quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is het me niet waard, you win this one Stief
volgens mij gaat de fiets naar Olympion.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Leipe shit
Straks heb ik een vette fiets
Ik heb al een fiets die ook niet van Jan Janssen geweest is, wat moet ik er met twee.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Leipe shit
Straks heb ik een vette fiets
Ohquote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
volgens mij gaat de fiets naar Olympion.
Flat, heb je de fiets nog wel op je slaapkamertje staan??!!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Is ook lastig lijkt me gewoon verkopen die fiets en 3 weken naar Hof van Saksen.
vast wel, anders wordt ie gestolen!!!11!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Flat, heb je de fiets nog wel op je slaapkamertje staan??!!
en? gelukt? of de afspraak later op de dag gepland?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
morgen om **.** uur (hou ik ff prive) komen ze hem halen.
Ik ben zelf niet nederlands, maar ben hier wel opgegroeid dus ik geef het maar aan Olympion.
Ik denk zelf trouwens ook dat ze er in NL meer aan hebben
En wat moet TS op het hof van saksen gaan doen curator spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Is ook lastig lijkt me gewoon verkopen die fiets en 3 weken naar Hof van Saksen.
Die pa is een troll, ik heb nagevraagd ze kennen daar niemand die zo heet, tja dan maar aan de belgen denkquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
en? gelukt? of de afspraak later op de dag gepland?
dat musuem zogenaamd van gratisgrasvorodehaas weten niks van zijn vader..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Housekeeper het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik krijg hier net een mail binnen van Wielermuseum Roeselare. Ze zijn echt helemaal over de zeik over de huidige gang van zaken. Ze dreigen zelfs om FOK! aansprakelijk te stellen. Ze hebben deze fiets namelijk op het oog als DE publiekstrekker van het seizoen 2012/2012.
Het gaat ook helemaal niet zoals het hoort in V&A. Je biedt iets aan dan is het normaal dat je iedereen fatsoenlijk de gelegenheid geeft om te bieden. Vervolgens gaat het naar de user met het hoogste bod.
Jij kan niet zomaar mensen uitsluiten. Graag hoor ik asap van je hoe je dit recht gaat breien. Schadeclaims zullen linea recta worden doorgestuurd naar jouw adres
Lullig van die userquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat musuem zogenaamd van gratisgrasvorodehaas weten niks van zijn vader..
Dus doe ik het maar met de belgen..
Kan ook foutje zijn, ik praat nu ff met die vader via de mail kijken wat hij ervan zegt..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lullig van die user![]()
Hoop dat het met de Belgen wel goed komt
Succes manquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan ook foutje zijn, ik praat nu ff met die vader via de mail kijken wat hij ervan zegt..
lijkt me sterk, mijn vader werkt daar al iets van 11 jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die pa is een troll, ik heb nagevraagd ze kennen daar niemand die zo heet, tja dan maar aan de belgen denk
Toch gek dat ze hem nergens kenne, heb naar 2 locaties gebeld maar nergens iets van R Zquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
lijkt me sterk, mijn vader werkt daar al iets van 11 jaar.
heel vreemd ja....quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Toch gek dat ze hem nergens kenne, heb naar 2 locaties gebeld maar nergens iets van R Z
Ik ga uit van een misverstand, maar als het niet in 2 weken is gwfixt, ben ik genoodzaakt met de belgen in zee te gaan..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
heel vreemd ja....
Als die wel bestaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga uit van een misverstand, maar als het niet in 2 weken is gwfixt, ben ik genoodzaakt met de belgen in zee te gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |