Jupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Zelfverzekerd zijn is lastig als je twijfelt over jezelf.
Iedereen twijfelt wel over zichzelf. Iemand die beweert dat niet te doen liegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Zelfverzekerd zijn is lastig als je twijfelt over jezelf.
En daarom is het aannemen van een compliment ook lastig.quote:
Ik weet het, vroeger keek ik weg of reageerde in de trant van: dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom is het aannemen van een compliment ook lastig.
Goed puntquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het, vroeger keek ik weg of reageerde in de trant van: dat geloof ik niet.
Toen ik zelf een compliment gaf en hoorde dat ze me niet geloofde ben ik daar wel in verandert. Toen besefte ik dat het fijner is als iemand dank je zegt
Aah nog een uurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Pff kassa van theater open van 1 tot 5 in de middag.. zo laat is het nog niet
Welke voorstelling?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Pff kassa van theater open van 1 tot 5 in de middag.. zo laat is het nog niet
Yupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
Ben mobiel, dus kan 'm niet kijken. Iets van cabaret of zo?
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.
Doe je het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen zin om me te scheren.
Hoelang is je baard inmiddels?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er aan 't handjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Zelfs geen zin om te gamen. Ik ben echt ziek.
Ziekjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er aan 't handje
Kusje op je zieke snoetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Kusjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ook niet *zucht*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebektquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.
2 dagen ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 dagen ofzo.
Maar als ik Flips meet moet ik er wel goed uitzien.
Ik vind Herman Finkers wel leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebekt
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderwegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 dagen ofzo.
Maar als ik Flips meet moet ik er wel goed uitzien.
Ja, das waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderweg
Zozo eentjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebekt
Dat kan ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar
Heb ik alleen niet altijd zin in, er goed uit zien
Ik "dacht" dat het Herman Finkers niet was, tis al jaren geleden. Ik weet allen nog dat het een blanke man wasquote:
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe heb je Flips uit haar zolderkamer gekregen?
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderweg
Ga naar een barbier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.
Hosselbaas ben jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.quote:
Misschien moeten ze haar Pol noemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
Familie Pot mag dochtertje niet Bloem noemen
gewoon 'pot' .. dan heet ze naar onze oude snackbar.. niet de lekkerste, maarja dat wordt ze vast niet:+quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze haar Pol noemen.
Oh, deze grap werd in dat topic al gemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze haar Pol noemen.
Ook Toilet al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, deze grap werd in dat topic al gemaakt
Mij niet. Lijkt me awesome. Als ik een man was geweest had ik het zeker gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.
Lijkt me wel eng trouwens, een man met een mes bij je keel laten.
Jij kunt er ook heen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Lijkt me awesome. Als ik een man was geweest had ik het zeker gedaan.
Ik wil ze laten groeien om te laten harsen. Ik faalquote:
Wel een zakje meenemen om de keutels netjes op te ruimen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even lekker huiselijk de hond uitlaten.
Gewoon weg laten brandenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ze laten groeien om te laten harsen. Ik faal.
Ik vond het best prettig me laten scheren door een ander!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.
Lijkt me wel eng trouwens, een man met een mes bij je keel laten.
Ik ben geen koequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een zakje meenemen om de keutels netjes op te ruimen.
[..]
Gewoon weg laten branden
peroxide en een luipaardprintje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Lekker blowen op het bankje in de stad. Koter in de kinderwagen, andere koter ernaast. Goed bezig.
Een jointje als voorbehoedsmiddel gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Lekker blowen op het bankje in de stad. Koter in de kinderwagen, andere koter ernaast. Goed bezig.
Niet eens drinken erbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Jawel, energy drinkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet eens drinken erbij
Jeugd van tegenwoordig
ik bedoelde alcoholquote:
Ik rook de wiet alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soms ruik je de alcohol lucht van meters afstand
Rij 7 in Oldenzaal. Dan zit je achteraan, denk ik zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Alleen rij 7.. daarvoor ga ik niet naar oldenzaal toe
Het zaaltje is wel wat groterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Rij 7 in Oldenzaal. Dan zit je achteraan, denk ik zo?
Ik vind het juist altijd irritant om vooraan te zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zaaltje is wel wat groter
Maarja iets met max rij 3 tic van mij![]()
Nee hoor, maar ik haat het als er mensen voor mij zitten. Die gewoon in de weg zitten, bewegen, etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
Jij hoopt elke keer eruit gepikt te worden om verwerkt te worden in een grapje?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
Bij toneel lijkt het me wel vet om vooraan te zitten, alles goed te volgen/zien
Ja of dat je zo een tut treft met een Marge kapselquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ooit met een ballet op rij 2 gezeten. Net achter twee van die pipo's die de hele tijd in de weg zaten![]()
![]()
Nooit weer
Af een boom van een kerel van 2 meter 10quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Ja of dat je zo een tut treft met een Marge kapsel.
Of een tut die haar buurvrouw leuker vind dan de voorstellingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af een boom van een kerel van 2 meter 10
Dat zijn vaak de leukste avondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef muhahaha het volgende:
Zo erg is het toch niet om eruit gepikt te worden, het is niet persoonlijk hoor.
Bij Boom Chicago werd een collega in de spotlight gezet omdat hij de hele avond niet had gelachenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Bij Boom Chicago werd een collega in de spotlight gezet omdat hij de hele avond niet had gelachen. Hadden ze een geruite blouse, bril en pruik erbij gepakt om hem een beetje te sarren
HIj kreeg ook de vraag wat ie wel leuk vond. Antwoord hij droog met: mijn muziekcollectie.quote:
Natuurlijk niet. het is ook alleen leuk voor degene die erbij waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
HIj kreeg ook de vraag wat ie wel leuk vond. Antwoord hij droog met: mijn muziekcollectie.
Rijmpje in elkaar gedraait![]()
Aah dat was wel grappig en hij werd wel te kak gezet maar naderhand was het slechts een leuke anekdote. Niet iets wat ie elke dag te horen kreeg.
Als je ooit 'op sterk water' tegen komt.. daar zeker heen gaan. Vind ze beter dan Boom Chicago.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Haha, ze zijn zeker grappig. Het is wel een tijdje geleden dat ik ben geweest. Ergens in 2005/2006.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je ooit 'op sterk water' tegen komt.. daar zeker heen gaan. Vind ze beter dan Boom Chicago.
aaaaahw, een leen hond, of een eigen hondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Snarf.
Ik heb nu een hondje in huis.
Een leenhond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaaahw, een leen hond, of een eigen hond
Zit daar gratie op? Hoe werkt zoiets?quote:
Fera is nu een tijdje hier met haar hond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit daar gratie op? Hoe werkt zoiets?
Gezelligquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera is nu een tijdje hier met haar hond.
Golden retriever.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:20 schreef muhahaha het volgende:
Waarom denk ik automatisch dat Fera een grote hond heeft?. Volgens mij is het zo een kleine keffer
Het is een schatje. Enorm makkelijk in de omgang, knuffelig, luistert goed, blaft niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah dus toch wel. Lieve honden zijn dat
.
Hij heeft een goed baasjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een schatje. Enorm makkelijk in de omgang, knuffelig, luistert goed, blaft niet.
Een Goldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:20 schreef muhahaha het volgende:
Waarom denk ik automatisch dat Fera een grote hond heeft?. Volgens mij is het zo een kleine keffer
Vind jij honden niet leukquote:
Ik probeer het nooit zo te laten blijken, maar soms glipt er net iets doorheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij honden niet leuk. Goh, dat is me nou nog nooit opgevallen.
Ben jij allergisch voor alles met haar/huidschilfers? Of specifiek bepaalde soorten heel erg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een slang zou toffer zijn geweest. Dat is waar.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik probeer het nooit zo te laten blijken, maar soms glipt er net iets doorheen.
Dat snap ik toch heul nietquote:
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ik alleen allergisch was voor huisstofmijt. Maar zodra ik bij de hond en/of kat van mijn zusje ben zit ik dicht en jeuk ik overal. Mijn oude hond had ik het ook bij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij allergisch voor alles met haar/huidschilfers? Of specifiek bepaalde soorten heel erg?
Mijn vader is alleen heel erg allergisch voor katten, dat wat jij beschrijft, maar dan nog erger. Van de hond heeft hij geen last.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ik alleen allergisch was voor huisstofmijt. Maar zodra ik bij de hond en/of kat van mijn zusje ben zit ik dicht en jeuk ik overal. Mijn oude hond had ik het ook bij.
Ook de hond en katten van ex-schoonfamilie was dat zo.
Bij deze is het iets minder, dat wel. Mijn neus zit een beetje dicht en beetje last van mijn keel.
Ja, zou best eens kunnen. Ik heb geen idee. Zijn slechts observaties.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader is alleen heel erg allergisch voor katten, dat wat jij beschrijft, maar dan nog erger. Van de hond heeft hij geen last.
Wat apart is dat, bij de ene hond wel en bij de andere nauwelijks. Heeft wellicht met de vachtstructuur en huidkwaliteit te maken.
Als het maar niet te erg wordtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zou best eens kunnen. Ik heb geen idee. Zijn slechts observaties.
Niks van jou bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Topic dood vermoord.
Ohnee was al.
Ik ben mijn paard zadelenzodat mijn zusje er op kan rijden
Het paard of het zusje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks van jou bij![]()
Ook niet van mij gelukkig
mijn zusje zei, als je de eerste drie maanden goed doorkomt zit t wel goed. Don't test mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks van jou bij![]()
Ook niet van mij gelukkig
En bij jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn zusje zei, als je de eerste drie maanden goed doorkomt zit t wel goed. Don't test me
Wanneer zit het goed?quote:
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
verwijzing was naar de relatie.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]weet ik.
Je weet toch dat ik in Parijs iemand ontmoet heb en daar leuk contact mee heb. Ik ga haar volgende maand weer ontmoeten
Geen ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]al vaker? Zit er iets serieus in?
Komt allemaal goed tijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideehoop van wel. Maar wat het ook wordt alleen vriendschappelijk contact of meer dat maakt eigenlijk niet zo uit. Ik hoop wel op meer en het contact voelt ook erg goed.
Ze reageerde ook heel goed toen ik vertelde dat ik pdd-nos heb. Haar reactie dat vermoeden ik al
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt allemaal goed tijn.
En zo niet: heb je er altijd nog een vriend bij.
Beide. Ik heb al een zusje, en één is méér dan voldoendequote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist wel danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn zusje zei, als je de eerste drie maanden goed doorkomt zit t wel goed. Don't test me
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Jij neemt haar beperkingen (klinkt lullig, maar je snapt wat ik bedoel) toch ook voor lief?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Vooral dat het haar niet afschrikt dat ik pdd-nos heb ben ik erg blij mee.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beide. Ik heb al een zusje, en één is méér dan voldoende
[..]
Nee.Ach, je kunt het een stuk erger treffen dan mij als zwager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Juist wel dan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zekerquote:
* Kaneelstokje krabt Lokje op alle lekkere jeukende plekjesquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij neemt haar beperkingen (klinkt lullig, maar je snapt wat ik bedoel) toch ook voor lief?
Weet je inmiddels al wat haar ouders er van vinden?
Ik had al eens een foto van jullie in Parijs gezien volgens mij laatstquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Enige nadeel ze woont een beetje ver weg. Polen
Als je het openkrabt gaat het wel pijn doen maar dat is minder erg dan de jeukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje krabt Lokje op alle lekkere jeukende plekjes
Okcupid (online datingsite)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had al eens een foto van jullie in Parijs gezien volgens mij laatst
Maar goed bezig TijnHoe heb je haar leren kennen?
Kijk, weer een hindernis genomen. Hehe, genomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik zie dat niet echt als een probleem. Ja heel veel dingen zullen lastig zijn zeker in het begin maar dat komt vanzelf goed dus daar ga ik mij niet druk over maken.
Die vinden het leuk dat ik kom.
Ik had het verkeerde woord doorgestreept.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het openkrabt gaat het wel pijn doen maar dat is minder erg dan de jeuk
wat voor beperkingen? Ik wil ook foto zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik zie dat niet echt als een probleem. Ja heel veel dingen zullen lastig zijn zeker in het begin maar dat komt vanzelf goed dus daar ga ik mij niet druk over maken.
Die vinden het leuk dat ik kom.
Over een maand. Van vrijdag tot maandagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, weer een hindernis genomen. Hehe, genomen.
Wanneer ga je er heen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat voor beperkingen? Ik wil ook foto zien
jaquote:
Iedereen heeft tegenwoordig toch pdd-nos? Dat is toch de ADHD van 2012?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Vooral dat het haar niet afschrikt dat ik pdd-nos heb ben ik erg blij mee.
Ik wilde eigenlijk wajong krijgen maar daar was ik al te oud voor en niet zielig genoeg. Dus wellicht ga ik adhd proberen. Want ik ben best druk al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig toch pdd-nos? Dat is toch de ADHD van 2012?
Functioneer je verder niet goed dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wajong krijgen maar daar was ik al te oud voor en niet zielig genoeg. Dus wellicht ga ik adhd proberen. Want ik ben best druk al zeg ik het zelf
Daar zou ik al helemaal niet gelukkig van worden. Er liggen er hier 2, maar zolang ik een laptop in de buurt heb zou ik niet weten waarvoor ik zo'n ding moet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nog even en ik heb geen last meer van mn craptop.. iPad is besteld
Ja welquote:
Spierziekte, nee Parijs was meer toeval. Ze komt uit Polen en was in Parijs op vakantie toen hebben we daar afgesprokenquote:
Wat voor camera wil je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
whoeii, heb komende 2 weken vetveel extra werk, dan is mn spaarpotje genoeg gevuld om een nieuwe camera te kopennog heeeeeeeeeeeel even wachten dus hihi
canon 550D of de 1100D (wil óók kunnen filmen)quote:
Jij bent juist best wel verlegen en zegt niet zo heel veel toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wajong krijgen maar daar was ik al te oud voor en niet zielig genoeg. Dus wellicht ga ik adhd proberen. Want ik ben best druk al zeg ik het zelf
Oh okay, tof wel. Kun je haar dan wel vaak gaan zien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spierziekte, nee Parijs was meer toeval. Ze komt uit Polen en was in Parijs op vakantie toen hebben we daar afgesproken
Leuk, zou tof zijn als je er een leuk contact aan overhoudt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spierziekte, nee Parijs was meer toeval. Ze komt uit Polen en was in Parijs op vakantie toen hebben we daar afgesproken
Top. Veel plezier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een maand. Van vrijdag tot maandag
Dat is wel handig, voor je werk zeker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
canon 550D of de 1100D (wil óók kunnen filmen)
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent juist best wel verlegen en zegt niet zo heel veel toch?
Wat is vaak? Waarschijnlijk zal het maar een paar keer per jaar worden. Tijd en geld, etcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh okay, tof wel. Kun je haar dan wel vaak gaan zien?
Zou je een relatie kunnen hebben als je haar maar zo weinig zou zien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is vaak? Waarschijnlijk zal het maar een paar keer per jaar worden. Tijd en geld, etc
Zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk, zou tof zijn als je er een leuk contact aan overhoudt.
Dankjequote:
Jezus wat oud.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dankjelater die week mijn verjaardag vieren ik word dan 30
Geen ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou je een relatie kunnen hebben als je haar maar zo weinig zou zien?
Oke dan ADDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar in elk geval als jij al druk bent, dan ken ik heel veel ADHD'ers
De beste muis die ik ooit gehad heb:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef Murdera het volgende:
kut. muis kapot gemaakt, en nu weet ik niet welke ik moet halen.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:
Gratis geld krijgen lijkt mij ook wel tof, wat denk je dat ik zou kunnen hebben?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideedaar kan ik nu nog niets over zeggen.
[..]
Oke dan ADD
nee, voor mn werk neem ik mn el cheapo camera mee, dit is gewoon puur hobbyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel handig, voor je werk zeker?
Het lijkt mij wel een mooie leeftijd eigenlijk, dan heb je een baan en wat meer meegemaakt enzo.quote:
Ik wil ergens bestellen waar hij morgen binnenkomt. Dixons of Bol.com zou ik nog redden, maar die zijn duur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Haal een razer man en negeer die twi met zijn rotte duim
Kijk op tweakers, www-bol.com is sowieso een schijtdure winkel. Tenzij je een magnum op je slaap hebt zou ik daar niet bestellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ergens bestellen waar hij morgen binnenkomt. Dixons of Bol.com zou ik nog redden, maar die zijn duur.
ik zeg niet dat ik topfotgraaf ben en dat full time wil doen, maar t lijkt me wel heel gaaf om gewoon wat projectjes te doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef twi het volgende:
Ik snap dat niet, mensen die een leuke camera willen gaan kopen en dan denken dat ze later nog wel professional kunnen gaan. Hou het toch gewoon vooral als een leuke hobby en blijf doen waar je goed in bent.
Waarom koop je 'm morgen niet op de weg terug naar je huis, bij Computerland ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ergens bestellen waar hij morgen binnenkomt. Dixons of Bol.com zou ik nog redden, maar die zijn duur.
Ik ben ziek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom koop je 'm morgen niet op de weg terug naar je huis, bij Computerland ofzo?
WTF WAAR IS COMPUTERLAND HEEN!?!?
zon 20 euro duurder per stuk. maar welke zaken zouden hem nog meer morgen leveren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk op tweakers, www-bol.com is sowieso een schijtdure winkel. Tenzij je een magnum op je slaap hebt zou ik daar niet bestellen.
ad(h)d, asperger,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gratis geld krijgen lijkt mij ook wel tof, wat denk je dat ik zou kunnen hebben?
Ja dat wel inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een mooie leeftijd eigenlijk, dan heb je een baan en wat meer meegemaakt enzo.
Geen enkele, elk weldenkend mens zit of aan het bier of achter de pcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon 20 euro duurder per stuk. maar welke zaken zouden hem nog meer morgen leveren?
Geloof dat Cool Blue zo'n service heeft, maar daar betaal je ook wel dik voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon 20 euro duurder per stuk. maar welke zaken zouden hem nog meer morgen leveren?
En waar moet ik zo snel een muis vandaan halen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen enkele, elk weldenkend mens zit of aan het bier of achter de pc. Vraag joy om hem te brengen
mjah, dan zou ik hem even goed bij bol.com kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Geloof dat Cool Blue zo'n service heeft, maar daar betaal je ook wel dik voor.
Uit de winkel natuurlijk, je komt via Eindhoven zo langs de Mediamarkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
En waar moet ik zo snel een muis vandaan halen?
Ik loop met krukken. Zo handig gaat dat dan allemaal niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit de winkel natuurlijk, je komt via Eindhoven zo langs de Mediamarkt.
En wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Die pdd-nos/adhd/add zelfdiagnose is een beetje een soort van kansloze vorm van kwartetten. Op de non-seksuele manier.
Dan ben je iig mobieler dan onze zieke Mur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik loop met krukken. Zo handig gaat dat dan allemaal niet.
Is dat erger dan de volendamse ziekte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder erg, want ik ben al ouder dan 12 geworden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat erger dan de volendamse ziekte?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb de ziekte van HedelDan heb je een flinke bos hangen, mu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Minder erg, want ik ben al ouder dan 12 geworden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb de ziekte van HedelHilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus hij is nog klein ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet, daarom ben ik nog maagd
Ze kunnen hem niet vinden
Jongen, je moet humor opbouwen naar het hoogtepunt. Snap je, hoogtepunt. Of ben je daar nog niet geweest?quote:
Nee ik ben nog nooit op de top van Mount Everest geweest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jongen, je moet humor opbouwen naar het hoogtepunt. Snap je, hoogtepunt. Of ben je daar nog niet geweest?
Jongen dat is nog niets. Hoe heet die redbull knakkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit op de top van Mount Everest geweest.
Als je het zo wil noemen... dan heb je niet door mijn *sneeuw* hoeven lopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit op de top van Mount Everest geweest.
Felixquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jongen dat is nog niets. Hoe heet die redbull knakker
Oh jaquote:
Goed, kom maar langs. twi is toch in de keukenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wil knuffelen en dan in slaap vallen.
Godverdomme, en ik heb gisteren nog lopen verkondigen dat ik seks boven knuffelen verkies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wil knuffelen en dan in slaap vallen.
Dan knuffel ik en sex jij daarna en daarna weer knuffelen etc. Knuffeldierenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, en ik heb gisteren nog lopen verkondigen dat ik seks boven knuffelen verkies.
Maar voor knuffelen hoef ik nog minder te bewegen dan voor seks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, en ik heb gisteren nog lopen verkondigen dat ik seks boven knuffelen verkies.
Zit niet zo veel verschil tussen, toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar voor knuffelen hoef ik nog minder te bewegen dan voor seks.
Als hij je staand pakte kun je het combineren. Als je helemaal slim bezig bent kun je ondertussen ook nog gewoon tv kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar voor knuffelen hoef ik nog minder te bewegen dan voor seks.
Mijn benen willen niet meer omhoog, misschien als ik de hele tijd op mijn buik mag liggen dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zit niet zo veel verschil tussen, toch?
Nouja, dat moet dan maar hè?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn benen willen niet meer omhoog, misschien als ik de hele tijd op mijn buik mag liggen dan.
Die soa's, hoe zijn die ontstaan? Ooit moet iemand de eerste zijn geweest die een soa had toch? Hoe kwam die er aan?quote:
seks met apen.... aids is een apenziekte van originequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die soa's, hoe zijn die ontstaan? Ooit moet iemand de eerste zijn geweest die een soa had toch? Hoe kwam die er aan?
Aids bestond eeuwen geleden al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
seks met apen.... aids is een apenziekte van origine
Ik heb het niet zozeer over aids.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
seks met apen.... aids is een apenziekte van origine
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die soa's, hoe zijn die ontstaan? Ooit moet iemand de eerste zijn geweest die een soa had toch? Hoe kwam die er aan?
ik weet niet precies wanneer iemand voor de eerste keer een aap verleidde, maar weet wel dat t daar vandaan komtquote:
Wij stammen af van de apen, ergo zijn we apen dus ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles soa's komen van apen volgens jou?
Nou, dat is makkelijk. Wanneer werd jij verleid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet niet precies wanneer iemand voor de eerste keer een aap verleidde, maar weet wel dat t daar vandaan komt
Dat het virus oorspronkelijk bij apen zat, betekend niet dat het is overgedragen door seks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet niet precies wanneer iemand voor de eerste keer een aap verleidde, maar weet wel dat t daar vandaan komt
eh...phoe dat is lang geleden.... het was een man gekleed als indiana jonesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat is makkelijk. Wanneer werd jij verleid?
Indiana Jones belachelijk makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh...phoe dat is lang geleden.... het was een man gekleed als indiana jones
Betekent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat het virus oorspronkelijk bij apen zat, betekend niet dat het is overgedragen door seks.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij stammen af van de apen, ergo zijn we apen dus ja.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle dieren Archaeën.
Zullen we dat twi maar niet aan doen? Dan staat twi tussen zijn 2 grote liefdes in. Jouw en mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje ontvrient Myraela
Ik verdenk je ervan dat je expres de d vergeet, dus ik laat de sprookjesachtige redding van mijn prinsesje voor wat het is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje ontvrient Myraela
En toen belde je de krant?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond in een pilaar in zo'n winkelportaal een zeesterfossiel vanmiddag
nee tuurlijk niet, dan wordt het straks zon bedevaartoort, zoiets moet geheim blijvenquote:
Nu heeft ze hem zeker Patrick genoemdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, dan wordt het straks zon bedevaartoort, zoiets moet geheim blijven
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu heeft ze hem zeker Patrick genoemd
Dat is waar. Dat kan ik die ouwe knuffelbeer niet aandoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we dat twi maar niet aan doen? Dan staat twi tussen zijn 2 grote liefdes in. Jouw en mij.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan dat je expres de d vergeet, dus ik laat de sprookjesachtige redding van mijn prinsesje voor wat het is.
Omdat ik 5 liter cafeïne opheb en aan het nakijken ben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Gvd kaneel zo hou ik het niet vol hier met je spam. Hoezo ben je nog online trouwens
Koffie he, ik wil dat woord niet meer horen na die nacht bij Royco, geen oog dichtgedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik 5 liter cafeïne opheb en aan het nakijken ben.
Dat kwam omdat je samen met Sting, Evie probeerde te hosselen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
nacht bij Royco, geen oog dichtgedaan![]()
![]()
Geen koffie. Maar frisdrank en energydrinks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koffie he, ik wil dat woord niet meer horen na die nacht bij Royco, geen oog dichtgedaan![]()
![]()
Leraar zijn lijkt me cool
Sadness is just another word for not enough coffee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koffie he, ik wil dat woord niet meer horen na die nacht bij Royco, geen oog dichtgedaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kwam omdat je samen met Sting, Evie probeerde te hosselen.
Geen idee man, ik ken haar echt netquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen koffie. Maar frisdrank en energydrinks.
Zou Rokje zich zo altijd voelen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Sadness is just another word for not enough coffee.Ga eens koffie drinken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is niet genoeg koffie op de wereld om mij vrolijk te krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |