewisseld is !
Je kunt ook te ver door denkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:40 schreef CarlosJacques het volgende:
Schitterend hoe alle Foktrolls meteen in butthurt mode springen zodra TS aangeeft zelf een troll te zijn. Een paar paginas later hangt TS weer een huil verhaal op en iedereen vindt het weer zielig.
Ik vraag me nog steeds af of Flat daadwerkelijk een 14 jarig VMBOertje is of een professionele troll, al doen die foto's me toch sterk naar optie 1 neigen.
Je ziet niet alles hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:05 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver door denkenTot aan de foto's dacht ik dat TS vrolijk meetrolde en was het een leuk topic. Daarna werd het treurig. Kwalijk dat de MODs niet ingegrepen hebben, sterker nog, zelf vrolijk mee deden.
Nee, je bent net iets te laat hiermeequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:40 schreef Ericr het volgende:
Maar was die maitenbike niet van Bart Brentjens geweest? Komt me bekend voor, daar won hij in Atlanta de OS mee.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:40 schreef Ericr het volgende:
Maar was die maitenbike niet van Bart Brentjens geweest? Komt me bekend voor, daar won hij in Atlanta de OS mee.
In hoeverre is een reactie op een forum rechtsgeldigquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef N.i.c.k het volgende:
Grootse grap is dat hanghui in principe gewoon een rechtsgeldige overeenkomst is aangegaan, en er geen grond is om die te ontbinden. Een beroep op dwaling is natuurlijk volslagen kansloos. Maar het zou de jongens alleen maar sieren als ze die juridische stappen achterwege laten.
b to the ullshitquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef N.i.c.k het volgende:
Grootse grap is dat hanghui in principe gewoon een rechtsgeldige overeenkomst is aangegaan, en er geen grond is om die te ontbinden. Een beroep op dwaling is natuurlijk volslagen kansloos. Maar het zou de jongens alleen maar sieren als ze die juridische stappen achterwege laten.
In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
In hoeverre is een reactie op een forum rechtsgeldig?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.
Vooral lekker ongehinderd door enige vorm van kennis gaan brullenJe hebt de mazzel dat een niet sociaal-gehandicapt persoon in dit soort casus nooit de moeite en tijd zal steken die hier een stel volwassen kerels hebben gedaan. In je fucking weekend nota bene.
Maak een topic aan in het rechtenforum als je het wil verifiėren.
De ironie ookEen paar kindjes te slim af willen zijn en in de grote mensenwereld puur zakelijk gezien juist zelf zo hard falen. Neem wat dat betreft dan ook gewoon je verlies joh, zoals je ook van de pubertjes verwacht. Redt dat beetje trots nog wat er van je over kan zijn. Je moet er toch niet aan denken dat ze dadelijk nog echt naar de plaatselijke rechtswinkel gaan
.
tl;drquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.
Vooral lekker ongehinderd door enige vorm van kennis gaan brullenJe hebt de mazzel dat een niet sociaal-gehandicapt persoon in dit soort casus nooit de moeite en tijd zal steken die hier een stel volwassen kerels hebben gedaan. In je fucking weekend nota bene.
De ironie ookEen paar kindjes te slim af willen zijn en in de grote mensenwereld puur zakelijk gezien juist zelf zo hard falen. Neem wat dat betreft dan ook gewoon je verlies joh, zoals je ook van de pubertjes verwacht. Redt dat beetje trots nog wat er van je over kan zijn. Je moet er toch niet aan denken dat ze dadelijk nog echt naar de plaatselijke rechtswinkel gaan
.
say again?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
.
Haha, is gewoon parate kennis. Kostte zeker 2 minuten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:01 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Moeite doen om een lap tekst te typen waar niemand een neuk omgeeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |