Jupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Zelfverzekerd zijn is lastig als je twijfelt over jezelf.
Iedereen twijfelt wel over zichzelf. Iemand die beweert dat niet te doen liegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Zelfverzekerd zijn is lastig als je twijfelt over jezelf.
En daarom is het aannemen van een compliment ook lastig.quote:
Ik weet het, vroeger keek ik weg of reageerde in de trant van: dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom is het aannemen van een compliment ook lastig.
Goed puntquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het, vroeger keek ik weg of reageerde in de trant van: dat geloof ik niet.
Toen ik zelf een compliment gaf en hoorde dat ze me niet geloofde ben ik daar wel in verandert. Toen besefte ik dat het fijner is als iemand dank je zegt
Aah nog een uurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Pff kassa van theater open van 1 tot 5 in de middag.. zo laat is het nog niet
Welke voorstelling?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Pff kassa van theater open van 1 tot 5 in de middag.. zo laat is het nog niet
Yupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
Ben mobiel, dus kan 'm niet kijken. Iets van cabaret of zo?
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.
Doe je het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen zin om me te scheren.
Hoelang is je baard inmiddels?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er aan 't handjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Zelfs geen zin om te gamen. Ik ben echt ziek.
Ziekjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er aan 't handje
Kusje op je zieke snoetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Kusjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ook niet *zucht*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebektquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik helemaal niks mee. Hoop voor je dat je een goede plaats kunt krijgen, nog.
2 dagen ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 dagen ofzo.
Maar als ik Flips meet moet ik er wel goed uitzien.
Ik vind Herman Finkers wel leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebekt
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderwegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 dagen ofzo.
Maar als ik Flips meet moet ik er wel goed uitzien.
Ja, das waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderweg
Zozo eentjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel 1tje die ik wel grappig vond. Weet niet meer hoe die heette, maar hij was in elk geval grof gebekt
Dat kan ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar
Heb ik alleen niet altijd zin in, er goed uit zien
Ik "dacht" dat het Herman Finkers niet was, tis al jaren geleden. Ik weet allen nog dat het een blanke man wasquote:
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe heb je Flips uit haar zolderkamer gekregen?
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon altijd goed uit zien want je weet niet wie je tegenkomt onderweg
Ga naar een barbier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.
Hosselbaas ben jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar foto's van mijn pener opgestuurd. Toen gleed ze zo naar beneden.
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat kost moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |