4735, beetje weinigquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:16 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kan je hem beten aan Jansen zelf verkopen, die wilde cash betalen toch, wat bood hij ook alweer?
Weinig??? Ik weet niet, zijn dagen bij dat ik minder op de bank heb..quote:
Ik ben nog jong, daarom heb ik er geen. Maar ik regel wel iets, zal wel een vriend vragen ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:18 schreef Holenbeer het volgende:
dat contant betalen een probleem is vind ik niet zo vreemd. Dergelijke organisaties moeten toch de financien vaak verantwoorden bij andere partijen. Giraal is dan veel gebruikelijker.
Daarnaast is het leven zonder bankrekening niet meer van deze tijd en kan je niet zonder. Het geeft een indruk dat je met illegale dingen bezig bent
voor 6 euro kan je een fiets meenemen buiten spitsuur. Een schijntje voor wat je gaat vangen voor de fiets lijkt mij. Zie het als een investeringquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die trein is een probleem, ik snap niks van die trein hoe dat allemaal werkMaar mag ik er wel in, ik heb geen vouwfiets
Dat is waar, hoeduur is het voor 2 personen en 1 fiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
voor 6 euro kan je een fiets meenemen buiten spitsuur. Een schijntje voor wat je gaat vangen voor de fiets lijkt mij. Zie het als een investering
Meneer wordt een beetje arrogantquote:
Nee ik weet niet zeker of dat mail een troller was of niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meneer wordt een beetje arrogant
Vraag een telefoonnummer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik weet niet zeker of dat mail een troller was of niet.
afhankelijk waar je heen moet. eurootje of 10 pp denk ik. Voer het eventueel op als reiskosten en kijk o je dat kan vangen boven het bedrag op de fiets. Reiskosten declareren is niet vreemdquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is waar, hoeduur is het voor 2 personen en 1 fiets?
Het is wel, terug kost ook geld maar als het een neppe blijkt te zijn dat ik alles kwijt ben...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
afhankelijk waar je heen moet. eurootje of 10 pp denk ik. Voer het eventueel op als reiskosten en kijk o je dat kan vangen boven het bedrag op de fiets. Reiskosten declareren is niet vreemd
Ze vragen jouw om langs te komen, dus een probleem moet het niet zijn, en ook al kost het je 25 eckies, je weet dat je 8 k gaat vangen mang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
afhankelijk waar je heen moet. eurootje of 10 pp denk ik. Voer het eventueel op als reiskosten en kijk o je dat kan vangen boven het bedrag op de fiets. Reiskosten declareren is niet vreemd
Maar dat kan als oplichting overkomen.. ik ga wel gewoon, en anders is het heel jammer..quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:26 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Of vraag of ze 25 euro naar je vriend overmaken en laat ze het dan van het bedrag aftrekken.
Contant betalen kan zowel cash als giraal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:18 schreef Holenbeer het volgende:
dat contant betalen een probleem is vind ik niet zo vreemd. Dergelijke organisaties moeten toch de financien vaak verantwoorden bij andere partijen. Giraal is dan veel gebruikelijker.
Daarnaast is het leven zonder bankrekening niet meer van deze tijd en kan je niet zonder. Het geeft een indruk dat je met illegale dingen bezig bent
Ik ben een net afgestudeerde advocaat en voor 7,5% van de opbrengst wil ik je eventueel wel bijstaan met alles en met je mee gaan naar het museum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het ging er om dat ze een belasting probleem kregen als ze contant betaalden, snapte het zelf niet
Sirieus of troll?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een net afgestudeerde advocaat en voor 7,5% van de opbrengst wil ik je eventueel wel bijstaan met alles en met je mee gaan naar het museum.
daar zou ik niet aan beginnen ts, weer iemand die van jouw succes wil profiterenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een net afgestudeerde advocaat en voor 7,5% van de opbrengst wil ik je eventueel wel bijstaan met alles en met je mee gaan naar het museum.
Serieusquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
daar zou ik niet aan beginnen ts, weer iemand die van jouw succes wil profiteren
Volgens mij trollt hij ook gewoon, ik moet even kijken wanneer ik kan gaan, zaterdag moet ik werken tot 4 uur, en zondag is vrijquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
daar zou ik niet aan beginnen ts, weer iemand die van jouw succes wil profiteren
Ik werk voor Jaeger Advocaten in Amsterdamquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Volgens mij trollt hij ook gewoon, ik moet even kijken wanneer ik kan gaan, zaterdag moet ik werken tot 4 uur, en zondag is vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |