ja dat weet ik ook niet, ik weet ook niet eens of het de originele was of nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef Silver_Shark het volgende:
Maar de fiets is nog steeds te koop?
Originele fiets van Jan Janssen? Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet, ik weet ook niet eens of het de originele was of niet
niet gevolgd
mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Originele fiets van Jan Janssen? Natuurlijk niet
je wilt de topic kut mods deleten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
delete eens die topics kut mods hier
zijn eens niet hun functie waardig!
Euh, waarom moeten wij de topics verwijderen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
delete eens die topics kut mods hier
zijn eens niet hun functie waardig!
Zoals ik het lees wil hij de mods laten deletenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, waarom moeten wij de topics verwijderen?
Tsjah. Ik ga mezelf voor de rest van de nacht deleten, morgenochtend zet ik mezelf terug uit de prullenbak bedquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals ik het lees wil hij de mods laten deleten
Die zijn niet eens hun functie waardig...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah. Ik ga mezelf voor de rest van de nacht deleten, morgenochtend zet ik mezelf terug uit de prullenbak bed
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik bedoel jullie zeiden jullie deden dicht en jullie gaan vrolijk verder met een zwakzinnige pesten
niet lachen he mattie je weet ik ben gevaarlijk al men matties zijn ook zwakzinnig die maken jullie hoogzinnig dood jwzquote:
Weet jouw moeder wat je op internet uitspookt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet lachen he mattie je weet ik ben gevaarlijk al men matties zijn ook zwakzinnig die maken jullie hoogzinnig dood jwz
die kan geen nederlands lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Weet jouw moeder wat je op internet uitspookt?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet lachen he mattie je weet ik ben gevaarlijk al men matties zijn ook zwakzinnig die maken jullie hoogzinnig dood jwz
Hoe heeft ze de inburgeringscursus dan gehaald?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die kan geen nederlands lezen
Zeg me aub dat jij ook gewoon een troll bent!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die kan geen nederlands lezen
weet ik veelquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe heeft ze de inburgeringscursus dan gehaald?
Wat is een troll?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:27 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
Zeg me aub dat jij ook gewoon een troll bent!
Met dit soort dingen maak je me alleen maar harder aan het lachen, mattiequote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jwz maar omdat jij hoogzinnig bent betaal jij de jonko'squote:Op zondag 14 oktober 2012 12:28 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Met dit soort dingen maak je me alleen maar harder aan het lachen, mattie
Ja man, ik ben superhoogzinnig. Maar ik verdien binnekort toch een paar ton per jaar ofzo met mijn hoogzinnige opleiding, dus dat jij dan jonko's koopt van mijn belastinggeld kan me eigenlijk niet zoveel schelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jwz maar omdat jij hoogzinnig bent betaal jij de jonko's
een paar ton per jaar?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:32 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja man, ik ben superhoogzinnig. Maar ik verdien binnekort toch een paar ton per jaar, dus dat jij dan jonko's koopt van mijn belastinggeld kan me eigenlijk niet zoveel schelen
Ik ben advocaatquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
een paar ton per jaar?
Wat doe je dan precies? Justin bieber beroven?
Stort is maar 1 ton op me rekeningquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Maak eerst maar een foto met een onderbroek over je hoofd
Oh, ok. Bedankt voor de informatie. Ik zie overigens ook dat U advocaat bent, dan bent U vast ook erg hooggeleid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Volgens Flatje het tegenovergestelde van zwakzinnig
Je hebt geen rekening knul:')quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Stort is maar 1 ton op me rekening
dan ga ik bloot op de foto voor je
maar eerst 1 ton storten
Weet je het zeker?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel een rekening
Een rekening die je nog moet betalen zeker? Zo'n acceptgiro, telefoonrekening ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel een rekening
Nee een rekening die ik nog aan mijn advocaat moet betalen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:37 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Een rekening die je nog moet betalen zeker? Zo'n acceptgiro, telefoonrekening ofzo
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef -niemand- het volgende:
alsjeblieft flat, een ton voor je rekening.
[ afbeelding ]
nu willen wij die foto's met een onderbroek op je hoofd.
Dus je gaat Steven toch betalen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee een rekening die ik nog aan mijn advocaat moet betalen.
gr gr
Omdat je nep jan janssen fietsen aanbiedt op internet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee een rekening die ik nog aan mijn advocaat moet betalen.
gr gr
Nee omdat ik jou heb aangeklaagdquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat je nep jan janssen fietsen aanbiedt op internet?
Je weet geeneens wie hij isquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee omdat ik jou heb aangeklaagd
gr gr
quote:
Open er een topic voor in ONZ.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]![]()
![]()
Is er ook een "Falendste fokker van het jaar" award? Dan weet ik op wie ik zal stemmen
Vanwege mijn hogegeleidheid... Ik denk dat je een zaak hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee omdat ik jou heb aangeklaagd
gr gr
En een poll met alle bestaande fokkersquote:
Maak een voorselectiequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
En een poll met alle bestaande fokkers
1.OmgevallenFlatquote:
Fixedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
1.OmgevallenFlat
2.Vul maar aan
quote:
Weet je ook wat ik zodrekt ga doen aangezien jij voor mij kan denken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
jij vindt het maar wat leuk dat het nog bezig is
Ik heb ze nou al zoveel gelezen dat ik het uit mijn hoofd weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Holenbeer het volgende:
waarschijnlijk deel 1 tm 6 nog eens doorlezen en van jezelf genieten![]()
Oke, dit was best grappig eigenlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Holenbeer het volgende:
waarschijnlijk deel 1 tm 6 nog eens doorlezen en van jezelf genieten![]()
of was het niet de bedoeling dat hetgeen wat niet van toepassing was doorgehaald werd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze nou al zoveel gelezen dat ik het uit mijn hoofd weet
Maar nee, volgens mij is het nou wel leuk geweest
Het was hilarisch inderdaad, omgevallenflat speelde of leuk of is echt een retard
Denk niet echt dat we er ooit achter zullen komen want de ene keer is ie gangsterachtig agressief en de andere keer noemt ie zichzelf zwakzinnig
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of was het niet de bedoeling dat hetgeen wat niet van toepassing was doorgehaald werd?
Geen ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Pharkus het volgende:
Heb ik nou nog het winnende bod of is deze fiets verkocht?
Normaal gesproken doe ik met geen van beide zaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geen idee.
De meesten hier wachten tot OmgevallenFlat of weer de stoere jongen uit gaat hangen of zichzelf weer zwakzinnig gaat noemen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of was het niet de bedoeling dat hetgeen wat niet van toepassing was doorgehaald werd?
Bump dit topic dan niet, we waren je bijna vergeten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |