Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.quote:
Misschien moeten ze haar Pol noemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
Familie Pot mag dochtertje niet Bloem noemen
gewoon 'pot' .. dan heet ze naar onze oude snackbar.. niet de lekkerste, maarja dat wordt ze vast niet:+quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze haar Pol noemen.
Oh, deze grap werd in dat topic al gemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze haar Pol noemen.
Ook Toilet al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, deze grap werd in dat topic al gemaakt
Mij niet. Lijkt me awesome. Als ik een man was geweest had ik het zeker gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.
Lijkt me wel eng trouwens, een man met een mes bij je keel laten.
Jij kunt er ook heen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Lijkt me awesome. Als ik een man was geweest had ik het zeker gedaan.
Ik wil ze laten groeien om te laten harsen. Ik faalquote:
Wel een zakje meenemen om de keutels netjes op te ruimen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even lekker huiselijk de hond uitlaten.
Gewoon weg laten brandenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ze laten groeien om te laten harsen. Ik faal.
Ik vond het best prettig me laten scheren door een ander!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel eentje hebben in de stad. Waarschijnlijk zelfs 2.
Lijkt me wel eng trouwens, een man met een mes bij je keel laten.
Ik ben geen koequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een zakje meenemen om de keutels netjes op te ruimen.
[..]
Gewoon weg laten branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |