quote:
Ik geloof er ook geen reet vanquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Housekeeper het volgende:
Sorry Flat. Maar je hebt mij tot nu toe niet overtuigd dat jij hier iedereen voor de gek hebt gehouden. Het enige wat je eigenlijk roept is dat je ons allemaal bij de neus hebt genomen. Misschien niet zo handig om de grote broek aan te gaan trekken nu.![]()
Als je kunt bewijzen dat jij hier voor de gek heb gehouden, voorzie ik een heldenstatus voor je. Dus kom maar op
hehe vooral dat 'geld' erbijquote:
zonder al die foto's zou ik hem nog kunnen geloven. maar al die foto's maken toch echt dat ik denk dat ze er gewoon vol in zijn getraptquote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van
Die Gino was er vanmiddag nog van overtuigd dat het wel de fiets van JJ kon zijn
Ze hebben er even over nagedacht en zijn tot de conclusie gekomen dat ze terug gaan vechten
Dat geld is zeker gewoon geprint?quote:
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef marsan het volgende:
[..]
zonder al die foto's zou ik hem nog kunnen geloven. maar al die foto's maken toch echt dat ik denk dat ze er gewoon vol in zijn getrapt
Nee joh, hoe kom je erbijquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat geld is zeker gewoon geprint?
Ik vond het al opvallen dat toen je het zo als rolletje had dat de achterkant erg wit leek
quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Het is echt dat ik geen dm mag posten want Gino was het gewoon van plan om een onderbroek over zijn hoofd te doen
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Het is echt dat ik geen dm mag posten want Gino was het gewoon van plan om een onderbroek over zijn hoofd te doen
Eigenlijk is dat voor iedereen nog veel grappiger dan dat ze gewoon toegeven getrolled te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef cvboer het volgende:
Vleugelmoer en zijn bolle vriend zijn er vol ingetrapt. en maar roepen dat het niet zo is.
Het mooiste gedeelte begint nu, soort van afterparty.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voor iedereen nog veel grappiger dan dat ze gewoon toegeven getrolled te zijn
borreltopic.quote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het mooiste gedeelte begint nu, soort van afterparty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |