Wanneer zit het goed?quote:
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
verwijzing was naar de relatie.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]weet ik.
Je weet toch dat ik in Parijs iemand ontmoet heb en daar leuk contact mee heb. Ik ga haar volgende maand weer ontmoeten
Geen ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]al vaker? Zit er iets serieus in?
Komt allemaal goed tijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideehoop van wel. Maar wat het ook wordt alleen vriendschappelijk contact of meer dat maakt eigenlijk niet zo uit. Ik hoop wel op meer en het contact voelt ook erg goed.
Ze reageerde ook heel goed toen ik vertelde dat ik pdd-nos heb. Haar reactie dat vermoeden ik al
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt allemaal goed tijn.
En zo niet: heb je er altijd nog een vriend bij.
Beide. Ik heb al een zusje, en één is méér dan voldoendequote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist wel danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn zusje zei, als je de eerste drie maanden goed doorkomt zit t wel goed. Don't test me
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Jij neemt haar beperkingen (klinkt lullig, maar je snapt wat ik bedoel) toch ook voor lief?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Vooral dat het haar niet afschrikt dat ik pdd-nos heb ben ik erg blij mee.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beide. Ik heb al een zusje, en één is méér dan voldoende
[..]
Nee.Ach, je kunt het een stuk erger treffen dan mij als zwager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Juist wel dan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zekerquote:
* Kaneelstokje krabt Lokje op alle lekkere jeukende plekjesquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij neemt haar beperkingen (klinkt lullig, maar je snapt wat ik bedoel) toch ook voor lief?
Weet je inmiddels al wat haar ouders er van vinden?
Ik had al eens een foto van jullie in Parijs gezien volgens mij laatstquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Enige nadeel ze woont een beetje ver weg. Polen
Als je het openkrabt gaat het wel pijn doen maar dat is minder erg dan de jeukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje krabt Lokje op alle lekkere jeukende plekjes
Okcupid (online datingsite)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had al eens een foto van jullie in Parijs gezien volgens mij laatst
Maar goed bezig TijnHoe heb je haar leren kennen?
Kijk, weer een hindernis genomen. Hehe, genomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik zie dat niet echt als een probleem. Ja heel veel dingen zullen lastig zijn zeker in het begin maar dat komt vanzelf goed dus daar ga ik mij niet druk over maken.
Die vinden het leuk dat ik kom.
Ik had het verkeerde woord doorgestreept.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het openkrabt gaat het wel pijn doen maar dat is minder erg dan de jeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |