abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118314103
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik ben trots om Turk te zijn.
Ja, Dat mag.
Maar waarom zou dat je verhinderen om in Nederland te integreren?

Ik ben Brabander van geboorte, Gelderlander van woonplaats. Ik ben van boerenafkomst en heb gymnasium beta gedaan.
Dus geen Amsterdammer uit de Jordaan die een emmer bier per dag drinkt en levensliederen zingt.
Of nog zo wat voorbeelden.
Maar waarom zou dat me verhinderen me Nederlander te voelen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:36:21 #102
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_118314178
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, Dat mag.
Maar waarom zou dat je verhinderen om in Nederland te integreren?

Ik ben Brabander van geboorte, Gelderlander van woonplaats. Ik ben van boerenafkomst en heb gymnasium beta gedaan.
Dus geen Amsterdammer uit de Jordaan die een emmer bier per dag drinkt en levensliederen zingt.
Of nog zo wat voorbeelden.
Maar waarom zou dat me verhinderen me Nederlander te voelen?
Als je in een land MOET integreren slaat het gevoel heel snel om. Ook mag je niks van je eigen identiteit behouden in Nederland want anders moet je maar opdonderen, heb je hier niks te zoeken en ben je een uitkering trekken die geen bijdrage heeft aan de maatschappij. Nee, een maatschappij die onder andere zo denkt hoef ik geen onderdeel van te zijn. Ik zie er dan ook 0,0 in om een deel van mij identiteit weg te doen zodat ik me in de kijker kan spelen van de gemiddelde Nederland.
pi_118314258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]