goud he, 50 euro per kiloquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb nog wel een zeldzame(?) fiets. Zal ik daar een topic over openen?
Tis een Raleigh en dan iets met gold edition.
Nee mattie is nog steeds niet binnen ik wist al dat ze trolde en ik btw ook maar stel nou dat het kwamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef Geelman het volgende:
Ts, heb je die 60eu van steven en hangui nog gepakt?!
Beetje onsportief van de trollen helaas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee mattie is nog steeds niet binnen ik wist al dat ze trolde en ik btw ook maar stel nou dat het kwam
Ach ze leren het nog wel zodra ik het adres hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef GJonline het volgende:
[..]
Beetje onsportief van de trollen helaas.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach ze leren het nog wel zodra ik het adres heb
Ja en nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ben je stevenmac aan het bedreigen?
Ik woon in dezelfde stad als Steven.quote:
Dat boeit me geen fuckquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon in dezelfde stad als Steven.
Wat maakt het uit uit welk land je vrienden komen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck
ik heb genoeg vrienden uit turkije of marokko
dus ik hoef niet bang te zijn van jullie
ik zal de immigratiedienst er wel op af sturen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck
ik heb genoeg vrienden uit turkije of marokko
dus ik hoef niet bang te zijn van jullie
Ik ben zelf buitelandsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit uit welk land je vrienden komen?
Maar stel dat je weet waar Steven woont, wat wil je tegen 'm doen dan? Klappen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben zelf buitelands
hun ook
dus ja
Ja zeker omdat hij mij 2x naait want die geld is er nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar stel dat je weet waar Steven woont, wat wil je tegen 'm doen dan? Klappen?
Veel succes. Laat even weten wanneer je langsgaat bij 'm, want ik wil wel zien hoe een jongentje een voetbalhooligan "slaat"quote:
Wie zegt dat ik het ga doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel succes. Laat even weten wanneer je langsgaat bij 'm, want ik wil wel zien hoe een jongentje een voetbalhooligan "slaat"
Ik vraag net wat jij gaat doen, en jij bevestigd dat je hem gaat klappen. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het ga doen?
Ja ik ga met men matties ik laat hun de meeste doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag net wat jij gaat doen, en jij bevestigd dat je hem gaat klappen. Lijkt me duidelijk.
Welke verlies?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef Sautor het volgende:
OmgevallenFlat kan niet tegen zijn verlies
Gezichtsverlies? Eerverlies?quote:
Durf je niet alleen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik ga met men matties ik laat hun de meeste doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |