Denk ik nog over na...quote:Op woensdag 26 september 2012 18:19 schreef maartend het volgende:
Als je nog een inversteerdersproject zoekt, ik weet nog wel iets. Geheid 10% winst op jaarbasis. Inleg 4000 euro.
Wie was dat eienlijk?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:44 schreef Sautor het volgende:
Hulde voor diegene die de tip van de Jan Janssen fiets gaf
Zou je even moeten kijken in deel 1quote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Wie was dat eienlijk?
Richtprijs is veel te hoog voor Fok!ers denk ik daarom koopt niemand nu de fiets, en voldoet het forum aan de eisenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef mootie het volgende:
Als je nog een richtprijs vermeldt lijkt het net of mensen nog kunnen bieden.
(en ik denk dat het een hoax is, maar wel een goede.)quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef marsan het volgende:
wtf, dit is volgens mij de fiets waar jan janssen zijn 1e groene trui mee heeft gewonnen in de tdf.
verzamelaars zijn daar al heel lang naar op zoek.
alle fietsen waar nederlandse renners grote successen mee hebben geboekt worden zwaar verzameld en dit is een van de grote leemtes in t aanbod.
als t echt deze fiets is, heb je of een goudmijn, of een geweldig kado voor de heer jan janssen himself
Wat is een hoax ook alweer?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:13 schreef vriendelijkevriend het volgende:
[..]
(en ik denk dat het een hoax is, maar wel een goede.)
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Sasman het volgende:
Haha...En we blijven ook gewoon schaamteloos doorgaan.
Is het zo groot? En mn ma komt mee als we de geld overhandigenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Cat22 het volgende:
TS weten je ouders hiervan? Want het is verboden om als minderjarige in zulke grote grote bedragen te handelen.
En toen werd het ongeloofwaardig voor mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is het zo groot? En mn ma komt mee als we de geld overhandigen
want?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef maartend het volgende:
[..]
En toen werd het ongeloofwaardig voor mij.
Vanwege je manier van antwoorden plots. Doet iets in mijn onderbuik roeren en daar moet (gezien mijn werk) altijd aandacht aan besteden en extra allert zijn.quote:
Ik ben nu pas terug, en ik heb al besproken met haas in dm hoor?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef maartend het volgende:
[..]
Vanwege je manier van antwoorden plots. Doet iets in mijn onderbuik roeren en daar moet (gezien mijn werk) altijd aandacht aan besteden en extra allert zijn.
Ik verkoop hem aan een musueum, die kan het natuurlijk aan jan geven..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef IJsblock het volgende:
Goed gedaan OmgevallenFlat, ik heb nog wat info ingewonnen bij Jan Janssen, die tipte me over dit topic, je hebt een zeer zeldzame fiets, zie dit als een absoluut goede investering en laat je niet naaien!
Het is dat ik al een nieuwe atb heb gekocht, anders zou ik zeker wel een bod hebben uitgebracht.
alleen door deze topicreeks is de fiets al minstens 35 waardquote:Op woensdag 26 september 2012 21:14 schreef Pharkus het volgende:
Mijn bod van 30 euro staat ook nog steeds hoor....
Dan maar hopen als die echt is, anders is eht slechte reclamequote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Weet wel van mijn vader dat het AD al gebeld had.
je dacht toch niet dat dit een troll topic is?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef vriendelijkevriend het volgende:
![]()
En er werkt natuurlijk nog echt een Martin ook, bij het Wielermuseum
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
Goedenavond wederom. Vandaag heeft onze staf uitgebreid gesproken over deze fiets. Wij zijn ervan overtuigd dat het voor ons de investering in tijd waard is om hem aan een nadere inspectie te onderwerpen. Zondag 30 september aanstaande zijn wij in de gelegenenheid hem te komen aanschouwen. Schikt dat?
Wellicht komen er de komende dagen nog wat vragen naar boven. Wij zullen deze hier dan stellen. Aangezien we er van overtuigd zijn dat deze fiets in onze collectie thuishoort na gebleken echtheid, gaan wij er van uit dat wij hier als "preferred partner" worden behandeld.
Onze prijs die we ervoor gaan betalen zal genereus zijn. Dientengevolge rekenen wij er op dat wij door de aanbieder overeenkomstig worden behandeld en wij als eerste in de gelegenheid worden gesteld om aan te kopen.
Mvg.
Martin
-collectiebeheerder Wielermuseum Roeselare-
Ik geloof hier dus echt helemaal niks van hèquote:Op woensdag 26 september 2012 23:35 schreef T.Ameye het volgende:
Een goedenavond beste mensen,
Ik, als waarnemend diensthoofd van Wiemu ookwel Wielermuseum Roeselare kan voor u alle twijfel wegenemen. De heer Martin Coussement handelt in deze zaak vanuit de naam van het wielermuseum.
Hierbij verzoek ik dan ook om uw communicatie over dit wielrenjuweel via Martin te laten lopen.
Groet,
Thomas Ameye
Mocht u vragen andere vragen hebben kunt u contact opnemen via onze website onder het segment Praktische info
Zoals je weet is Olympion eerder. einde discussie.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
Goedenavond wederom. Vandaag heeft onze staf uitgebreid gesproken over deze fiets. Wij zijn ervan overtuigd dat het voor ons de investering in tijd waard is om hem aan een nadere inspectie te onderwerpen. Zondag 30 september aanstaande zijn wij in de gelegenenheid hem te komen aanschouwen. Schikt dat?
Wellicht komen er de komende dagen nog wat vragen naar boven. Wij zullen deze hier dan stellen. Aangezien we er van overtuigd zijn dat deze fiets in onze collectie thuishoort na gebleken echtheid, gaan wij er van uit dat wij hier als "preferred partner" worden behandeld.
Onze prijs die we ervoor gaan betalen zal genereus zijn. Dientengevolge rekenen wij er op dat wij door de aanbieder overeenkomstig worden behandeld en wij als eerste in de gelegenheid worden gesteld om aan te kopen.
Mvg.
Martin
-collectiebeheerder Wielermuseum Roeselare-
deze manquote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat TS ook aan het nationaal-historisch belang denkt in deze. Het zou toch zonde zijn als dit pareltje van de vaderlandse sportgeschiedenis in handen kwam van de Belgen. Je kan er wel zeker van zijn dat in Roeselare deze fiets maar wat zal aanmodderen in de marge, zetten ze het ergens bij een toilet ofzo. In Olympion kan dit echt een publiekstrekker worden.
Het mooiste is, TS is de enige die hier aan het trollen is.quote:Op donderdag 27 september 2012 02:25 schreef Barbewire het volgende:
Domme mensen next level trollen. Heerlijk topic.
TS. Kun je even duidelijkheid geven over hoe je het nu aan gaat pakken. Ik zie 2 musea met interesse.quote:
Wat kan TS dat nou bommen. Als een Belgisch museum mij ¤ 500,- meer zou geven voor zoiets, dan zou ik hem lekker aan de Belgen verkopen. Moet het NL museum maar meer bieden.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat TS ook aan het nationaal-historisch belang denkt in deze. Het zou toch zonde zijn als dit pareltje van de vaderlandse sportgeschiedenis in handen kwam van de Belgen. Je kan er wel zeker van zijn dat in Roeselare deze fiets maar wat zal aanmodderen in de marge, zetten ze het ergens bij een toilet ofzo. In Olympion kan dit echt een publiekstrekker worden.
Beetje Nederlander verkoopt hem aan een Nederlands museum, die waren ook eerder trouwens.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef jroz het volgende:
[..]
Wat kan TS dat nou bommen. Als een Belgisch museum mij ¤ 500,- meer zou geven voor zoiets, dan zou ik hem lekker aan de Belgen verkopen. Moet het NL museum maar meer bieden.
morgen om **.** uur (hou ik ff prive) komen ze hem halen.quote:
Zodra ik het heb afgehandeld met olympion, kraagt vinnie de fietsquote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
TS. Kun je even duidelijkheid geven over hoe je het nu aan gaat pakken. Ik zie 2 musea met interesse.![]()
Geen heisa hier![]()
Bovendien: volgens mij krijgt kanovinnie ook nog een fiets. Hoe zit dat
En hoe zit het met het andere museumquote:Op donderdag 27 september 2012 17:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zodra ik het heb afgehandeld met olympion, kraagt vinnie de fiets
Ik heb hun al aan het begin duidelijk gemaakt dat hij naar olympion ging, maar ze blijfen natuurlijk aandringenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
En hoe zit het met het andere museum
Ik neem wel wat mensen mee, om media op afstand te houden, is toch geen probleem?(op de plaats van de koop)quote:Op donderdag 27 september 2012 17:08 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Volgens mijn vader moeten we dinsdag het AD kopen, groot verhaal komt erin!!
daar is geen media bij lijkt me en komt ook een beetje raar over als je daar met 10 man komt aanzetten lijkt me.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik neem wel wat mensen mee, om media op afstand te houden, is toch geen probleem?(op de plaats van de koop)
Ja dat is wel waar ja, dan neem ik alleen een vriend mee die me heeft geholpen..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
daar is geen media bij lijkt me en komt ook een beetje raar over als je daar met 10 man komt aanzetten lijkt me.
Zou niet meer reageren op dat Belgische museum, hoorde dat het oplichters zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar ja, dan neem ik alleen een vriend mee die me heeft geholpen..
Ik dacht meer trollers, ik zag al dat het belgisch niet helemaal belgisch was..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Zou niet meer reageren op dat Belgische museum, hoorde dat het oplichters zijn.
idd dacht ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik dacht meer trollers, ik zag al dat het belgisch niet helemaal belgisch was..
heb er wel zin in, weet je vader al wat ik jou ge dm had?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
idd dacht ik ook.
heb het doorgegeven ja, zal dus wel goed komen. Krijg je het contant?.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb er wel zin in, weet je vader al wat ik jou ge dm had?
Ik wacht op antwoordquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
heb het doorgegeven ja, zal dus wel goed komen. Krijg je het contant?.
Kan allemaal raar lopen, van 50 euro naar 8000...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit topic
Ik was erbij in deel 1, toen niet meer gevolgd maar ik zit nu vol verbazing de rest te lezen HELD_O_
Nee, is je pa trouwens thuis?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Heeft dat Roeselare museu je nog gemaild?
weet niet woon niet meer thuis. Moet je wat weten?>quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, is je pa trouwens thuis?
Ik heb geen antwoord gehad over mijn vraag met contant geldquote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
weet niet woon niet meer thuis. Moet je wat weten?>
ok sms hem wel ffquote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord gehad over mijn vraag met contant geld
Danku.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
ok sms hem wel ff
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Housekeeper het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik krijg hier net een mail binnen van Wielermuseum Roeselare. Ze zijn echt helemaal over de zeik over de huidige gang van zaken. Ze dreigen zelfs om FOK! aansprakelijk te stellen. Ze hebben deze fiets namelijk op het oog als DE publiekstrekker van het seizoen 2012/2012.
Het gaat ook helemaal niet zoals het hoort in V&A. Je biedt iets aan dan is het normaal dat je iedereen fatsoenlijk de gelegenheid geeft om te bieden. Vervolgens gaat het naar de user met het hoogste bod.
Jij kan niet zomaar mensen uitsluiten. Graag hoor ik asap van je hoe je dit recht gaat breien. Schadeclaims zullen linea recta worden doorgestuurd naar jouw adres
Voor wat precies willen ze Fok! aansprakelijk stellen?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Housekeeper het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik krijg hier net een mail binnen van Wielermuseum Roeselare. Ze zijn echt helemaal over de zeik over de huidige gang van zaken. Ze dreigen zelfs om FOK! aansprakelijk te stellen. Ze hebben deze fiets namelijk op het oog als DE publiekstrekker van het seizoen 2012/2012.
Het gaat ook helemaal niet zoals het hoort in V&A. Je biedt iets aan dan is het normaal dat je iedereen fatsoenlijk de gelegenheid geeft om te bieden. Vervolgens gaat het naar de user met het hoogste bod.
Jij kan niet zomaar mensen uitsluiten. Graag hoor ik asap van je hoe je dit recht gaat breien. Schadeclaims zullen linea recta worden doorgestuurd naar jouw adres
Dit bedoel ik nou met die Belgen. Geen respect voor de prestatie's die wij ooit geleverd hebben. Kutvolk.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Housekeeper het volgende:
Het wordt beter en beter! Alsof Fok! in het bezit is van TS z'n adres. Zoals de modjes altijd zeggen: Fok! is geen veilingsite.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Housekeeper het volgende:
Belgen zijn best aardig! Aardiger dan Nederlanders. Loop door een Belgische stad en alles is koek en ei. TOTDAT... en nu komt het...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou met die Belgen. Geen respect voor de prestatie's die wij ooit geleverd hebben. Kutvolk.
Precies. Kijk maar naar die stomme polder die ze zo graag willen verdrinken. Als dat ooit gebeurd ga ik 'm zelf weer dicht scheppen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:34 schreef jroz het volgende:
[..]
Belgen zijn best aardig! Aardiger dan Nederlanders. Loop door een Belgische stad en alles is koek en ei. TOTDAT... en nu komt het...
Totdat het even niet zo gaat als de Belgen willen. Dan is het arrogant kutvolk en denken ze je vanalles te kunnen maken.
Wtfquote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Housekeeper het volgende:
Ik bied 39!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn bod van 40euro staat nog hoor ts
Fuck beide olympion en roesselare
Wrom ga je over mijn 30 heen. 45 contant TS.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn bod van 40euro staat nog hoor ts
Fuck beide olympion en roesselare
50euro en ik kom hem zaterdag ophalen in Schiedam tsquote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrom ga je over mijn 30 heen. 45 contant TS.
Wat te denken van Gilbert. Ineens kan ie het weer.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Kutbelgen man, mijn vader zei het al, oplichters allemaal. Johan Museeuw voorop.
Dat is het me niet waard, you win this one Stiefquote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
50euro en ik kom hem zaterdag ophalen in Schiedam ts
Gaan we daarna nog een jonko klappen
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is het me niet waard, you win this one Stief
volgens mij gaat de fiets naar Olympion.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Leipe shit
Straks heb ik een vette fiets
Ik heb al een fiets die ook niet van Jan Janssen geweest is, wat moet ik er met twee.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Leipe shit
Straks heb ik een vette fiets
Ohquote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
volgens mij gaat de fiets naar Olympion.
Flat, heb je de fiets nog wel op je slaapkamertje staan??!!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Is ook lastig lijkt me gewoon verkopen die fiets en 3 weken naar Hof van Saksen.
vast wel, anders wordt ie gestolen!!!11!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Flat, heb je de fiets nog wel op je slaapkamertje staan??!!
en? gelukt? of de afspraak later op de dag gepland?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
morgen om **.** uur (hou ik ff prive) komen ze hem halen.
Ik ben zelf niet nederlands, maar ben hier wel opgegroeid dus ik geef het maar aan Olympion.
Ik denk zelf trouwens ook dat ze er in NL meer aan hebben
En wat moet TS op het hof van saksen gaan doen curator spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Is ook lastig lijkt me gewoon verkopen die fiets en 3 weken naar Hof van Saksen.
Die pa is een troll, ik heb nagevraagd ze kennen daar niemand die zo heet, tja dan maar aan de belgen denkquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
en? gelukt? of de afspraak later op de dag gepland?
dat musuem zogenaamd van gratisgrasvorodehaas weten niks van zijn vader..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Housekeeper het volgende:
Lullig van die userquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat musuem zogenaamd van gratisgrasvorodehaas weten niks van zijn vader..
Dus doe ik het maar met de belgen..
Kan ook foutje zijn, ik praat nu ff met die vader via de mail kijken wat hij ervan zegt..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lullig van die user![]()
Hoop dat het met de Belgen wel goed komt
Succes manquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan ook foutje zijn, ik praat nu ff met die vader via de mail kijken wat hij ervan zegt..
lijkt me sterk, mijn vader werkt daar al iets van 11 jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die pa is een troll, ik heb nagevraagd ze kennen daar niemand die zo heet, tja dan maar aan de belgen denk
Toch gek dat ze hem nergens kenne, heb naar 2 locaties gebeld maar nergens iets van R Zquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
lijkt me sterk, mijn vader werkt daar al iets van 11 jaar.
heel vreemd ja....quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Toch gek dat ze hem nergens kenne, heb naar 2 locaties gebeld maar nergens iets van R Z
Ik ga uit van een misverstand, maar als het niet in 2 weken is gwfixt, ben ik genoodzaakt met de belgen in zee te gaan..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
heel vreemd ja....
Als die wel bestaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga uit van een misverstand, maar als het niet in 2 weken is gwfixt, ben ik genoodzaakt met de belgen in zee te gaan..
Screenshot of kopieren. kopieren is een stuk sneller maar ik wil wel wat plaatsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
plaats een mail die hij gestuurd heeft online, kunnen de users hier wel zien of dat echt is of niet.
kopierenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Screenshot of kopieren. kopieren is een stuk sneller maar ik wil wel wat plaatsen
En wat zegt Jansen hier zelf van???quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Moet een fout zijn, heeft u het goede nummer gedraaid?. Ik zal maandagmorgen contact met u opnemen. Is eem gekkenhuis hier omdat we net geheel onverwachts de outfit van Ellen van Langen gekocht hebben waarmee ze goud won op de Olympische spelen in Barcelona.
en nog 1 :
ik weet niet wat trollen is maar ik ben hier druk mee geweest alleen waren opens wat problemen van onze zijde. Laten we het volgende week oplossen.
en:
w\We hebben alles ontvangen alleen heeft het bestuur besloten dat we het niet contant kunnen voldoen ivm met belasting wetgeving. We beraden ons hoe nu verder te gaan. Laten we de afspraak verzetten naar volgende week.
Met vriendelijke groet,
(weggehaald)
Dat laaste mailtje vond ik uiterst lullig, dat voelde super trollend
Heb hem nooit gesprokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:02 schreef DeHangui het volgende:
[..]
En wat zegt Jansen hier zelf van???
Vreemd dat je wel mails van hem post danquote:
Die mails komen van zijn vader, en ik maak geen printsceens omdat er anders info vrijkomt die mensen hier niet veel aangaat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vreemd dat je wel mails van hem post dan
Ik krijg het gevoel dat jij ons zit te trollen. En dat je die fiets dus gewoon niet hebt. Zonder printscreens kan jij alles wel zeggen..
Vader van mr. Jansen? Ok, nu heb je zelf verluld. Trolololololquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die mails komen van zijn vader, en ik maak geen printsceens omdat er anders info vrijkomt die mensen hier niet veel aangaat?
Vader van rgasisgroenvandehaas, lees even een paar post trugquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vader van mr. Jansen? Ok, nu heb je zelf verluld. Trololololol
Nee, nee hangui, je zit niet op te letten! Jammerquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vader van mr. Jansen? Ok, nu heb je zelf verluld. Trololololol
Als dat echt waar isquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:10 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Wel gaaf dat ze dei Oranje outfit van van Langen hebben.
Zit je me echt niet te trollen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:10 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Wel gaaf dat ze die Oranje outfit van van Langen hebben.
nee waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zit je me echt niet te trollen?
Zelfde vraag aan jouwquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zit je me echt niet te trollen?
Rot dan op uit dit forum, in reeks 2 heb ik zelf een foto geplaats met een papier met FOK! eropquote:
ja hallo, hij is erg druk en er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat je (pa:') zegt dat hij vandaag kwam en dan opeens afzegt..
Ninjaaaaaa-editquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Rot dan op uit dit forum, in reeks 2 heb ik zelf een foto geplaats met een papier met FOK! erop
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Zelfde vraag aan jouw
Wat ga je met het geld doen trouwens, bedoel, 8k, damn...
Tja, het viel gewoon enorm tegen. Overigens ook dat contant betalen opeens een probleem is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
ja hallo, hij is erg druk en er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.
Kan je hem beten aan Jansen zelf verkopen, die wilde cash betalen toch, wat bood hij ook alweer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tja, het viel gewoon enorm tegen. Overigens ook dat contant betalen opeens een probleem is.
Die trein is een probleem, ik snap niks van die trein hoe dat allemaal werkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:16 schreef Holenbeer het volgende:
kan je niet beter langs gaan dan? ben je niet afhankelijk van iemand en er is bij zo'n museum vast wel iemand met verstand van fietsen. Daarnaast is er toch al op basis van foto's en vergaderingen zo goed als vastgesteld (99%) dat het de echte is?
Heen gaan met de trein, cashen en 1ste klas terugrijden
4735, beetje weinigquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:16 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kan je hem beten aan Jansen zelf verkopen, die wilde cash betalen toch, wat bood hij ook alweer?
Weinig??? Ik weet niet, zijn dagen bij dat ik minder op de bank heb..quote:
Ik ben nog jong, daarom heb ik er geen. Maar ik regel wel iets, zal wel een vriend vragen ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:18 schreef Holenbeer het volgende:
dat contant betalen een probleem is vind ik niet zo vreemd. Dergelijke organisaties moeten toch de financien vaak verantwoorden bij andere partijen. Giraal is dan veel gebruikelijker.
Daarnaast is het leven zonder bankrekening niet meer van deze tijd en kan je niet zonder. Het geeft een indruk dat je met illegale dingen bezig bent
voor 6 euro kan je een fiets meenemen buiten spitsuur. Een schijntje voor wat je gaat vangen voor de fiets lijkt mij. Zie het als een investeringquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die trein is een probleem, ik snap niks van die trein hoe dat allemaal werkMaar mag ik er wel in, ik heb geen vouwfiets
Dat is waar, hoeduur is het voor 2 personen en 1 fiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
voor 6 euro kan je een fiets meenemen buiten spitsuur. Een schijntje voor wat je gaat vangen voor de fiets lijkt mij. Zie het als een investering
Meneer wordt een beetje arrogantquote:
Nee ik weet niet zeker of dat mail een troller was of niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meneer wordt een beetje arrogant
Vraag een telefoonnummer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik weet niet zeker of dat mail een troller was of niet.
afhankelijk waar je heen moet. eurootje of 10 pp denk ik. Voer het eventueel op als reiskosten en kijk o je dat kan vangen boven het bedrag op de fiets. Reiskosten declareren is niet vreemdquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is waar, hoeduur is het voor 2 personen en 1 fiets?
Het is wel, terug kost ook geld maar als het een neppe blijkt te zijn dat ik alles kwijt ben...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
afhankelijk waar je heen moet. eurootje of 10 pp denk ik. Voer het eventueel op als reiskosten en kijk o je dat kan vangen boven het bedrag op de fiets. Reiskosten declareren is niet vreemd
Ze vragen jouw om langs te komen, dus een probleem moet het niet zijn, en ook al kost het je 25 eckies, je weet dat je 8 k gaat vangen mang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
afhankelijk waar je heen moet. eurootje of 10 pp denk ik. Voer het eventueel op als reiskosten en kijk o je dat kan vangen boven het bedrag op de fiets. Reiskosten declareren is niet vreemd
Maar dat kan als oplichting overkomen.. ik ga wel gewoon, en anders is het heel jammer..quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:26 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Of vraag of ze 25 euro naar je vriend overmaken en laat ze het dan van het bedrag aftrekken.
Contant betalen kan zowel cash als giraal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:18 schreef Holenbeer het volgende:
dat contant betalen een probleem is vind ik niet zo vreemd. Dergelijke organisaties moeten toch de financien vaak verantwoorden bij andere partijen. Giraal is dan veel gebruikelijker.
Daarnaast is het leven zonder bankrekening niet meer van deze tijd en kan je niet zonder. Het geeft een indruk dat je met illegale dingen bezig bent
Ik ben een net afgestudeerde advocaat en voor 7,5% van de opbrengst wil ik je eventueel wel bijstaan met alles en met je mee gaan naar het museum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het ging er om dat ze een belasting probleem kregen als ze contant betaalden, snapte het zelf niet
Sirieus of troll?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een net afgestudeerde advocaat en voor 7,5% van de opbrengst wil ik je eventueel wel bijstaan met alles en met je mee gaan naar het museum.
daar zou ik niet aan beginnen ts, weer iemand die van jouw succes wil profiterenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een net afgestudeerde advocaat en voor 7,5% van de opbrengst wil ik je eventueel wel bijstaan met alles en met je mee gaan naar het museum.
Serieusquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
daar zou ik niet aan beginnen ts, weer iemand die van jouw succes wil profiteren
Volgens mij trollt hij ook gewoon, ik moet even kijken wanneer ik kan gaan, zaterdag moet ik werken tot 4 uur, en zondag is vrijquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
daar zou ik niet aan beginnen ts, weer iemand die van jouw succes wil profiteren
Ik werk voor Jaeger Advocaten in Amsterdamquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Volgens mij trollt hij ook gewoon, ik moet even kijken wanneer ik kan gaan, zaterdag moet ik werken tot 4 uur, en zondag is vrij
Ik werk voor Apple, google ze maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk voor Jaeger Advocaten in Amsterdam
Google ze maar
Bij nader inzien (gezien het om zulke bedragen gaat) zou ik het toch maar in overweging nemen. Ik bedoel, alles boven je oude vraagprijs is winst. Beter een paar honderd minder, dan geen geld en geen fiets meer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Volgens mij trollt hij ook gewoon, ik moet even kijken wanneer ik kan gaan, zaterdag moet ik werken tot 4 uur, en zondag is vrij
Dan nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik werk voor Apple, google ze maar
Ja maar vanwege je eerst een reactie plaatste als: in schiedam een jonko klappenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan niet
Probeer je alleen te helpen ook omtrent de belasting verhaal enzo
Lijkt me inderdaad wel handig. Straks een dikke aanslag van de belastingdienst, je zult niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan niet
Probeer je alleen te helpen ook omtrent de belasting verhaal enzo
Ik woon niet eens in Schiedam en dat was als grap op je fiets kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar vanwege je eerst een reactie plaatste als: in schiedam een jonko klappen
Overtuig je me al een stuk minder
Moet even overleggen dan met een vriend, 7,5% is zeer redelijk;)quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Schiedam en dat was als grap op je fiets kopen
Ik wil je gewoon helpen maar als je dat niet wil, ik kan je verder niet dwingen maar ik denk dat je best wel hulp kan gebruiken
Doe maar jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet even overleggen dan met een vriend, 7,5% is zeer redelijk;)
Is goed, je bent ''aangenomen''quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon helpen maar als je dat niet wil, ik kan je verder niet dwingen maar ik denk dat je best wel hulp kan gebruiken
Okequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is goed, je bent ''aangenomen''
je bent te goed gelovig TS, of zit jij gewoon te trollen hier?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is goed, je bent ''aangenomen''
Oke, wanneer heb je zoal tijd om te gaan, en betaal je jou eigen kaartje en betaal ik je later terug zodra ik het geld heb?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
Ik ga straks even eten en kom later wel terug in dit topic
Komt goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, wanneer heb je zoal tijd om te gaan, en betaal je jou eigen kaartje en betaal ik je later terug zodra ik het geld heb?
welke belasting moet je betalen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat belasting klopt wel hoor, had zelf niet aan gedacht
Oowja, die staat nog op me telefoon zal hem erop zettenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:38 schreef DeHangui het volgende:
Ff tussendoor, ik zit nog te wachten op de foto's van de maitenbike
Toeslag op de koopquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:39 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
welke belasting moet je betalen dan?
Moet ik er morgen op zetten, heb me telefoon gereset omdat hij veel te sloom was, en nog wel een blackberryquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oowja, die staat nog op me telefoon zal hem erop zetten
Ik sta hem alleen bij en meer nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Wil niet lullig doen maar ik denk niet dat het museum het accepteerd als je ineens met een advocaat komt aanzetten.
Ik weet dat niet, als ik een contract krijg is het toch gelijk handig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Wil niet lullig doen maar ik denk niet dat het museum het accepteerd als je ineens met een advocaat komt aanzetten.
Ditquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta hem alleen bij en meer niet
Ik wil niet dat een onschuldig kind straks in de maling wordt genomen door mensen die dit al jaren doen.
Dm je wel evenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta hem alleen bij en meer niet
Ik wil niet dat een onschuldig kind straks in de maling wordt genomen door mensen die dit al jaren doen.
TS hoeft mij pas 7,5% te betalen wanneer er een succesvolle deal heeft plaatsgevonden met het museum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef Holenbeer het volgende:
ik krijg het idee dat TS ook gewoon trollt. Zomaar iemand ff 7,5% beloven zonder dat weet wat hij toevoegt![]()
We worden al 3 pagina's een oor aan genaaid en zal me niets verbazen wanneer TS de deal al lang afgerond heeft met een partij en al heeft gecashed
Ik ben pas 14, heb nog nooit zoiets gedaan in me leven en ik doe een gok hierop, Wel weet ik dat als ik steven hem tijd verspil dat dit mij geld kost, dus wat is de reden voor een troll?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef Holenbeer het volgende:
ik krijg het idee dat TS ook gewoon trollt. Zomaar iemand ff 7,5% beloven zonder dat weet wat hij toevoegt![]()
We worden al 3 pagina's een oor aan genaaid en zal me niets verbazen wanneer TS de deal al lang afgerond heeft met een partij en al heeft gecashed
geen idee waarom je zou trollen. Aandacht misshcien? Je komt op mij niet over als een domme jongen. Als jij even rustig de website van de belastingdienst door gaat bladeren zie je vanzelf dat jij met deze deal nog op een belastingvrij bedrag aan inkomen komt (vanuitgaande dat je niet heel veel werkt en deze fiets je 8koplevert).quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben pas 14, heb nog nooit zoiets gedaan in me leven en ik doe een gok hierop, Wel weet ik dat als ik steven hem tijd verspil dat dit mij geld kost, dus wat is de reden voor een troll?
Ik ben liefquote:
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
geen idee waarom je zou trollen. Aandacht misshcien? Je komt op mij niet over als een domme jongen. Als jij even rustig de website van de belastingdienst door gaat bladeren zie je vanzelf dat jij met deze deal nog op een belastingvrij bedrag aan inkomen komt (vanuitgaande dat je niet heel veel werkt en deze fiets je 8koplevert).
Je bent slim genoeg om het zelf even te snappen, waarmee je 7,5% overhoudt. Het is hetzelde als ik je ook 2% vraag voor dit ongevraagde advies
Ik doe alleen vrijwilligerswerk, Maar als eze fiets nep is en de musuem eist de geld terug, moet ik toch ook een backup hebben?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
geen idee waarom je zou trollen. Aandacht misshcien? Je komt op mij niet over als een domme jongen. Als jij even rustig de website van de belastingdienst door gaat bladeren zie je vanzelf dat jij met deze deal nog op een belastingvrij bedrag aan inkomen komt (vanuitgaande dat je niet heel veel werkt en deze fiets je 8koplevert).
Je bent slim genoeg om het zelf even te snappen, waarmee je 7,5% overhoudt. Het is hetzelde als ik je ook 2% vraag voor dit ongevraagde advies
Jaloezie natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet?
Ik ga maandag op kantoor overleggen met mijn leidinggevende of wij eventueel een busje kunnen huren zodat de fiets veilig gebracht kan worden
Dat dit kanquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet?
Ik ga maandag op kantoor overleggen met mijn leidinggevende of wij eventueel een busje kunnen huren zodat de fiets veilig gebracht kan worden
Simpel koopcontract er bij en je zit safequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik doe alleen vrijwilligerswerk, Maar als eze fiets nep is en de musuem eist de geld terug, moet ik toch ook een backup hebben?
Ga ik maandag allemaal in orde makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Simpel koopcontract er bij en je zit safe
@ steven, deze heb je wel toch?
Ging ik toch al overigens..quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef Holenbeer het volgende:
ik doe niet heel moeilijk hoor. Als ts zijn geld aan nutteloze dingen wil uitgeven.
Wederom de vraag: wat ben je met het geld van planquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ging ik toch al overigens..
Niks nutteloos aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef Holenbeer het volgende:
ik doe niet heel moeilijk hoor. Als ts zijn geld aan nutteloze dingen wil uitgeven.
Haha wordt ie in het buitenland geleverd dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Museum wil het liefst natuurlijk een factuur met verlegde BTW zien.
Mijn bod van 30 staat dan weer bij deze.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was van plan om van het geld erbij hoor dingen te kopen. dure kleren en een ipod. derest van het geld wou ik trouwens ergens aan doneren, Kika of dergelijke, als het maar goed terecht komtquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wederom de vraag: wat ben je met het geld van planBedoel 14 jaar, en 8 k (min de 7.5%) ben je toch wel de bom op school, zo zullen de poppetjes
er ook over denken.
Dus een zinloze investering is het dus niet Omdeflatgevallenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks nutteloos aan.
Maar wanneer er straks iets fout gaat is TS veel verder van huis.
En tevens is hij minderjarig dus hij moet wel iemand hebben die hem bijstaat.
ha ha Pharkusquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn bod van 30 staat dan weer bij deze.
Dacht je van 5 achterover zetten, kan je op je 18e mooi je rijbewijs halen en n otoquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was van plan om van het geld erbij hoor dingen te kopen. dure kleren en een ipod. derest van het geld wou ik trouwens ergens aan doneren, Kika of dergelijke, als het maar goed terecht komtEn ik hoop een kleine 500 over te houden voor ps3 spellen
Je hebt zeker snel 7.5% van 30 uitgerekendquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ha ha Pharkus
Deze vlieger gaat niet op
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt zeker snel 7.5% van 30 uitgerekend
Zo snel mogelijk uitgeven, kan de belastingdienst ook niks meer halen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was van plan om van het geld erbij hoor dingen te kopen. dure kleren en een ipod. derest van het geld wou ik trouwens ergens aan doneren, Kika of dergelijke, als het maar goed terecht komtEn ik hoop een kleine 500 over te houden voor ps3 spellen
ik weet niet hoeveel ik krijg maar als ik 7.000 zou krijgen - 7.5% dus: 10% is 700 5% is 350 2,5% is 175, 350 plus 175 is 525 euro, 6575 maak ik niet zo snel opquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk uitgeven, kan de belastingdienst ook niks meer halen.
Vergeet je reiskosten niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel ik krijg maar als ik 7.000 zou krijgen - 7.5% dus: 10% is 700 5% is 350 2,5% is 175, 350 plus 175 is 525 euro, 6575 maak ik niet zo snel op
7000-525 is 6475 ipv 6575quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel ik krijg maar als ik 7.000 zou krijgen - 7.5% dus: 10% is 700 5% is 350 2,5% is 175, 350 plus 175 is 525 euro, 6575 maak ik niet zo snel op
Flat, als ik je nu een bod doe van 5000 euro. Ik haal de fiets vanavond op en betaal cash, ga je dan akkoord?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja klopt idd, ff te snel gedaan:P
Denk het niet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Flat, als ik je nu een bod doe van 5000 euro. Ik haal de fiets vanavond op en betaal cash, ga je dan akkoord?
Is het btw een echt bod of alleen een: Als ik..quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Flat, als ik je nu een bod doe van 5000 euro. Ik haal de fiets vanavond op en betaal cash, ga je dan akkoord?
Jammer, bedoel, je moet begrijpen dat er voor mij ook wat marge op moet zitten. Mijn voordeel, ik pak zon 2000, jouw voordeel, je hebt vanavond nog 5000, voor en fiets die je voor 80 te koop had.quote:
Dus het is een echt bod?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jammer, bedoel, je moet begrijpen dat er voor mij ook wat marge op moet zitten. Mijn voordeel, ik pak zon 2000, jouw voordeel, je hebt vanavond nog 5000, voor en fiets die je voor 80 te koop had.
Hmm ik ben hier niet zo zeker van hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Verkocht aan de DeHangui sorry steven de musea en al. Jullie moeten alleen snappen dat er grote kans is dat ik verlies lijd..
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Sasman het volgende:
Haha...En we blijven ook gewoon schaamteloos doorgaan.
Waarom ligt er prut voor de fiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hier de foto wat een gedoe
[ afbeelding ]
Moet er al een slotje opquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Verkocht aan de DeHangui sorry steven de musea en al. Jullie moeten alleen snappen dat er grote kans is dat ik verlies lijd..
Nog niet hij wil nog wat fotos voor bewijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Moet er al een slotje op![]()
Ik moet ook aan mijn quota denken
wat is dezequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hier de foto wat een gedoe
[ afbeelding ]
dehangui wou melk zien -,-quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
beste topique oooooooooit
Tja voor 5000euro doe ik ook wel rare dingen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dehangui wou melk zien -,-
hij wil fiets op tafel melk erop en tijdschrift dan mij erachter gaat wel erg ver maarjaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja voor 5000euro doe ik ook wel rare dingen hoor
Tja maar goed, hij gaat je fiets kopen voor heel veel geld, dan mag ie er wel wat voor verwachten tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij wil fiets op tafel melk erop en tijdschrift dan mij erachter gaat wel erg ver maarja
Oke,primaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja maar goed, hij gaat je fiets kopen voor heel veel geld, dan mag ie er wel wat voor verwachten toch
Mocht het afketsen dan ben ik alsnog bereid je te begeleiden hoor.
Is dat je vriend of ben jij dat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
als die dit niet goed vind gaat de deal niet door...
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
als die dit niet goed vind gaat de deal niet door...
Me vriend, hij maakt die fotos voor mequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat je vriend of ben jij dat?
Ja maar ben jij dat op de foto?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Me vriend, hij maakt die fotos voor me
Nee, dat is mij vriendquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ben jij dat op de foto?
Oke okequote:
Haha nee man hij is boos dat ik hem het werk laat doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
Zou ie misschien kunnen lachen erbij?
Dit lijkt mij een mooie foto voor in het maandelijkse advocatenblad
Aangezien wij jou toch misschien gaan bijstaan
hoe heet dat blad dan mss wil ik het kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
Zou ie misschien kunnen lachen erbij?
Dit lijkt mij een mooie foto voor in het maandelijkse advocatenblad
Aangezien wij jou toch misschien gaan bijstaan
Hmm zondequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haha nee man hij is boos dat ik hem het werk laat doen
Pertinent onwaar ditquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:43 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Gast jij trekt uitkering wat zit je te lullen dat je advocaat bent
Heb ik niet jammer man, adres staat in dm dus kom maar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wil je je zusje er ook bij op zetten?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:43 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
hoe heet dat blad dan mss wil ik het kopen
Heb mijn baas gebeld en die is toevallig wielrenliefhebber en hij zegt dat je niet op dit bod moet in gaan en dat wij er veel meer uit kunnen halen voor jequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
DeHangUi ik hoop dat je niet trolt ik verwact je tussen 9 en 10 dus kom je echt of niet?
Als hij vandaag niet komt dan doe ik met jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb mijn baas gebeld en die is toevallig wielrenliefhebber en hij zegt dat je niet op dit bod moet in gaan en dat wij er veel meer uit kunnen halen voor je
Busje voor de fiets en jou en je vriend is bij deze al geregeld
topquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als hij vandaag niet komt dan doe ik met jou
Oke, rond 11uur ben ik weer op me pc, ik ga nu ff naar het adres wachten op UIquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn baas denkt dat jij er minimaal 8000 uit kan halen als we het slim spelen.
Hij wil het gratis voor je doen zolang we de foto van jouw vriend en de fiets mogen gebruiken voor op de voorkant van het advocatenblad.
Daar reclame maken is veel duurder en dit is gratis reclame
Dat zei een meisje uit me klas ook tegen me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als hij vandaag niet komt dan doe ik met jou
Ik zou Dehangui laten stikkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, rond 11uur ben ik weer op me pc, ik ga nu ff naar het adres wachten op UI
Zo'n bijzonder stuk hoort in een museum, niet bij de rijke elite in de schuurquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn baas denkt dat jij er minimaal 8000 uit kan halen als we het slim spelen.
Hij wil het gratis voor je doen zolang we de foto van jouw vriend en de fiets mogen gebruiken voor op de voorkant van het advocatenblad.
Daar reclame maken is veel duurder en dit is gratis reclame
Mij baas wil hem niet kopen maar meerdere dingen afgaan waaronder een sportmuseumquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n bijzonder stuk hoort in een museum, niet bij de rijke elite in de schuur
Wij staan TS geheel gratis bij in alle juridische stappen die er mogelijk ondernomen gaan worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Mijn vader is goed kwaad ieder geval, Olympion overweegt ook juridische stappen.
RIP tsquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, rond 11uur ben ik weer op me pc, ik ga nu ff naar het adres wachten op UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |