TS hoeft mij pas 7,5% te betalen wanneer er een succesvolle deal heeft plaatsgevonden met het museum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef Holenbeer het volgende:
ik krijg het idee dat TS ook gewoon trollt. Zomaar iemand ff 7,5% beloven zonder dat weet wat hij toevoegt![]()
We worden al 3 pagina's een oor aan genaaid en zal me niets verbazen wanneer TS de deal al lang afgerond heeft met een partij en al heeft gecashed
Ik ben pas 14, heb nog nooit zoiets gedaan in me leven en ik doe een gok hierop, Wel weet ik dat als ik steven hem tijd verspil dat dit mij geld kost, dus wat is de reden voor een troll?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef Holenbeer het volgende:
ik krijg het idee dat TS ook gewoon trollt. Zomaar iemand ff 7,5% beloven zonder dat weet wat hij toevoegt![]()
We worden al 3 pagina's een oor aan genaaid en zal me niets verbazen wanneer TS de deal al lang afgerond heeft met een partij en al heeft gecashed
geen idee waarom je zou trollen. Aandacht misshcien? Je komt op mij niet over als een domme jongen. Als jij even rustig de website van de belastingdienst door gaat bladeren zie je vanzelf dat jij met deze deal nog op een belastingvrij bedrag aan inkomen komt (vanuitgaande dat je niet heel veel werkt en deze fiets je 8koplevert).quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben pas 14, heb nog nooit zoiets gedaan in me leven en ik doe een gok hierop, Wel weet ik dat als ik steven hem tijd verspil dat dit mij geld kost, dus wat is de reden voor een troll?
Ik ben liefquote:
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
geen idee waarom je zou trollen. Aandacht misshcien? Je komt op mij niet over als een domme jongen. Als jij even rustig de website van de belastingdienst door gaat bladeren zie je vanzelf dat jij met deze deal nog op een belastingvrij bedrag aan inkomen komt (vanuitgaande dat je niet heel veel werkt en deze fiets je 8koplevert).
Je bent slim genoeg om het zelf even te snappen, waarmee je 7,5% overhoudt. Het is hetzelde als ik je ook 2% vraag voor dit ongevraagde advies
Ik doe alleen vrijwilligerswerk, Maar als eze fiets nep is en de musuem eist de geld terug, moet ik toch ook een backup hebben?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
geen idee waarom je zou trollen. Aandacht misshcien? Je komt op mij niet over als een domme jongen. Als jij even rustig de website van de belastingdienst door gaat bladeren zie je vanzelf dat jij met deze deal nog op een belastingvrij bedrag aan inkomen komt (vanuitgaande dat je niet heel veel werkt en deze fiets je 8koplevert).
Je bent slim genoeg om het zelf even te snappen, waarmee je 7,5% overhoudt. Het is hetzelde als ik je ook 2% vraag voor dit ongevraagde advies
Jaloezie natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet?
Ik ga maandag op kantoor overleggen met mijn leidinggevende of wij eventueel een busje kunnen huren zodat de fiets veilig gebracht kan worden
Dat dit kanquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet?
Ik ga maandag op kantoor overleggen met mijn leidinggevende of wij eventueel een busje kunnen huren zodat de fiets veilig gebracht kan worden
Simpel koopcontract er bij en je zit safequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik doe alleen vrijwilligerswerk, Maar als eze fiets nep is en de musuem eist de geld terug, moet ik toch ook een backup hebben?
Ga ik maandag allemaal in orde makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Simpel koopcontract er bij en je zit safe
@ steven, deze heb je wel toch?
Ging ik toch al overigens..quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef Holenbeer het volgende:
ik doe niet heel moeilijk hoor. Als ts zijn geld aan nutteloze dingen wil uitgeven.
Wederom de vraag: wat ben je met het geld van planquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ging ik toch al overigens..
Niks nutteloos aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef Holenbeer het volgende:
ik doe niet heel moeilijk hoor. Als ts zijn geld aan nutteloze dingen wil uitgeven.
Haha wordt ie in het buitenland geleverd dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Museum wil het liefst natuurlijk een factuur met verlegde BTW zien.
Mijn bod van 30 staat dan weer bij deze.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Schiedam en dat was als grap op je fiets kopen
Ik wil je gewoon helpen maar als je dat niet wil, ik kan je verder niet dwingen maar ik denk dat je best wel hulp kan gebruiken
Ik was van plan om van het geld erbij hoor dingen te kopen. dure kleren en een ipod. derest van het geld wou ik trouwens ergens aan doneren, Kika of dergelijke, als het maar goed terecht komtquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wederom de vraag: wat ben je met het geld van planBedoel 14 jaar, en 8 k (min de 7.5%) ben je toch wel de bom op school, zo zullen de poppetjes
er ook over denken.
Dus een zinloze investering is het dus niet Omdeflatgevallenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks nutteloos aan.
Maar wanneer er straks iets fout gaat is TS veel verder van huis.
En tevens is hij minderjarig dus hij moet wel iemand hebben die hem bijstaat.
ha ha Pharkusquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn bod van 30 staat dan weer bij deze.
Dacht je van 5 achterover zetten, kan je op je 18e mooi je rijbewijs halen en n otoquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was van plan om van het geld erbij hoor dingen te kopen. dure kleren en een ipod. derest van het geld wou ik trouwens ergens aan doneren, Kika of dergelijke, als het maar goed terecht komtEn ik hoop een kleine 500 over te houden voor ps3 spellen
Je hebt zeker snel 7.5% van 30 uitgerekendquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ha ha Pharkus
Deze vlieger gaat niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |