quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Deadrex het volgende:
Serieus ik ben er keihard erin getrapt, ik dacht werkelijk dat het echt de fiets van JJ washeb zelfs collega's op dit topic gewezen.
@ trollers zijn jullie niet bang dat deze knul voor de trein springt?
Sorry, kon het niet laten...quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef KatyM het volgende:
Volgens mij is deze iPhone van Jan Janssen geweest...
Ik voorkom een opmerkingquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef DeHangui het volgende:
Aangeboden, Pioneer DEH-P6000ub autoradio, met cd en usb
[ afbeelding ]
Note, de "omlijsting" van de radio is glanszwart ipv matzwart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet van een bekend persoon geweest, en daarom: 60 euro
quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Deadrex het volgende:
Serieus ik ben er keihard erin getrapt, ik dacht werkelijk dat het echt de fiets van JJ washeb zelfs collega's op dit topic gewezen.
?quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Goedgeleid het volgende:
Alles is ook precies uitgezocht op wikipedia enzo, prachtig! Ik lach hardop hier.
Tenminste iemand die z'n huiswerk doet.quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Goedgeleid het volgende:
Alles is ook precies uitgezocht op wikipedia enzo, prachtig! Ik lach hardop hier.
Zo klink je als een gevalletje nazorg. Kom op man, het is maar een geintje.quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Deadrex het volgende:
[/quote
Achja ik overwweg het wel deze. Fotos hebben myn toekomst kapot gemaakt]
jongequote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Ik overweeg iets suicidiaals vanwege die fotos mijn toekomst hebben verneukt. Aangezien ik voor de ongeluk ben geboren weet ik niet of het zin heeft om verder te leven en mijn studie af te ronden
Je interpunctie en grammatica is tien keer beter nu, als je verwacht dat we er nog intrappen, sla je de plank mis.quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Ik overweeg iets suicidiaals vanwege die fotos mijn toekomst hebben verneukt. Aangezien ik voor de ongeluk ben geboren weet ik niet of het zin heeft om verder te leven en mijn studie af te ronden
Zit via me mobiel, doet het automatisch.quote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef Goedgeleid het volgende:
[..]
Je interpunctie en grammatica is tien keer beter nu, als je verwacht dat we er nog intrappen, sla je de plank mis.
Klinkt meer als een gevalletje countertrollenquote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo klink je als een gevalletje nazorg. Kom op man, het is maar een geintje.
Je overweegt iets suicidaals vanwege een forumtopic?quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Ik weet die naam niet nee?quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je overweegt iets suicidaals vanwege een forumtopic?
Lach erom, das het beste medicijn.
Iedereen kan een flater slaan ( of even voor paal staan op internet), maar over een aantal jaar weet niemand precies meer wie het was. Zegt de naam Sebastiaan Laurijsse je iets? ( even niet googlen, maar gewoon ze.)
Dan is mijn punt gemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet die naam niet nee?
Moraal van het verhaal, het komt allemaal goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet die naam niet nee?
Studie? naar het vmbo gaan heet tegenwoordig studeren?quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Even;
Daar zijn misschien wel redenen voor.quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef VinceAdvance het volgende:
omgevallenflat zijn moeder heeft ''KK schulden'', maar ze werkt niet
Iedereen kan werken. Zelfs al heb je geen armen en geen benen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar zijn misschien wel redenen voor.
Moet je wel een werkgever vinden die je wil hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Iedereen kan werken. Zelfs al heb je geen armen en geen benen.
Tja, het kan soms lastig zijn, dat is waar.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moet je wel een werkgever vinden die je wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |