Vanwege mijn hogegeleidheid... Ik denk dat je een zaak hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee omdat ik jou heb aangeklaagd
gr gr
En een poll met alle bestaande fokkersquote:
Maak een voorselectiequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
En een poll met alle bestaande fokkers
1.OmgevallenFlatquote:
Fixedquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
1.OmgevallenFlat
2.Vul maar aan
quote:
Weet je ook wat ik zodrekt ga doen aangezien jij voor mij kan denken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
jij vindt het maar wat leuk dat het nog bezig is
Ik heb ze nou al zoveel gelezen dat ik het uit mijn hoofd weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Holenbeer het volgende:
waarschijnlijk deel 1 tm 6 nog eens doorlezen en van jezelf genieten![]()
Oke, dit was best grappig eigenlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Holenbeer het volgende:
waarschijnlijk deel 1 tm 6 nog eens doorlezen en van jezelf genieten![]()
of was het niet de bedoeling dat hetgeen wat niet van toepassing was doorgehaald werd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze nou al zoveel gelezen dat ik het uit mijn hoofd weet
Maar nee, volgens mij is het nou wel leuk geweest
Het was hilarisch inderdaad, omgevallenflat speelde of leuk of is echt een retard
Denk niet echt dat we er ooit achter zullen komen want de ene keer is ie gangsterachtig agressief en de andere keer noemt ie zichzelf zwakzinnig
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of was het niet de bedoeling dat hetgeen wat niet van toepassing was doorgehaald werd?
Geen ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Pharkus het volgende:
Heb ik nou nog het winnende bod of is deze fiets verkocht?
Normaal gesproken doe ik met geen van beide zaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geen idee.
De meesten hier wachten tot OmgevallenFlat of weer de stoere jongen uit gaat hangen of zichzelf weer zwakzinnig gaat noemen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of was het niet de bedoeling dat hetgeen wat niet van toepassing was doorgehaald werd?
Bump dit topic dan niet, we waren je bijna vergeten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |