Jupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Zelfverzekerd zijn is lastig als je twijfelt over jezelf.
Iedereen twijfelt wel over zichzelf. Iemand die beweert dat niet te doen liegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Zelfverzekerd zijn is lastig als je twijfelt over jezelf.
En daarom is het aannemen van een compliment ook lastig.quote:
Ik weet het, vroeger keek ik weg of reageerde in de trant van: dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom is het aannemen van een compliment ook lastig.
Goed puntquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het, vroeger keek ik weg of reageerde in de trant van: dat geloof ik niet.
Toen ik zelf een compliment gaf en hoorde dat ze me niet geloofde ben ik daar wel in verandert. Toen besefte ik dat het fijner is als iemand dank je zegt
Aah nog een uurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Pff kassa van theater open van 1 tot 5 in de middag.. zo laat is het nog niet
Welke voorstelling?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Pff kassa van theater open van 1 tot 5 in de middag.. zo laat is het nog niet
Yupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
Ben mobiel, dus kan 'm niet kijken. Iets van cabaret of zo?
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.
Doe je het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen zin om me te scheren.
Hoelang is je baard inmiddels?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er aan 't handjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Zelfs geen zin om te gamen. Ik ben echt ziek.
Ziekjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er aan 't handje
Kusje op je zieke snoetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Kusjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ook niet *zucht*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebektquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.
2 dagen ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 dagen ofzo.
Maar als ik Flips meet moet ik er wel goed uitzien.
Ik vind Herman Finkers wel leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebekt
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderwegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 dagen ofzo.
Maar als ik Flips meet moet ik er wel goed uitzien.
Ja, das waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderweg
Zozo eentjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebekt
Dat kan ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar
Heb ik alleen niet altijd zin in, er goed uit zien
Ik "dacht" dat het Herman Finkers niet was, tis al jaren geleden. Ik weet allen nog dat het een blanke man wasquote:
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe heb je Flips uit haar zolderkamer gekregen?
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderweg
Ga naar een barbier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.
Hosselbaas ben jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.quote:
Misschien moeten ze haar Pol noemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
Familie Pot mag dochtertje niet Bloem noemen
gewoon 'pot' .. dan heet ze naar onze oude snackbar.. niet de lekkerste, maarja dat wordt ze vast niet:+quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze haar Pol noemen.
Oh, deze grap werd in dat topic al gemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze haar Pol noemen.
Ook Toilet al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, deze grap werd in dat topic al gemaakt
Mij niet. Lijkt me awesome. Als ik een man was geweest had ik het zeker gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.
Lijkt me wel eng trouwens, een man met een mes bij je keel laten.
Jij kunt er ook heen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Lijkt me awesome. Als ik een man was geweest had ik het zeker gedaan.
Ik wil ze laten groeien om te laten harsen. Ik faalquote:
Wel een zakje meenemen om de keutels netjes op te ruimen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even lekker huiselijk de hond uitlaten.
Gewoon weg laten brandenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ze laten groeien om te laten harsen. Ik faal.
Ik vond het best prettig me laten scheren door een ander!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.
Lijkt me wel eng trouwens, een man met een mes bij je keel laten.
Ik ben geen koequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een zakje meenemen om de keutels netjes op te ruimen.
[..]
Gewoon weg laten branden
peroxide en een luipaardprintje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Lekker blowen op het bankje in de stad. Koter in de kinderwagen, andere koter ernaast. Goed bezig.
Een jointje als voorbehoedsmiddel gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Lekker blowen op het bankje in de stad. Koter in de kinderwagen, andere koter ernaast. Goed bezig.
Niet eens drinken erbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Jawel, energy drinkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet eens drinken erbij
Jeugd van tegenwoordig
ik bedoelde alcoholquote:
Ik rook de wiet alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soms ruik je de alcohol lucht van meters afstand
Rij 7 in Oldenzaal. Dan zit je achteraan, denk ik zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Alleen rij 7.. daarvoor ga ik niet naar oldenzaal toe
Het zaaltje is wel wat groterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Rij 7 in Oldenzaal. Dan zit je achteraan, denk ik zo?
Ik vind het juist altijd irritant om vooraan te zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zaaltje is wel wat groter
Maarja iets met max rij 3 tic van mij![]()
Nee hoor, maar ik haat het als er mensen voor mij zitten. Die gewoon in de weg zitten, bewegen, etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
Jij hoopt elke keer eruit gepikt te worden om verwerkt te worden in een grapje?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
Bij toneel lijkt het me wel vet om vooraan te zitten, alles goed te volgen/zien
Ja of dat je zo een tut treft met een Marge kapselquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ooit met een ballet op rij 2 gezeten. Net achter twee van die pipo's die de hele tijd in de weg zaten![]()
![]()
Nooit weer
Af een boom van een kerel van 2 meter 10quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Ja of dat je zo een tut treft met een Marge kapsel.
Of een tut die haar buurvrouw leuker vind dan de voorstellingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af een boom van een kerel van 2 meter 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |