nou ikw eet niet of nostalgie serieus is maar ik wacht op hemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef mootie het volgende:
Als Pharkus het 15 keer aangeeft, is hij vast wel sirieus.
toi toi toiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ikw eet niet of nostalgie serieus is maar ik wacht op hem
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gino gaat er vast snoep van kopen de dikke hond
Bestaat die fiets echt dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja jij zou ookkomen maar kwam niet
Doe dat, ik ga vanmiddag 45 euro in de kroeg stuk slaan, want die fiets komt nooit mijn kant op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ikw eet niet of nostalgie serieus is maar ik wacht op hem
als je hulp nodig hebt hoor ik het welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe dat, ik ga vanmiddag 45 euro in de kroeg stuk slaan, want die fiets komt nooit mijn kant op.
Alleen als je vrouwelijk bent, met een goede decolete en tegen mijn slap geouwehoer kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:21 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
Gino eet nooit mensenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Stiekem was ik gewoon bang dat ik opgegeten zou worden, zou zonde zijn van twee uur reistijd.
Gino ziet er wel doorvoed uit, ik denk dat Twentyfour meer bang was voor een hongerige flat.quote:
ja hij rijdt heerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef -niemand- het volgende:
heeft nestalgie die fiets nu gekocht?
Nee, hij heeft dat jong voor Jan Lul naar Rotterdam laten komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef -niemand- het volgende:
heeft nestalgie die fiets nu gekocht?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat jong voor Jan Lul naar Rotterdam laten komen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Roerkoning het volgende:
Als je de motoriek van een dronken lama hebt wel, ja.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:00 schreef TwentyFourr het volgende:
Tandenpoetsen voor een spiegel achter je voortanden, geeft altijd rotzooi.
Koemarkt is Schiedam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat jong voor Jan Lul naar Rotterdam laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |