Ja of Alu hoedjes zijn opgezet of onderbroeken over de hoofd zijn gegaanquote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Sautor het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat er geen tandwieltjes zijn geteld
mijn idee toen ik postte dat t de fiets van jan janssen was ook, kijken of ik hem de trapas uitelkaar kan laten halen en de tandwielen kan laten tellen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Sautor het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat er geen tandwieltjes zijn geteld
Dm je mij adres eens, laat eens zien hoe stoere man je bent tegen een 14 jarigequote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of Alu hoedjes zijn opgezet of onderbroeken over de hoofd zijn gegaan
quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm je mij adres eens, laat eens zien hoe stoere man je bent tegen een 14 jarige
Morgen, half 4 in het fietsenhok ja?quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit geeft aan dat je erin bent getrapt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wel de fietsenhok van t museum hequote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Morgen, half 4 in het fietsenhok ja?
Niet om heel vervelend te zijn, maar ik heb die dikke ook al op facebook gevonden en kan er vrij eenvoudig adresgegevens bij vinden. Flat had ze namelijk gepost in deel 1 (wss aangepast door een mod, maar ik zou het wel herkennen met een map van Schiedam)quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
De enige die persoonlijke gegevens hebben zijn ik en steven en groengras. Ik weet zeker dat geen van ons wat gaat posten daar over.
Als grote bek in de computer dan ook by de egt tog?quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit geeft aan dat je erin bent getrapt.
Het is verder niet erg hoor, maar wees dan gewoon eerlijk.
Deze zin begrijp ik niet, sorry.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als grote bek in de computer dan ook by de egt tog?
hij zal wel durven tegen een advocaat hequote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Chris had geen eens geld om naar het museum te gaan met de trein maar nu wilt ie wel mijn adres
Wat ben je van plan dan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lach om de grap en ga nou niet biggie doenquote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je slaan met zijn flaporen.quote:
man, jullie hebben gezorgd voor een heel leuk topic. een van de leukste van t jaar.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
fixedquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef marsan het volgende:
[..]
man, jullie gezorgd voor een heel leuk topic. de leukste van t jaar.
gewoon lekker meelachen
wij gezorgd hebben voor een kanker topic en ga allemaal in de doodquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef marsan het volgende:
[..]
man, jullie gezorgd voor een heel leuk topic. een van de leukste van t jaar.
gewoon lekker meelachen
OmgevallenFlat, chil.quote:
Dat als hij stoer is online, hij dat ook in het echie moet zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kan jij uitleggen wat er staat, want ik begrijp het sirieus niet.
Bevestiging voor mij dat hij dus echt de boi op de foto's isquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wij gezorgd hebben voor een kanker topic en ga allemaal in de dood
quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laag iq vriend?quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel iddquote:
toch geen troll?quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit soort reacties zag je natuurlijk van ver af aankomenquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Nu blijft ik gvd nu nog met die kk schulden zitten
EN JA IK BEN ER IN GETRAPT
Wat denk je: een advocaat nemen en een klacht indienen richting stevenmac26.quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat als hij stoer is online, hij dat ook in het echie moet zijn
Ik vraag me alleen af wat onderbroekenflat nu van plan is
[..]
Edit![]()
Net zeg je nog van niet?quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
man zie er gewoon de lol van in.quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat voor schulden?quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mja das matig, maar heb je er iig iets van geleerd? Dat is dan alvast mooi meegenomenquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ok, wie is stevenmac26?quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat denk je: een advocaat nemen en een klacht indienen richting stevenmac26.
[..]
quote:
Fietsenhandel! Daar ben je goed inquote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja laat maar boeit me niks meer ik hoef die geld niet ik verzinz elf wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |