Project X OmgevallenFlatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een FOK!kende Afca hooligan bedreigen die op elk moment contact op kan nemen met de FOK!knokploeg bedreigen is niet het slimste wat hij kan doen nee.
En het mooie is dat je met de FOK!knokploeg niet eens hoeft te dreigen. Want die dreigen niet. Die komen naar je toe, slaan toe en verdwijnen weer in het niets.
Adres was al bekend toch?
Foto ook.
Het was leuk je gekend te hebben OmgevallenFlat.
nee, het adres was verkeerd. als ze naar het opgegeven adres gaan komen ze dronken russen tegen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een FOK!kende Afca hooligan bedreigen die op elk moment contact op kan nemen met de FOK!knokploeg bedreigen is niet het slimste wat hij kan doen nee.
En het mooie is dat je met de FOK!knokploeg niet eens hoeft te dreigen. Want die dreigen niet. Die komen naar je toe, slaan toe en verdwijnen weer in het niets.
Adres was al bekend toch?
Foto ook.
Het was leuk je gekend te hebben OmgevallenFlat.
Paar stukjes terug geeft hij aan dat hij op 56 woont en gino 51quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
nee, het adres was verkeerd. als ze naar het opgegeven adres gaan komen ze dronken russen tegen.
Als ik een foto van mezelf maak met een onderbroek over mijn hoofd, stuur je mij dan ook 20euro? Moet nog bier en peuken hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Als die turkse matties komen kan je dan vragen of ze meteen wat turkse pizza's met extra sambal en knoflook kunnen meenemen Chris?
Is goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Als ik een foto van mezelf maak met een onderbroek over mijn hoofd, stuur je mij dan ook 20euro? Moet nog bier en peuken hebben.
Je volgt het topic niet echt hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef APK het volgende:
Iedereen die nog steeds denkt dat steven die gast getrolled heeft
Het is andersom en het gaat maar door
Jawel hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je volgt het topic niet echt he
Ik ben wel bang hoorquote:
Kijk nou uit man, heb je die foto's gezien? Je speelt met je leven.quote:
tuignegers zijn het jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kijk nou uit man, heb je die foto's gezien? Je speelt met je leven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Trolletjes slaan niet echt, ze slaan toe
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom maar op met die 20euro. zit wel lekker op zich
Godverdommequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom maar op met die 20euro. zit wel lekker op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |