Laat die bolle en die dunne het maar niet lezen, straks geloven ze heilig dat dat oud stukje verdriet nog geld waard is ook.quote:Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Tis dat die in het Westen woonde, anders had ik die fiets serieus wel willen overnemen.
Tis welliswaar geen fiets van Jan Jansen, maar wel een fiets met Fok-geschiedenis.
Ik vrees dat ik mezelf voor de komende tijd heel veel werk op V&A heb bezorgd. Ik ga ff ruimenquote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef Piperidine het volgende:
Dit zijn volgens mij de banden waar Michael Schumacher zijn eerste Grand Prix mee heeft gewonnen in de Formule 1.
Verzamelaars zijn daar al heel lang naar op zoek. Alle banden waar grote successen mee hebben geboekt worden zwaar verzameld en dit is een van de grote leegtes in het aanbod.
Als het echt de banden zijn, heb je of een goudmijn, of een geweldig kado voor de heer Schumacher himself.
karma is een bitchquote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mezelf voor de komende tijd heel veel werk op V&A heb bezorgd. Ik ga ff ruimen
hahaquote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mezelf voor de komende tijd heel veel werk op V&A heb bezorgd. Ik ga ff ruimen
quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Gewoon Stevenquote:
quote:
Bedankt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nu is het me toch gelukt, ik heb heel fok kapot hard getrold
Prijs is overigens 100 euro als je de fiets wil gebruiken die niet van jan janssen was
En jullie denken echt dat die ginovaf me broertje is? Nee gewoon een vriend die mee zat te trollen
en mij gezicht zie je niet o[p de foto's dus ik heb het goed gedaan
GODVERDOMMEquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Prijs is overigens 100 euro als je de fiets wil gebruiken die niet van jan janssen was
En jullie denken echt dat die ginovaf me broertje is? Nee gewoon een vriend die mee zat te trollen
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik geloof het ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef DeHangui het volgende:
[..]
GODVERDOMME
// edit // ik geloof het eigenlijk niet
Dan geloof je het toch niet, ik had in ieder geval een geweldige tijd op fok!quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef DeHangui het volgende:
[..]
GODVERDOMME
// edit // ik geloof het eigenlijk niet
het was een nep adres van een kut joch in mijn wijkquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet
Waarom kreeg ik anders het adres en al die dm berichten
Nu krijg je geen geld meerquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ach bedankt voor de foto'squote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het was een nep adres van een kut joch in mijn wijk
Ik wist allang wat voor een mongool je was,quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach bedankt voor de foto's
Jammer van de alu hoedjes
Wel vreemd trouwens dat je de zelfde foto's gebruikt op je FBquote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoefde het toch niet, als ik geld wil ga ik wel werken
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wist allang wat voor een mongool je was,
heb veel op fok! gezeten zonder account
Dat is mijn vriend ja, mijn achternaam is nooit openbaar gemaaktquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens dat je de zelfde foto's gebruikt op je FB
Naam genootje dan zekerquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is mijn vriend ja, mijn achternaam is nooit openbaar gemaakt
nee je weet mijn eigen naam ook welquote:
Ik mag geen FB posten helaaschquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee je weet mijn eigen naam ook wel
Maar denk maar niet dat je mij vind op internet, alles is goed afgeschermd
Ik heb de foto's gezien van de echte fiets, totaal geen overeenkomstquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Narcotical het volgende:
Wel grappig dat OmgevallenFlat nu ineens beweerd te troller te zijn ipv de getrollde
En hoe verklaar je dit topic? Eerst actief en dan opeens niet.quote:
Hij is wel sterk, ik zou uitkijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In times of danger, dont freeze, time to be a G, follow my lead
Verveling, zat toen al met het idee om dit topic te makenquote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef DeHangui het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dit topic? Eerst actief en dan opeens niet.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Nate-Diaz het volgende:
[..]
Hij is wel sterk, ik zou uitkijken...Dat is dus ginovaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet ik
De ander ben jij dus.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is dus ginovaf.
Niet ik
quote:
Die ook niet, is gewoon zo ander jochquote:
Jij zit hier gewoon op de historische fok-fiets. Je zou blij moeten zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die ook niet, is gewoon zo ander joch
Ik maakte die foto, hij vond het niet erg om op fok te sytaan
Die fiets is verneukt, banden zijn zacht als de tering voorderest is hij goedquote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij zit hier gewoon op de historische fok-fiets. Je zou blij moeten zijn.![]()
[ afbeelding ]
heb een tijd gedacht dat je idd aan t trollen was. zo dom kon niemand zijn. Tot jullie dus gewoon echt foto's gingen posten.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |