Mijn benen willen niet meer omhoog, misschien als ik de hele tijd op mijn buik mag liggen dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zit niet zo veel verschil tussen, toch?
Nouja, dat moet dan maar hè?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn benen willen niet meer omhoog, misschien als ik de hele tijd op mijn buik mag liggen dan.
Die soa's, hoe zijn die ontstaan? Ooit moet iemand de eerste zijn geweest die een soa had toch? Hoe kwam die er aan?quote:
seks met apen.... aids is een apenziekte van originequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die soa's, hoe zijn die ontstaan? Ooit moet iemand de eerste zijn geweest die een soa had toch? Hoe kwam die er aan?
Aids bestond eeuwen geleden al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
seks met apen.... aids is een apenziekte van origine
Ik heb het niet zozeer over aids.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
seks met apen.... aids is een apenziekte van origine
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die soa's, hoe zijn die ontstaan? Ooit moet iemand de eerste zijn geweest die een soa had toch? Hoe kwam die er aan?
ik weet niet precies wanneer iemand voor de eerste keer een aap verleidde, maar weet wel dat t daar vandaan komtquote:
Wij stammen af van de apen, ergo zijn we apen dus ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles soa's komen van apen volgens jou?
Nou, dat is makkelijk. Wanneer werd jij verleid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet niet precies wanneer iemand voor de eerste keer een aap verleidde, maar weet wel dat t daar vandaan komt
Dat het virus oorspronkelijk bij apen zat, betekend niet dat het is overgedragen door seks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet niet precies wanneer iemand voor de eerste keer een aap verleidde, maar weet wel dat t daar vandaan komt
eh...phoe dat is lang geleden.... het was een man gekleed als indiana jonesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat is makkelijk. Wanneer werd jij verleid?
Indiana Jones belachelijk makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh...phoe dat is lang geleden.... het was een man gekleed als indiana jones
Betekent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat het virus oorspronkelijk bij apen zat, betekend niet dat het is overgedragen door seks.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij stammen af van de apen, ergo zijn we apen dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |