peroxide en een luipaardprintje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Lekker blowen op het bankje in de stad. Koter in de kinderwagen, andere koter ernaast. Goed bezig.
Een jointje als voorbehoedsmiddel gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Lekker blowen op het bankje in de stad. Koter in de kinderwagen, andere koter ernaast. Goed bezig.
Niet eens drinken erbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Jawel, energy drinkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet eens drinken erbij
Jeugd van tegenwoordig
ik bedoelde alcoholquote:
Ik rook de wiet alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soms ruik je de alcohol lucht van meters afstand
Rij 7 in Oldenzaal. Dan zit je achteraan, denk ik zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Alleen rij 7.. daarvoor ga ik niet naar oldenzaal toe
Het zaaltje is wel wat groterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Rij 7 in Oldenzaal. Dan zit je achteraan, denk ik zo?
Ik vind het juist altijd irritant om vooraan te zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zaaltje is wel wat groter
Maarja iets met max rij 3 tic van mij![]()
Nee hoor, maar ik haat het als er mensen voor mij zitten. Die gewoon in de weg zitten, bewegen, etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
Jij hoopt elke keer eruit gepikt te worden om verwerkt te worden in een grapje?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
Bij toneel lijkt het me wel vet om vooraan te zitten, alles goed te volgen/zien
Ja of dat je zo een tut treft met een Marge kapselquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ooit met een ballet op rij 2 gezeten. Net achter twee van die pipo's die de hele tijd in de weg zaten![]()
![]()
Nooit weer
Af een boom van een kerel van 2 meter 10quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Ja of dat je zo een tut treft met een Marge kapsel.
Of een tut die haar buurvrouw leuker vind dan de voorstellingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af een boom van een kerel van 2 meter 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |