ja gaat van zelfquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Doet een mod van V&A straks wel
In dit deel verwacht ik ook een felicitatie van mevrouw Beatrix!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:19 schreef DeHangui het volgende:
Donders nu gaan de kranten zich er ook nog mee bemoeien!
Zodra de fiets verkocht is dan kunnen beiden heren weer flink cashen en kan Gino een abo nemen op de sportschool voor de rest van zijn levenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:19 schreef DeHangui het volgende:
Donders nu gaan de kranten zich er ook nog mee bemoeien!
Zekerquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodra de fiets verkocht is dan kunnen beiden heren weer flink cashen en kan Gino een abo nemen op de sportschool voor de rest van zijn leven
Dan kan hij net zo goed gaan fietsen, dan hoeft hij hem ook niet te verkopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodra de fiets verkocht is dan kunnen beiden heren weer flink cashen en kan Gino een abo nemen op de sportschool voor de rest van zijn leven
Doe toch niet zo raar, je lijkt bijna wel jaloers (maar dat begrijp ik wel mop)quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed gaan fietsen, dan hoeft hij hem ook niet te verkopen.
Nouja zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed gaan fietsen, dan hoeft hij hem ook niet te verkopen.
Ik durf hier eerlijk toe te geven dat ik jaloers ben!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Doe toch niet zo raar, je lijkt bijna wel jaloers (maar dat begrijp ik wel mop)
Kijk, al net zo eerlijk als Flat en nofmag ofzo ginovafquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik durf hier eerlijk toe te geven dat ik jaloers ben!
Ik zou alvast een ps4 bestellen als ik hun was.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja zeg
Wat zou jij doen wanneer je 12 en 14 bent![]()
Die jongens kunnen maandag alvast naar een Bart Smit gaan om te kijken welke games ze gaan kopen voor de PS3
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:25 schreef MPC60 het volgende:
Blijft een geweldig topic![]()
Ook het topic waar ik ontdekte dat steven ook eens geen randdebiel kan zijn.
Blijf jij nou zuur doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Holenbeer het volgende:
het is wachten tot er een account van J Janssen aangemaakt wordt met de melding dat het echt zijn fiets was en hij er 15.000 euro voor over heeft...
Mr. Janssen is al in de 70, dus dat zal wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Holenbeer het volgende:
het is wachten tot er een account van J Janssen aangemaakt wordt met de melding dat het echt zijn fiets was en hij er 15.000 euro voor over heeft...
Jij loopt achter, kom op even wat beter inlezen voordat je jaloers gaat doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Holenbeer het volgende:
blijf jij de TS nu een plaat voor het hoofd houden zodat jij aandacht krijgt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf jij nou zuur doen
Je hebt gewoon spijt dat je niet snel genoeg was om de fiets voor 50euro te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |