Dan nog. Ik weiger mee te gaan met dit soort ongegeneerde verkrachtingen van onze taal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels zo vaak gebezigd dat het een elliptische uitspraak is geworden.
Taal verandert, al honderden jaren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan nog. Ik weiger mee te gaan met dit soort ongegeneerde verkrachtingen van onze taal.
Taal behoort niet te veranderen omdat enkele vmbo-medelanders het niet beheersen. Dit is gewoon het aanpassen van de taal aan een stel minderwaardige mongolen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Taal verandert, al honderden jaren.
Maar omdat je zo´n rasautist bent, neem ik het je niet kwalijk
De taal van 100 jaar geleden was compleet anders dan nu hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Taal behoort niet te veranderen omdat enkele vmbo-medelanders het niet beheersen. Dit is gewoon het aanpassen van de taal aan een stel minderwaardige mongolen.
Dat is niet waar ik het over heb, insect. Het gaat om veranderingen zoals 'haten op'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
De taal van 100 jaar geleden was compleet anders dan nu hoor
Ik ben geen insect, dat mag even duidelijk zijn, zuur ventje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik het over heb, insect. Het gaat om veranderingen zoals 'haten op'.
Ik ook met jou, omdat het Nederlands dat je nu krijgt in de brugklas blijkbaar te hoog gegrepen is voor je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben geen insect, dat mag even duidelijk zijn, zuur ventje.
Grammarnazi´s zijn over het algemeen mannen die onder de plak zitten en waarbij de vrouw meestal de broek in heeft.
Ik heb medelijden met je, jammer..
Ik heb inderdaad problemen met formuleren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ook met jou, omdat het Nederlands dat je nu krijgt in de brugklas blijkbaar te hoog gegrepen is voor je.
Wijze les: 'haten op' is geen correct Nederlands. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad problemen met formuleren.
Mijn woordenschat daarentegen is redelijk goed.
terechte klacht mattiequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef haan33 het volgende:
Veel mensen hebben wel een keer een stickie gepaft.
Maar tegenwoordig heb je steeds meer mensen die zeggen dat blowen ongezond en verslavend is.
Dit is nogal hypocriet, want diezelfde mensen zuipen zich elk weekend helemaal lam, tot kotsen aan toe.
Mensen die alcoholverslaafde zijn, zijn agressiever dan blowers.
Het kost de overheid weinig, en van wiet kun je ook geen overdosis krijgen, van drank wel
Klacht: hypocriete mensen die haten op blowers.
Deze baas is altijd aan mijn zijdequote:
Als je tientje wierie haalt kun je wel 5 uit draaien hoor..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is wel goede spul man, maar die prijzen.. ik heb al een hoop keer jointje gesmoked maar die prijzen echt...
Ja dat wel ligt eraan of je dik draait, ken ook mensen die uit 1 gram er al 6 kunnen halen, maar die jonko is in 30sec al op, gwn lekker dik draaienquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je tientje wierie haalt kun je wel 4 uit draaien hoor..
Als je nog naar school moet draai ik vaak een dunne.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat wel ligt eraan of je dik draait, ken ook mensen die uit 1 gram er al 6 kunnen halen, maar die jonko is in 30sec al op, gwn lekker dik draaien
ik rook nooit op fissa is beetje onbeschoft, afentoe gewoon puur wiet roken is het beste, met shag erdoorheen vind ik niets..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je nog naar school moet draai ik vaak een dunne.
Maar zit ik op fissa gewoon 2 dikke
Gewoon beetje tabak van geroe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik rook nooit op fissa is beetje onbeschoft, afentoe gewoon puur wiet roken is het beste, met shag erdoorheen vind ik niets..
Jep, alleen altijd die matties : ja geef mij trekje ja ja.. en als hun hebben krijg je niksquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon beetje tabak van geroe.
Maar als nu het feest dood is, gewoon paar dikke draaien zodat iedereen zo stoned als een garnaal is.
Stoned zijn is leuk als de rest dat ook isquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep, alleen altijd die matties : ja geef mij trekje ja ja.. en als hun hebben krijg je niks
Dat is waar, maar soms zie ik gozers die heel erg raar kijken: huh ik word niet meer stoned van 1 joint, hoe kan dat nou. alsof ze niet snappen dat je lichaam er aan gaat wennequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Stoned zijn is leuk als de rest dat ook is
Ligt eraan hoe het valt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms zie ik gozers die heel erg raar kijken: huh ik word niet meer stoned van 1 joint, hoe kan dat nou. alsof ze niet snappen dat je lichaam er aan gaat wenne
Als ik voor het eten rook, is het 10x zo lekker.. maar laaste tijd rustig gehouden, maar ik ben binenkort rijk, weet niet of je de reeks volgt in V&A maar die fiets die ik heb is zon 10k lekker gerro''s en jonkos van halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het valt.
Soms ben ik van 4 hijsjes al best skaff
Maar net na het avondeten heb ik wel een dikke jonko nodig om skaff te worden
ja toch gewoon klappen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik voor het eten rook, is het 10x zo lekker.. maar laaste tijd rustig gehouden, maar ik ben binenkort rijk, weet niet of je de reeks volgt in V&A maar die fiets die ik heb is zon 10k lekker gerro''s en jonkos van halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |