Dat zijn vaak de leukste avondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef muhahaha het volgende:
Zo erg is het toch niet om eruit gepikt te worden, het is niet persoonlijk hoor.
Bij Boom Chicago werd een collega in de spotlight gezet omdat hij de hele avond niet had gelachenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Bij Boom Chicago werd een collega in de spotlight gezet omdat hij de hele avond niet had gelachen. Hadden ze een geruite blouse, bril en pruik erbij gepakt om hem een beetje te sarren
HIj kreeg ook de vraag wat ie wel leuk vond. Antwoord hij droog met: mijn muziekcollectie.quote:
Natuurlijk niet. het is ook alleen leuk voor degene die erbij waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
HIj kreeg ook de vraag wat ie wel leuk vond. Antwoord hij droog met: mijn muziekcollectie.
Rijmpje in elkaar gedraait![]()
Aah dat was wel grappig en hij werd wel te kak gezet maar naderhand was het slechts een leuke anekdote. Niet iets wat ie elke dag te horen kreeg.
Als je ooit 'op sterk water' tegen komt.. daar zeker heen gaan. Vind ze beter dan Boom Chicago.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Haha, ze zijn zeker grappig. Het is wel een tijdje geleden dat ik ben geweest. Ergens in 2005/2006.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je ooit 'op sterk water' tegen komt.. daar zeker heen gaan. Vind ze beter dan Boom Chicago.
aaaaahw, een leen hond, of een eigen hondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Snarf.
Ik heb nu een hondje in huis.
Een leenhond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaaahw, een leen hond, of een eigen hond
Zit daar gratie op? Hoe werkt zoiets?quote:
Fera is nu een tijdje hier met haar hond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit daar gratie op? Hoe werkt zoiets?
Gezelligquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera is nu een tijdje hier met haar hond.
Golden retriever.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:20 schreef muhahaha het volgende:
Waarom denk ik automatisch dat Fera een grote hond heeft?. Volgens mij is het zo een kleine keffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |