Volgens mij heb je het hoogste bod.quote:Op zondag 30 september 2012 19:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik heb nog een fiets nodig voor mijn studententijd. Deze legendarische fiets wil ik wel (indien hij gewoon fietst) voor 65 euro overnemen, maar ik denk dat mijn bod al overtroffen is
Fixedquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet zo gek snugger uit, en posten ook niet bijster snugger. En kinderen die groot geld ruiken willen dingen ook wel graag geloven.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het hoogste bod.
Er is vast wel iemand die meer wil bieden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het hoogste bod.
Deze houden we hier hoorquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Je moet deel 5 nog in de OP doen en ik zal anders vragen of het naar onz kan eventueel
quote:
Ik was gewoon mijzelfquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef DeHangui het volgende:
Ik was: Roeselare J. Janssen op de mail, en krantenartikel televaag
Ik sta in voor een goede behandelingquote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die meer wil bieden.![]()
Heeft Danny al een fiets?
Die kan wel wat beweging gebruiken toch?
Oh, ik heb nog een kleine bekentenis.. Het lijkentopic was ook 1 grote trollquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was gewoon mijzelf
Echter ben ik geen advocaat natuurlijk
De vraag is; wat ben je dan wel?quote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was gewoon mijzelf
Echter ben ik geen advocaat natuurlijk
Die was ook wel erg duidelijkquote:Op zondag 30 september 2012 19:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog een kleine bekentenis.. Het lijkentopic was ook 1 grote troll
quote:Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef Housekeeper het volgende:
O ...de aftiteling loopt inmiddels![]()
Had ik al verteld dat ik het Belgische Wielrenmuseum Roeselare was. Ik speelde een dubbelrol
Je gelooft het of niet, maar niet voor iedereenquote:
Jan Janssen heeft er vast om kunnen lachen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef marsan het volgende:
was wel een leuke reeks idd.
voor de grap gepost dat t de fiets van jan janssen was en dat half wielerminded nl op zoek was naar die fiets.
had nooit verwacht dat t zo een leuke reeks zou worden.
Een soapserie: De fiets van profrenner Jan Janssen is gevonden.quote:
Dat is dus echt epischquote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Ik was Museum Olympion te Amsterdam, TS heeft er 2 keer heen gebeld om te vraag naar directeur Remco Zitterstijn
![]()
Mail adres aangemaakt voor Remco Zitterstijn...quote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat is dus echt episch
Hoe weet je dat?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Mail adres aangemaakt voor Remco Zitterstijn...
Ja....mooie opmerking was dat. Je had natuurlijk nooit kunnen verwachten wat dat teweeg zou brengenquote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef marsan het volgende:
was wel een leuke reeks idd.
voor de grap gepost dat t de fiets van jan janssen was en dat half wielerminded nl op zoek was naar die fiets.
had nooit verwacht dat t zo een leuke reeks zou worden.
quote:[b
]Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:[/b]
Ik was Museum Olympion te Amsterdam, TS heeft er 2 keer heen gebeld om te vraag naar directeur Remco Zitterstijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |