Screenshot of kopieren. kopieren is een stuk sneller maar ik wil wel wat plaatsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
plaats een mail die hij gestuurd heeft online, kunnen de users hier wel zien of dat echt is of niet.
kopierenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Screenshot of kopieren. kopieren is een stuk sneller maar ik wil wel wat plaatsen
En wat zegt Jansen hier zelf van???quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Moet een fout zijn, heeft u het goede nummer gedraaid?. Ik zal maandagmorgen contact met u opnemen. Is eem gekkenhuis hier omdat we net geheel onverwachts de outfit van Ellen van Langen gekocht hebben waarmee ze goud won op de Olympische spelen in Barcelona.
en nog 1 :
ik weet niet wat trollen is maar ik ben hier druk mee geweest alleen waren opens wat problemen van onze zijde. Laten we het volgende week oplossen.
en:
w\We hebben alles ontvangen alleen heeft het bestuur besloten dat we het niet contant kunnen voldoen ivm met belasting wetgeving. We beraden ons hoe nu verder te gaan. Laten we de afspraak verzetten naar volgende week.
Met vriendelijke groet,
(weggehaald)
Dat laaste mailtje vond ik uiterst lullig, dat voelde super trollend
Heb hem nooit gesprokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:02 schreef DeHangui het volgende:
[..]
En wat zegt Jansen hier zelf van???
Vreemd dat je wel mails van hem post danquote:
Die mails komen van zijn vader, en ik maak geen printsceens omdat er anders info vrijkomt die mensen hier niet veel aangaat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vreemd dat je wel mails van hem post dan
Ik krijg het gevoel dat jij ons zit te trollen. En dat je die fiets dus gewoon niet hebt. Zonder printscreens kan jij alles wel zeggen..
Vader van mr. Jansen? Ok, nu heb je zelf verluld. Trolololololquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die mails komen van zijn vader, en ik maak geen printsceens omdat er anders info vrijkomt die mensen hier niet veel aangaat?
Vader van rgasisgroenvandehaas, lees even een paar post trugquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vader van mr. Jansen? Ok, nu heb je zelf verluld. Trololololol
Nee, nee hangui, je zit niet op te letten! Jammerquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vader van mr. Jansen? Ok, nu heb je zelf verluld. Trololololol
Als dat echt waar isquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:10 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Wel gaaf dat ze dei Oranje outfit van van Langen hebben.
Zit je me echt niet te trollen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:10 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Wel gaaf dat ze die Oranje outfit van van Langen hebben.
nee waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zit je me echt niet te trollen?
Zelfde vraag aan jouwquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zit je me echt niet te trollen?
Rot dan op uit dit forum, in reeks 2 heb ik zelf een foto geplaats met een papier met FOK! eropquote:
ja hallo, hij is erg druk en er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat je (pa:') zegt dat hij vandaag kwam en dan opeens afzegt..
Ninjaaaaaa-editquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Rot dan op uit dit forum, in reeks 2 heb ik zelf een foto geplaats met een papier met FOK! erop
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Zelfde vraag aan jouw
Wat ga je met het geld doen trouwens, bedoel, 8k, damn...
Tja, het viel gewoon enorm tegen. Overigens ook dat contant betalen opeens een probleem is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
ja hallo, hij is erg druk en er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.
Kan je hem beten aan Jansen zelf verkopen, die wilde cash betalen toch, wat bood hij ook alweer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tja, het viel gewoon enorm tegen. Overigens ook dat contant betalen opeens een probleem is.
Die trein is een probleem, ik snap niks van die trein hoe dat allemaal werkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:16 schreef Holenbeer het volgende:
kan je niet beter langs gaan dan? ben je niet afhankelijk van iemand en er is bij zo'n museum vast wel iemand met verstand van fietsen. Daarnaast is er toch al op basis van foto's en vergaderingen zo goed als vastgesteld (99%) dat het de echte is?
Heen gaan met de trein, cashen en 1ste klas terugrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |