Blijft verkoop topicquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Je moet deel 5 nog in de OP doen en ik zal anders vragen of het naar onz kan eventueel
Doe deel 5 alsnog in de OP danquote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Blijft verkoop topicTrol is voorbij, en fiets gewoon for sale
Maar nu met een vleugje FOK! er over!
Bedoeling is niet de jongens belachelijk te gaan maken, trol is voorbij, dus OT.quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef hugecooll het volgende:
Die pet van flat is ook veeeeeeeeel te groot voor zijn hoofd
Donequote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe deel 5 alsnog in de OP dan
quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Bedoeling is niet de jongens belachelijk te gaan maken, trol is voorbij, dus OT.
[..]
Done
12 en 14, nuff said.quote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef VinceAdvance het volgende:
Dit is zo triest
Hoe kan iemand zo fucking naïef zijn
Zelfs na de vraag of ze een foto op FOK! wilden zetten met een onderbroek op hun hoofd, geloofden ze het nog
Hele reeks gelezen
Jammer van de alu hoedjesquote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef VinceAdvance het volgende:
Dit is zo triest
Hoe kan iemand zo fucking naïef zijn
Zelfs na de vraag of ze een foto op FOK! wilden zetten met een onderbroek op hun hoofd, geloofden ze het nog
Hele reeks gelezen
Ze zien er ook niet zo gek snugger uit, en posten ook niet bijster snugger. En kinderen die groot geld ruiken willen dingen ook wel graag geloven.quote:
Ik heb ook al 3x 40 euro geboden maar daar reageert ook niemand meer opquote:Op zondag 30 september 2012 19:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb nog steeds 45 euro voor de fiets over
De bedoeling was dat ze zelf kostelijk zouden meelachen met jullie getroll?quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Bedoeling is niet de jongens belachelijk te gaan maken
Volgens mij heb je het hoogste bod.quote:Op zondag 30 september 2012 19:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik heb nog een fiets nodig voor mijn studententijd. Deze legendarische fiets wil ik wel (indien hij gewoon fietst) voor 65 euro overnemen, maar ik denk dat mijn bod al overtroffen is
Fixedquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet zo gek snugger uit, en posten ook niet bijster snugger. En kinderen die groot geld ruiken willen dingen ook wel graag geloven.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het hoogste bod.
Er is vast wel iemand die meer wil bieden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het hoogste bod.
Deze houden we hier hoorquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Je moet deel 5 nog in de OP doen en ik zal anders vragen of het naar onz kan eventueel
quote:
Ik was gewoon mijzelfquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef DeHangui het volgende:
Ik was: Roeselare J. Janssen op de mail, en krantenartikel televaag
Ik sta in voor een goede behandelingquote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die meer wil bieden.![]()
Heeft Danny al een fiets?
Die kan wel wat beweging gebruiken toch?
Oh, ik heb nog een kleine bekentenis.. Het lijkentopic was ook 1 grote trollquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was gewoon mijzelf
Echter ben ik geen advocaat natuurlijk
De vraag is; wat ben je dan wel?quote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was gewoon mijzelf
Echter ben ik geen advocaat natuurlijk
Die was ook wel erg duidelijkquote:Op zondag 30 september 2012 19:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog een kleine bekentenis.. Het lijkentopic was ook 1 grote troll
quote:Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef Housekeeper het volgende:
O ...de aftiteling loopt inmiddels![]()
Had ik al verteld dat ik het Belgische Wielrenmuseum Roeselare was. Ik speelde een dubbelrol
Je gelooft het of niet, maar niet voor iedereenquote:
Jan Janssen heeft er vast om kunnen lachen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef marsan het volgende:
was wel een leuke reeks idd.
voor de grap gepost dat t de fiets van jan janssen was en dat half wielerminded nl op zoek was naar die fiets.
had nooit verwacht dat t zo een leuke reeks zou worden.
Een soapserie: De fiets van profrenner Jan Janssen is gevonden.quote:
Dat is dus echt epischquote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Ik was Museum Olympion te Amsterdam, TS heeft er 2 keer heen gebeld om te vraag naar directeur Remco Zitterstijn
![]()
Mail adres aangemaakt voor Remco Zitterstijn...quote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat is dus echt episch
Hoe weet je dat?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Mail adres aangemaakt voor Remco Zitterstijn...
Ja....mooie opmerking was dat. Je had natuurlijk nooit kunnen verwachten wat dat teweeg zou brengenquote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef marsan het volgende:
was wel een leuke reeks idd.
voor de grap gepost dat t de fiets van jan janssen was en dat half wielerminded nl op zoek was naar die fiets.
had nooit verwacht dat t zo een leuke reeks zou worden.
quote:[b
]Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:[/b]
Ik was Museum Olympion te Amsterdam, TS heeft er 2 keer heen gebeld om te vraag naar directeur Remco Zitterstijn
![]()
Laat die bolle en die dunne het maar niet lezen, straks geloven ze heilig dat dat oud stukje verdriet nog geld waard is ook.quote:Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Tis dat die in het Westen woonde, anders had ik die fiets serieus wel willen overnemen.
Tis welliswaar geen fiets van Jan Jansen, maar wel een fiets met Fok-geschiedenis.
Ik vrees dat ik mezelf voor de komende tijd heel veel werk op V&A heb bezorgd. Ik ga ff ruimenquote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef Piperidine het volgende:
Dit zijn volgens mij de banden waar Michael Schumacher zijn eerste Grand Prix mee heeft gewonnen in de Formule 1.
Verzamelaars zijn daar al heel lang naar op zoek. Alle banden waar grote successen mee hebben geboekt worden zwaar verzameld en dit is een van de grote leegtes in het aanbod.
Als het echt de banden zijn, heb je of een goudmijn, of een geweldig kado voor de heer Schumacher himself.
karma is een bitchquote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mezelf voor de komende tijd heel veel werk op V&A heb bezorgd. Ik ga ff ruimen
hahaquote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mezelf voor de komende tijd heel veel werk op V&A heb bezorgd. Ik ga ff ruimen
quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Gewoon Stevenquote:
quote:
Bedankt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nu is het me toch gelukt, ik heb heel fok kapot hard getrold
Prijs is overigens 100 euro als je de fiets wil gebruiken die niet van jan janssen was
En jullie denken echt dat die ginovaf me broertje is? Nee gewoon een vriend die mee zat te trollen
en mij gezicht zie je niet o[p de foto's dus ik heb het goed gedaan
GODVERDOMMEquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Prijs is overigens 100 euro als je de fiets wil gebruiken die niet van jan janssen was
En jullie denken echt dat die ginovaf me broertje is? Nee gewoon een vriend die mee zat te trollen
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik geloof het ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef DeHangui het volgende:
[..]
GODVERDOMME
// edit // ik geloof het eigenlijk niet
Dan geloof je het toch niet, ik had in ieder geval een geweldige tijd op fok!quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef DeHangui het volgende:
[..]
GODVERDOMME
// edit // ik geloof het eigenlijk niet
het was een nep adres van een kut joch in mijn wijkquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet
Waarom kreeg ik anders het adres en al die dm berichten
Nu krijg je geen geld meerquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ach bedankt voor de foto'squote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het was een nep adres van een kut joch in mijn wijk
Ik wist allang wat voor een mongool je was,quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach bedankt voor de foto's
Jammer van de alu hoedjes
Wel vreemd trouwens dat je de zelfde foto's gebruikt op je FBquote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoefde het toch niet, als ik geld wil ga ik wel werken
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wist allang wat voor een mongool je was,
heb veel op fok! gezeten zonder account
Dat is mijn vriend ja, mijn achternaam is nooit openbaar gemaaktquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens dat je de zelfde foto's gebruikt op je FB
Naam genootje dan zekerquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is mijn vriend ja, mijn achternaam is nooit openbaar gemaakt
nee je weet mijn eigen naam ook welquote:
Ik mag geen FB posten helaaschquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee je weet mijn eigen naam ook wel
Maar denk maar niet dat je mij vind op internet, alles is goed afgeschermd
Ik heb de foto's gezien van de echte fiets, totaal geen overeenkomstquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Narcotical het volgende:
Wel grappig dat OmgevallenFlat nu ineens beweerd te troller te zijn ipv de getrollde
En hoe verklaar je dit topic? Eerst actief en dan opeens niet.quote:
Hij is wel sterk, ik zou uitkijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In times of danger, dont freeze, time to be a G, follow my lead
Verveling, zat toen al met het idee om dit topic te makenquote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef DeHangui het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dit topic? Eerst actief en dan opeens niet.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Nate-Diaz het volgende:
[..]
Hij is wel sterk, ik zou uitkijken...Dat is dus ginovaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet ik
De ander ben jij dus.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is dus ginovaf.
Niet ik
quote:
Die ook niet, is gewoon zo ander jochquote:
Jij zit hier gewoon op de historische fok-fiets. Je zou blij moeten zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die ook niet, is gewoon zo ander joch
Ik maakte die foto, hij vond het niet erg om op fok te sytaan
Die fiets is verneukt, banden zijn zacht als de tering voorderest is hij goedquote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij zit hier gewoon op de historische fok-fiets. Je zou blij moeten zijn.![]()
[ afbeelding ]
heb een tijd gedacht dat je idd aan t trollen was. zo dom kon niemand zijn. Tot jullie dus gewoon echt foto's gingen posten.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Laat je broertje er dan ook niet op rijdenquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die fiets is verneukt, banden zijn zacht als de tering voorderest is hij goed
Maar dat ''kutjochie''krijgt hopelijk wel die fiets als beloning toch?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het was een nep adres van een kut joch in mijn wijk
quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Laat je broertje er dan ook niet op rijden
toevallig die ander waar hangui t fb account van heeft gevonden?quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die ook niet, is gewoon zo ander joch
Ik maakte die foto, hij vond het niet erg om op fok te sytaan
Waarom snel een eind aan breien?quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef iFok. het volgende:
Laten we er een eind aan breien. Geweldige grap, ik trapte erin, net als Flat.
dit dus, gewoon ff goed om lachenquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef Narcotical het volgende:
OmgevallenFlatje, geef nou maar gewoon toe dat je er met open ogen keihard in gelopen bent
Dit wordt een welles nietes verhaal. Als het te lang doorgaat ben ik bang dat er persoonlijke gegevens openbaar worden gemaakt, en dat lijkt me geen goed idee voor Flat.quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom snel een eind aan breien?
Nu wordt het pas écht leuk !
Inderdaad, wie trolde wie? Wie is die dikke pad nou danquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom snel een eind aan breien?
Nu wordt het pas écht leuk !
De enige die persoonlijke gegevens hebben zijn ik en steven en groengras. Ik weet zeker dat geen van ons wat gaat posten daar over.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit wordt een welles nietes verhaal. Als het te lang doorgaat ben ik bang dat er persoonlijke gegevens openbaar worden gemaakt, en dat lijkt me geen goed idee voor Flat.
persoonlijke gegevens openbaar maken mag niet, dus dat lijkt me niet slim.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit wordt een welles nietes verhaal. Als het te lang doorgaat ben ik bang dat er persoonlijke gegevens openbaar worden gemaakt, en dat lijkt me geen goed idee voor Flat.
Zorg er dan ook voor dat het bij jullie blijft.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
De enige die persoonlijke gegevens hebben zijn ik en steven en groengras. Ik weet zeker dat geen van ons wat gaat posten daar over.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
persoonlijke gegevens openbaar maken mag niet, dus dat lijkt me niet slim.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
De enige die persoonlijke gegevens hebben zijn ik en steven en groengras. Ik weet zeker dat geen van ons wat gaat posten daar over.
Wat zat daar in?quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef DeHangui het volgende:
Zou flat de envelop nog posten op fok?
Ik heb een foto, voor het geval flat m niet zal postenquote:
quote:
Ik geloof er ook geen reet vanquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Housekeeper het volgende:
Sorry Flat. Maar je hebt mij tot nu toe niet overtuigd dat jij hier iedereen voor de gek hebt gehouden. Het enige wat je eigenlijk roept is dat je ons allemaal bij de neus hebt genomen. Misschien niet zo handig om de grote broek aan te gaan trekken nu.![]()
Als je kunt bewijzen dat jij hier voor de gek heb gehouden, voorzie ik een heldenstatus voor je. Dus kom maar op
hehe vooral dat 'geld' erbijquote:
zonder al die foto's zou ik hem nog kunnen geloven. maar al die foto's maken toch echt dat ik denk dat ze er gewoon vol in zijn getraptquote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van
Die Gino was er vanmiddag nog van overtuigd dat het wel de fiets van JJ kon zijn
Ze hebben er even over nagedacht en zijn tot de conclusie gekomen dat ze terug gaan vechten
Dat geld is zeker gewoon geprint?quote:
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef marsan het volgende:
[..]
zonder al die foto's zou ik hem nog kunnen geloven. maar al die foto's maken toch echt dat ik denk dat ze er gewoon vol in zijn getrapt
Nee joh, hoe kom je erbijquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat geld is zeker gewoon geprint?
Ik vond het al opvallen dat toen je het zo als rolletje had dat de achterkant erg wit leek
quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Het is echt dat ik geen dm mag posten want Gino was het gewoon van plan om een onderbroek over zijn hoofd te doen
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Het is echt dat ik geen dm mag posten want Gino was het gewoon van plan om een onderbroek over zijn hoofd te doen
Eigenlijk is dat voor iedereen nog veel grappiger dan dat ze gewoon toegeven getrolled te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef cvboer het volgende:
Vleugelmoer en zijn bolle vriend zijn er vol ingetrapt. en maar roepen dat het niet zo is.
Het mooiste gedeelte begint nu, soort van afterparty.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voor iedereen nog veel grappiger dan dat ze gewoon toegeven getrolled te zijn
borreltopic.quote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het mooiste gedeelte begint nu, soort van afterparty.
Goed idee, ik trek 1 los hier.quote:
Ja of Alu hoedjes zijn opgezet of onderbroeken over de hoofd zijn gegaanquote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Sautor het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat er geen tandwieltjes zijn geteld
mijn idee toen ik postte dat t de fiets van jan janssen was ook, kijken of ik hem de trapas uitelkaar kan laten halen en de tandwielen kan laten tellen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Sautor het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat er geen tandwieltjes zijn geteld
Dm je mij adres eens, laat eens zien hoe stoere man je bent tegen een 14 jarigequote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of Alu hoedjes zijn opgezet of onderbroeken over de hoofd zijn gegaan
quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm je mij adres eens, laat eens zien hoe stoere man je bent tegen een 14 jarige
Morgen, half 4 in het fietsenhok ja?quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit geeft aan dat je erin bent getrapt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wel de fietsenhok van t museum hequote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Morgen, half 4 in het fietsenhok ja?
Niet om heel vervelend te zijn, maar ik heb die dikke ook al op facebook gevonden en kan er vrij eenvoudig adresgegevens bij vinden. Flat had ze namelijk gepost in deel 1 (wss aangepast door een mod, maar ik zou het wel herkennen met een map van Schiedam)quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Als grote bek in de computer dan ook by de egt tog?quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit geeft aan dat je erin bent getrapt.
Het is verder niet erg hoor, maar wees dan gewoon eerlijk.
Deze zin begrijp ik niet, sorry.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als grote bek in de computer dan ook by de egt tog?
hij zal wel durven tegen een advocaat hequote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Chris had geen eens geld om naar het museum te gaan met de trein maar nu wilt ie wel mijn adres
Wat ben je van plan dan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lach om de grap en ga nou niet biggie doenquote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je slaan met zijn flaporen.quote:
man, jullie hebben gezorgd voor een heel leuk topic. een van de leukste van t jaar.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
fixedquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef marsan het volgende:
[..]
man, jullie gezorgd voor een heel leuk topic. de leukste van t jaar.
gewoon lekker meelachen
wij gezorgd hebben voor een kanker topic en ga allemaal in de doodquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef marsan het volgende:
[..]
man, jullie gezorgd voor een heel leuk topic. een van de leukste van t jaar.
gewoon lekker meelachen
OmgevallenFlat, chil.quote:
Dat als hij stoer is online, hij dat ook in het echie moet zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kan jij uitleggen wat er staat, want ik begrijp het sirieus niet.
Bevestiging voor mij dat hij dus echt de boi op de foto's isquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wij gezorgd hebben voor een kanker topic en ga allemaal in de dood
quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laag iq vriend?quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel iddquote:
toch geen troll?quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit soort reacties zag je natuurlijk van ver af aankomenquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Nu blijft ik gvd nu nog met die kk schulden zitten
EN JA IK BEN ER IN GETRAPT
Wat denk je: een advocaat nemen en een klacht indienen richting stevenmac26.quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat als hij stoer is online, hij dat ook in het echie moet zijn
Ik vraag me alleen af wat onderbroekenflat nu van plan is
[..]
Edit![]()
Net zeg je nog van niet?quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
man zie er gewoon de lol van in.quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat voor schulden?quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mja das matig, maar heb je er iig iets van geleerd? Dat is dan alvast mooi meegenomenquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ok, wie is stevenmac26?quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat denk je: een advocaat nemen en een klacht indienen richting stevenmac26.
[..]
quote:
Fietsenhandel! Daar ben je goed inquote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja laat maar boeit me niks meer ik hoef die geld niet ik verzinz elf wel iets
Mooi. Laat je niet zo gek maken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja laat maar boeit me niks meer ik hoef die geld niet ik verzinz elf wel iets
Fietsproject X ?quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef cvboer het volgende:
wie maakt ff een event aan voor schiedam?
Ik trap die fiets naar de kkquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Fietsenhandel! Daar ben je goed in
Ik bedoel, hoe wil iemand erachter komen wie achter het account van stevenmac26 zit?quote:
Nee nee! ik bied 60 euro!quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik trap die fiets naar de kk
Dat is zonde... Kom op joh, het kon allemaal altijd ergerquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kapitaalvernietigingquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zet 'm dan gewoon op station. Heeft iemand er tenminste nog wat aanquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Verkoop 'm dan gewoon, want aan het kapottrappen heb je ook weinig.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou nou...stuur je trouwens nog wel even die maitenbike naar vinnie? Beetje lullig als je je afspraken niet nakomt. Is ook slecht voor je geloofwaardigheidquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan zo maarquote:
13 euquote:
kunnen de banden nog opgepompt worden? dan is het best een leuk fietsjequote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor 60 mag je dat klote ding hebben anders trap ik hem wel kapot
Daar is straks niks meer van overquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef TwentyFourr het volgende:
In plaats van de FOK!stok de FOK!fiets?
Maak er wel een foto van met je onderbroek op je hoofd aubquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor 60 mag je dat klote ding hebben anders trap ik hem wel kapot
Wij wilden al geld opsturen maar meneer begon zo te doenquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef iFok. het volgende:
Toch vind ik dat we het goed moeten maken met Flat.![]()
Iemand ideeën?
Ja alleen gaat het niet met zon normale fietsenpompquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
kunnen de banden nog opgepompt worden? dan is het best een leuk fietsje
Moraalridder.quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef iFok. het volgende:
Toch vind ik dat we het goed moeten maken met Flat.![]()
Iemand ideeën?
Ik heb ook al een aantal keer oprecht 40 euro geboden maar daar is nooit op gereageerdquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef DeHangui het volgende:
Volgens mij waren er 2 geïnteresseerden toch??
effe langs het tankstation, daar kun je die wel oppompenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja alleen gaat het niet met zon normale fietsenpomp
waarom denk je?quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij wilden al geld opsturen maar meneer begon zo te doen
Ja, als jullie dat nog willen doen, prima, maar ik trek mijn handen er vanaf. Voor dat geld ga ik wel naar een betaalde vrouw om me verrot te laten scheldenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij wilden al geld opsturen maar meneer begon zo te doen
ik had het niet over jou omdat ik het allang wist van jou hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, als jullie dat nog willen doen, prima, maar ik trek mijn handen er vanaf. Voor dat geld ga ik wel naar een betaalde vrouw om me verrot te laten schelden
Nu ga je om mijn schuldgevoel inpratenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
Ik hoopte op een schulden weg te brengen gebeurt dit weer.
Ja ik liet me leiden omdat ik geld rook
Dit komt wel hard aan ja. Een soort van 'sinterklaas bestaat niet' gevoel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, als jullie dat nog willen doen, prima, maar ik trek mijn handen er vanaf. Voor dat geld ga ik wel naar een betaalde vrouw om me verrot te laten schelden
Dat is dus naïef. Jammer van de achterliggende gedachte, dat dan weer wel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
Hoeveel schulden? Werkt je moeder?quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom denk je?
Schiedam toch? Kben over drie weken wel in Utrecht, moet je hem even in de tuin zetten, maar ik wil hem best voor 60 euro overnemenquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja alleen gaat het niet met zon normale fietsenpomp
Nee ze werkt niet maar de huis kunnen we niet betalen de huur we zijn met ze 5-en is groot gezin daaromquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hoeveel schulden? Werkt je moeder?
Maar is dat niet het adres van het kereltje wat hij haat?quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stuur alsnog 20euro op van de week, fuck it
Dat is mij het wel waard want ik heb mij wel vermaakt
Moet Flat wel beloven dat hij er een fototje van maakt en op Fok zet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee, dat is zijn adres gewoonquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar is dat niet het adres van het kereltje wat hij haat?
Zet er wel een vals verzendadres op voor het geval hij er een treinkaartje van koopt en je de kk in wil trappenquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is gewoon een naar kind, wordt ie 5 topics lang kets voor lul gezet, wordt ie boos.... Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef n0ir het volgende:
Flauw om hem ineens geen geld meer te sturen alleen maar omdat hij moeite heeft de humor er van in te zien.
Nee dat is het adres van me zelf, was ook maar even boos erom maar ja ik donder hier me adres wel neerquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar is dat niet het adres van het kereltje wat hij haat?
Zet er helemaal geen adres op van mijquote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet er wel een vals verzendadres op voor het geval hij er een treinkaartje van koopt en je de kk in wil trappen
Dit, dan doe ik ook weer mee. Maar ik heb alleen het adre van dat kut joch in de buurtquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Moet Flat wel beloven dat hij er een fototje van maakt en op Fok zet.
Nee, niet doen, gekquote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee dat is het adres van me zelf, was ook maar even boos erom maar ja ik donder hier me adres wel neer
Doe maar niet pikquote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee dat is het adres van me zelf, was ook maar even boos erom maar ja ik donder hier me adres wel neer
Jawel jongen, van de overburen ofzo. Als flat dan rare dingen doet, kan jij die weer hier vertellenquote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zet er helemaal geen adres op van mij
Je hebt gwn de goede adresquote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dit, dan doe ik ook weer mee. Maar ik heb alleen het adre van dat kut joch in de buurt
Dat moet je niet doen. Denk dat ze de historische fok-fiets komen stelen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet op donderdag verzenden, dan is de stelende postbode actief!!quote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet pik
Van mij krijg je 2 tientjes van de week
Ik wil wel, maar flat moet ff aantonen dat hij daadwerkelijk daar woont. Anders weer ik het straks wel weer; jullie hebben geld gestuurd naar iemand anders en nu zijn jullie het kwijt haha trol trol trolquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet pik
Van mij krijg je 2 tientjes van de week
Dit.quote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef jroz het volgende:
Ik vind dat jullie het doorlopend krediet, verkregen toen ze een 98" 3D LED Smart TV met kookfunctie kocht, van z'n ma moeten aflossen.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
niet op donderdag verzenden, dan is de stelende postbode actief!!
Moet ik met aarde op mn hoofd en me zwart sminken voor het huis staan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar flat moet ff aantonen dat hij daadwerkelijk daar woont. Anders weer ik het straks wel weer; jullie hebben geld gestuurd naar iemand anders en nu zijn jullie het kwijt haha trol trol trol
Dus flat..
quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet ik met aarde op mn hoofd en me zwart sminken voor het huis staan?
Of wil je nu iets normaals?
Dat zou wel leuk zijn als je dat deed jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij had er zulke mooie plannen meequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik voor het eten rook, is het 10x zo lekker.. maar laaste tijd rustig gehouden, maar ik ben binenkort rijk, weet niet of je de reeks volgt in V&A maar die fiets die ik heb is zon 10k lekker gerro''s en jonkos van halen
als je dat doet ben je de held van FOK!quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Aluminium hoedjes is normaal zat toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ruik potentiequote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar flat moet ff aantonen dat hij daadwerkelijk daar woont. Anders weer ik het straks wel weer; jullie hebben geld gestuurd naar iemand anders en nu zijn jullie het kwijt haha trol trol trol
Dus flat..
+ een onderbroek over je hoofd.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Onderbroek op je hooft met je huisnummer op de achtergrond dan weten steven en ik genoegquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga me niet zwart sminken, ben licht getint is goed genoeg
Hoofdquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Onderbroek op je hooft met je huisnummer op de achtergrond dan weten steven en ik genoeg
Ik probeer het nog 1 laatste keer. 40 euro voor die fiets, take it or leave itquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga me niet zwart sminken, ben licht getint is goed genoeg
Die onderbroek geldt zowel ter verificatie als vermomming voor flat btw, het kan immers iedereen zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Onderbroek op je hooft met je huisnummer op de achtergrond dan weten steven en ik genoeg
Nee, doe ik niet, dan maar geen geldquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen je mag geen snoep kopen voor Gino hoor Chris, die moet eerst even wat gaan fietsen
Maak een foto van de brief die Ui stuurde, als die is aangekomen weet hij genoeg toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet, dan maar geen geld![]()
en vertel mij waarom ik nep adres geef
ik verlies gelddan
Ben geen autist
hooftquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
@ Flat! 60 euri voor een onderbroek foto, kom op! Je helpt je moeder er mee!
quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef Sautor het volgende:
TS, omdat ik toch een nieuwe fiets nodig heb, als je er morgenavond vanaf wil, en op Station Schiedam brengt kom ik hem voor 50E ophalen.
Doe normaalquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
Jezus wat flauw, zelfs als de grap al lang voorbij is probeer je die jongen nog door je hoepels te laten springen door geld voor z'n neus te houden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
Ja ja ja ja ja ja ja, FLAT welke dag werkt die postbode die jat?quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe normaal
Je hebt het adres en we sturen beide gewoon 20euro op
't is genoeg geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
hooft
Ik bood 60quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef Sautor het volgende:
TS, omdat ik toch een nieuwe fiets nodig heb, als je er morgenavond vanaf wil, en op Station Schiedam brengt kom ik hem voor 50E ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAHAAAquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik bood 60
Mag ook. Als hij 3 weken wil wachten, zijn call.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 euro voor 3 weken roestenquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mag ook. Als hij 3 weken wil wachten, zijn call.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |