klinkt goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je wil haal je hem nu op voor 60 euro
OLL is niet waar veel mensen willen wielrennen zodat ze het recht hebben om op andere mensen spugen die niet aan de kant gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef BrandX het volgende:
@ TT en OP: dat krijg je wanneer je waardeloze spullen waar niemand op zit te wachten te koop aan biedt.
verdersvoorderestenzo: peace out bro
Weet ik allemaal niet man ook geen zin om nog moeite er voor te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klinkt goed.
Hoeveel versnellingen heeft ie? van wat voor materiaal is het frame van gemaakt?
Hier het 8e (!!!)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef Deetch het volgende:
Oh ja dat was een mooie reeks:
[TK]Wielrennerfiets
ah ijzererte is goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik allemaal niet man ook geen zin om nog moeite er voor te doen
haal maar op voor 60 euro nu. en ikd acht 8 versnellingen en frame van ijzererts
Een frame van ijzererts ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik allemaal niet man ook geen zin om nog moeite er voor te doen
haal maar op voor 60 euro nu. en ikd acht 8 versnellingen en frame van ijzererts
weet ik niet elke keer als ik vraag hou oud hij is zegt die niks terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah ijzererte is goed.
Hoe oud is ie? Mn pa wilt wel weten wat ir koopt
hmm voordeel van de twijfel dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik niet elke keer als ik vraag hou oud hij is zegt die niks terug
Nee ff seri als je wil kom je en zet je gewoon een bod kijk maar wat je er van vindtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah ijzererte is goed.
Hoe oud is ie? Mn pa wilt wel weten wat ir koopt
Ze willen wielrennen op een hedendaagse racefiets ja, niet deze 1000 kilo wegende blok aan je benenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
OLL is niet waar veel mensen willen wielrennen zodat ze het recht hebben om op andere mensen spugen die niet aan de kant gaan
Mn pa wilt rond de 150 bieden maar jij doet hem al weg voor 60 dus dan houden we het daarop.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ff seri als je wil kom je en zet je gewoon een bod kijk maar wat je er van vindt
Schiedamquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mn pa wilt rond de 150 bieden maar jij doet hem al weg voor 60 dus dan houden we het daarop.
Welke stad woon je?
nee het heeft rare titelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef mootie het volgende:
Ik kan hem niet vinden op marktplaats.
Randstad gewoon een bijstadjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In de buurt van welke plaats is dat?
zeg welke stadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Randstad gewoon een bijstadje
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In de buurt van welke plaats is dat?
Dude, seriouslyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Randstad gewoon een bijstadje
Kan je naar rotterdam komen? daar ben ik zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ROTTERDAM
ik woon in SCHIEDAM
ligt er aan waar. Marconiplein is primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan je naar rotterdam komen? daar ben ik zo
Ik weet niet waar dat is, kan je niet naar het busstation komen van rotterdam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ligt er aan waar. Marconiplein is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |