Nee zijn moeder zegt steeds als hij te veel eet dat hij moet fietsen maar hij doet niet dus hij word steeds dikkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gino is wel een dikke baas
Gaat ie al naar de sportschool?
Staatie al, maar nog geen bodquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef mootie het volgende:
Kijk op Marktplaats wat die fietsen opbrengen... en bied hem daar aan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee zijn moeder zegt steeds als hij te veel eet dat hij moet fietsen maar hij doet niet dus hij word steeds dikker
dan geef hem die fiets en neem zijn eten af, win/win situatie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee zijn moeder zegt steeds als hij te veel eet dat hij moet fietsen maar hij doet niet dus hij word steeds dikker
Wel is geprobeerd bij een kroeg maar niemand kocht hemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef Piye het volgende:
Je moet ook gewoon rond gaan lopen met die fiets en aan iedereen vragen of ze 'm willen kopen.
Maar het is zijn fiets nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef Sosa het volgende:
Neem je contact op met janjansen zijn zaak of persoonlijk, mss heeft ie interesse
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar het is zijn fiets niet
het komt van een fietsenzaak uit breda
wat was die fuzz dan 5 topics lang in v&aquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar het is zijn fiets niet
het komt van een fietsenzaak uit breda
IK wist dat al aan de begin maar ik dacht hoor altijd is autisten op fok dus als iemand me er echt 3600 voor zou geven was ik blij geweestquote:
jij bent echt niet serieus te nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wel is geprobeerd bij een kroeg maar niemand kocht hem
Ja gewoon van KYOSOquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
wat was die fuzz dan 5 topics lang in v&a
dus het is een gewone merkfiets..
Ja hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK wist dat al aan de begin maar ik dacht hoor altijd is autisten op fok dus als iemand me er echt 3600 voor zou geven was ik blij geweest
quote:
hoeso nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij bent echt niet serieus te nemen
Die komt van JouDikkeMoederquote:
check mijn foboquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:18 schreef Nestalgie het volgende:
is ie van jan janssen? mn vader is een gigantische fan van hem.
ik zal hem vragen of hij geïnteresseerd is, heb je pics?
Daar ben je iets te laat mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:18 schreef Nestalgie het volgende:
is ie van jan janssen? mn vader is een gigantische fan van hem.
ik zal hem vragen of hij geïnteresseerd is, heb je pics?
is ie al verkocht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar ben je iets te laat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |