Dat horen wij ook vaak, en ik snap wat jullie daarmee bedoelen. Wij blijven ook ''realistisch'' , redelijk. Maar jij bent de enige die je dromen kan waarmaken en je moet het heft in eigen handen nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik noem het kinderlijke naïviteit. Op zich heeft het wel iets aandoenlijks.
Daar hebben ze iig gelijk in, dus je vriendinnen zijn wel redelijk slimquote:Ze noemen de opleidingen die wij leuk vinden ''pretstudies''
Als het pretstudies zouden zijn, zouden ze toch allang afgeschaft moeten zijn? We vinden het niet allemaal leuk om 12 jaar te studeren om psycholoog te wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar hebben ze iig gelijk in, dus je vriendinnen zijn wel redelijk slim
Yup, kinderlijke naïviteit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Als het pretstudies zouden zijn, zouden ze toch allang afgeschaft moeten zijn? We vinden het niet allemaal leuk om 12 jaar te studeren om psycholoog te worden.
Wat een rotopmerking, niks mis met Toerisme, je kan ook reizen met toerisme en wat van de wereld zien. Je kan inderdaad ook kiezen om bij D-Reizen te gaan werken als je Toerisme hebt gedaan. Nogmaals : jouw leven,jouw keus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef mymoodfentje het volgende:
Ga dan toerisme doen ofzo, dan zie je de wereld heus wel. ... vanachter je computer als reisagent
Hoezo, leg uit dan? Moet ik iets gaan studeren omdat het volgens de maatschappij ''een goede studie'' is. Wist jij eigenlijk al dat in NL een psycholoog met het zelfde bruto-salaris begint als een directiesecretaresse? Nee hé. Nou ik wel. Al die beroepen met ''aanzien & status'' stellen tegenwoordig geen flut meer voor.quote:
Ja iedereen is zo jaloersquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wat een rotopmerking, niks mis met Toerisme, je kan ook reizen met toerisme en wat van de wereld zien. Je kan inderdaad ook kiezen om bij D-Reizen te gaan werken als je Toerisme hebt gedaan. Nogmaals : jouw leven,jouw keus.
Jeetje, de jaloerse reacties hier ook weer. Alsof ik met m'n vriendinnen in gesprek ben.
'Als het pretstudies zouden zijn, zouden ze al lang zijn afgeschaft'.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Hoezo, leg uit dan? Moet ik iets gaan studeren omdat het volgens de maatschappij ''een goede studie'' is. Wist jij eigenlijk al dat in NL een psycholoog met het zelfde bruto-salaris begint als een directiesecretaresse? Nee hé. Nou ik wel. Al die beroepen met ''aanzien & status'' stellen tegenwoordig geen flut meer voor.
We gaan toch een opleiding volgens zoals European Studies of Communcation , zodat we ons leven wat we willen hebben uiteindelijk, waar kunnen maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er 'aankomend succes' is aan een zwerversbestaan. Een gat in jullie plan is in ieder geval waar geld vandaan gaat komen?
With it, want it, do it.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom zoek je dan bevestiging ? ga het gewoon doen en schrijf een boek.
Kan ook niet gebeuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
We gaan toch een opleiding volgens zoals European Studies of Communcation , zodat we ons leven wat we willen hebben uiteindelijk, waar kunnen maken.
We kunnen met zulke studies, management en pr-functies krijgen.
Ja, dat kan met wel meer studies ja. Ik denk dat bedrijven heel blij zijn met twee meiden die 'de hele wereld over reizen'. En een onvoorspelbaar leven leiden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
We gaan toch een opleiding volgens zoals European Studies of Communcation , zodat we ons leven wat we willen hebben uiteindelijk, waar kunnen maken.
Kunnen betekent niet dat het ook gebeurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Oh my.. we willen toch niet voor de rest van ons leven de wereld over reizen en een onvoorspelbaar leven leiden. Maar we willen gewoon een baan hebben waardoor je niet vastzit in Nederland. Wat is daar zo raar aan serieus? De onserieuze reacties verbazen mij eerlijk gezegd wel..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, dat kan met wel meer studies ja. Ik denk dat bedrijven heel blij zijn met twee meiden die 'de hele wereld over reizen'. En een onvoorspelbaar leven leiden.
En dat weet jij, want tja, jij kan natuurlijk de toekomst in kijken en even zeggen dat wij na onze studie niet een pr of manager-functie krijgen. Wat je wilt, krijg je. Waar een wil is, is een weg hé zeggen ze in ons kleine kikkerlandje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kunnen betekent niet dat het ook gebeurt.
quote:Wie zijn mensen eigenlijk precies om JOU te vertellen hoe JIJ JOUW leven moet leiden? Dat kan toch alleen jij bepalen?
Je zou toch zeggen dat die vrienden errug goed bij jou passenquote:die gewoon jaloers zijn dat hun niet dromen en grenzen verleggen maar genoegen nemen met elke zaterdag ''Holland's Got Talent'' kijken met de tokkie buren en met Henk en Anita naar een kringverjaardag gaan en vervolgens over 20 jaar gezellig met opa, oma en de kids een weekendje naar de Veluwe gaan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Oh my.. we willen toch niet voor de rest van ons leven de wereld over reizen en een onvoorspelbaar leven leiden. Maar we willen gewoon een baan hebben waardoor je niet vastzit in Nederland. Wat is daar zo raar aan serieus? De onserieuze reacties verbazen mij eerlijk gezegd wel..
En met welke studies kan dat nog meer dan?
Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om mij uit te leggen waarom het ''waanideeën'' zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Crimyclown het volgende:
Veel succes met je waanideeën en oefen deze drie zinnen alvast:
"Goedemiddag welkom bij MCDonald, mag ik uw bestelling?"
"Anders nog iets?"
"Dat wordt dan 9,95, u kunt doorrijden naar het eerste raampje."
Ik kan dat niet, maar jij ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
En dat weet jij, want tja, jij kan natuurlijk de toekomst in kijken en even zeggen dat wij na onze studie niet een pr of manager-functie krijgen. Wat je wilt, krijg je. Waar een wil is, is een weg hé zeggen ze in ons kleine kikkerlandje.
Je bent 18, je bent niet in staat om realistisch te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat horen wij ook vaak, en ik snap wat jullie daarmee bedoelen. Wij blijven ook ''realistisch'' , redelijk. Maar jij bent de enige die je dromen kan waarmaken en je moet het heft in eigen handen nemen.
AHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik zou graag willen weten wat iedereen die hier onze dromen zit af te kraken heeft bereikt. Wij zijn pas 18 en de meeste Fokkers zijn 50+ en hebben de helft van hun plannen nooit waar kunnen maken en balen daar nu ontzettend van en gaan vervolgens de hele dag op Fok mensen afkraken die wel hun leven goed hebben ingedeeld en hun zaakjes goed voor elkaar hebben.
Wij zijn nog jong en als je iets wil, kan je het bereiken ook. Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4. Dit is niet zomaar een ''waanidee'' , nee ik ben hier heel mijn leven al mee bezig en mijn beste vriendin ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:02 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik denk dat je al te laat bent als je je dit pas realiseert op je 18de.
Trol gespot.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om mij uit te leggen waarom het ''waanideeën'' zijn?
En waarom denk je dat ze de helft van hun plannen nog niet hebben bereikt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik zou graag willen weten wat iedereen die hier onze dromen zit af te kraken heeft bereikt. Wij zijn pas 18 en de meeste Fokkers zijn 50+ en hebben de helft van hun plannen nooit waar kunnen maken en balen daar nu ontzettend van en gaan vervolgens de hele dag op Fok mensen afkraken die wel hun leven goed hebben ingedeeld en hun zaakjes goed voor elkaar hebben.
Wij zijn nog jong en als je iets wil, kan je het bereiken ook. Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
Je droomt al van een managementfunctie sinds je 4de? Hoe burgerlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4. Dit is niet zomaar een ''waanidee'' , nee ik ben hier heel mijn leven al mee bezig en mijn beste vriendin ook.
Nope. Ik haat het alleen als mensen hun kernzinnen niet toelichten.quote:
Nee, das de Amerikaanse mentaliteit...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
Ja hé vind ik ook. Wat deed jij op je vierde? Meezingen met de Teletubbies? Ik weet tenminste nu al welke richting ik op wil met mijn leven. Genoeg huilebalken van 31 jaar oud thuis bij mams op de bank zitten omdat ze maar niet weten ''wat ze met zichzelf aanmoeten''. ''Ooooh ik heb mezelf nog niet gevonden en ben al 30''.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je droomt al van een managementfunctie sinds je 4de? Hoe burgerlijk.
Je roept zelf maar wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nope. Ik haat het alleen als mensen hun kernzinnen niet toelichten.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4.
Nee sorry, dat ik mijn ''wereldbeeld'' niet heb van Holland's Got Talent , Sterren Springen & GTST. Want tja, de wereld bestaat alleen uit NL volgens iedereen hier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Saysem het volgende:
[..]![]()
Je wereldbeeld van MTV hebben, hoe interessant en grensverleggend.
En dat was godverdomme de beste tijd van mijn jeugd ja. Niet dat de rest slecht was hoor, maar meezingen met de teletubbies is toch de beste tijd van je leven? In ieder geval beter dan 'dromen van een managementfunctie', wat ik sterk betwijfel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja hé vind ik ook. Wat deed jij op je vierde? Meezingen met de Teletubbies?
Dan ben je goed geïndoctrineerd door de media, heb je nog gedachten van jezelf of kots je gewoon uit wat je haalt uit de media?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4. Dit is niet zomaar een ''waanidee'' , nee ik ben hier heel mijn leven al mee bezig en mijn beste vriendin ook.
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nee sorry, dat ik mijn ''wereldbeeld'' niet heb van Holland's Got Talent , Sterren Springen & GTST. Want tja, de wereld bestaat alleen uit NL volgens iedereen hier.
Ze doet alsof het raar is dat je kind bent geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dat was godverdomme de beste tijd van mijn jeugd ja. Niet dat de rest slecht was hoor, maar meezingen met de teletubbies is toch de beste tijd van je leven? In ieder geval beter dan 'dromen van een managementfunctie', wat ik sterk betwijfel.
Wat is d'r precies naïef aan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 16, maar zo naïef ben ik niet eens
We zijn niet pessimistisch, alleen met het gedrag van TS kan dit toekomstbeeld alleen aflopen met een onverwachte zwangerschap in Turkmenistan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Ziba het volgende:
Jezus, wat een negatieve reacties hier. Zijn jullie nou echt zo pessimistisch of ben ik zo oerdom dat ik geloof dat wat TS wil best gerealiseerd kan worden.Of is het omdat het fok is.
Het gaat er gewoon om dat ik eigenlijk al heel mijn leven al een plaatje in mijn hoofd heb van hoe mijn leven eruit gaat zien. En Oprah Winfrey zei ooit ''The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams'' . Niemand gaat het voor je doen, JIJ moet het heft in eigen handen nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dat was godverdomme de beste tijd van mijn jeugd ja. Niet dat de rest slecht was hoor, maar meezingen met de teletubbies is toch de beste tijd van je leven? In ieder geval beter dan 'dromen van een managementfunctie', wat ik sterk betwijfel.
C'est le ton qui fait la musique.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Ziba het volgende:
Jezus, wat een negatieve reacties hier. Zijn jullie nou echt zo pessimistisch of ben ik zo oerdom dat ik geloof dat wat TS wil best gerealiseerd kan worden.Of is het omdat het fok is.
Joh waarom trek je je het zo aan wat iedereen hier zegt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Precies. Alsof niemand dromen heeft of denkt: 'zo wil ik dat het gaat worden'. En dat heb je voornamelijk in je eigen handen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ik eigenlijk al heel mijn leven al een plaatje in mijn hoofd heb van hoe mijn leven eruit gaat zien. En Oprah Winfrey zei ooit ''The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams'' . Niemand gaat het voor je doen, JIJ moet het heft in eigen handen nemen.
Dromen zijn bedrog. - Marco Borsatoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Reality is wrong, dreams are for real. - 2Pac
Okequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ik eigenlijk al heel mijn leven al een plaatje in mijn hoofd heb van hoe mijn leven eruit gaat zien. En Oprah Winfrey zei ooit ''The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams'' . Niemand gaat het voor je doen, JIJ moet het heft in eigen handen nemen.
jaloers op wat? je hebt dromen, die heb ik ook. ga het nou eerst maar eens doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Jeetje, de jaloerse reacties hier ook weer. Alsof ik met m'n vriendinnen in gesprek ben.
Dankjewel Ziba! Eindelijk iemand op FOK! die niet in hokjes denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Alsof niemand dromen heeft of denkt: 'zo wil ik dat het gaat worden'. En dat heb je voornamelijk in je eigen handen.
Het grappige is dat je zelf heel erg in hokjes denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dankjewel Ziba! Eindelijk iemand op FOK! die niet in hokjes denkt.
DIT.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Compliment het volgende:
TS manier van denken bevalt me wel.
Dat burgerlijke en maatschappelijk gewenste gedoe.
Presteer eerst eens wat in het leven voordat je zo hoog van de toren afblaast. en een hbo opleidingkje voltooien kan iedere stratenmaker met een beetje inzet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, ik kijk MTV en Oprah bewonder ik, en 2Pac daar luister ik naar. Ik heb nooit gezegd dat ik me ooit op hun level ga bevinden. Het enige wat ik heb gedaan is hun quotes citeren, want die quotes spreken mij aan. Big deal?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat hebben we nu al voorbij zien komen? MTV, Oprah Winfrey en 2Pac? Volgens mij ben je niets anders dan de standaardpuber, alleen dan met een rijke fantasie.
Als er iemand burgerlijk en maatschappelijk gewenst is is het TS wel. Pretstudietje, beetje reizen, managementfunctie. Alle levenswijsheden van MTV en Oprah.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Compliment het volgende:
TS manier van denken bevalt me wel.
Dat burgerlijke en maatschappelijk gewenste gedoe.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik kijk MTV en Oprah bewonder ik, en 2Pac daar luister ik naar. Ik heb nooit gezegd dat ik me ooit op hun level ga bevinden. Het enige wat ik heb gedaan is hun quotes citeren, want die quotes spreken mij aan. Big deal?
Dit. Als je echt zo succesvol zou zijn, zou je geen citaten aannemen van deze Amerikaanse idolen, maar zou je je eigen mening hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Saysem het volgende:
[..]
Als er iemand burgerlijk en maatschappelijk gewenst is is het TS wel. Pretstudietje, beetje reizen, managementfunctie. Alle levenswijsheden van MTV en Oprah.
Saaaaaaaaai.
TS noemt echt een hele hoop zaken in 1 adem, maar als er is niks mis met het hebben van mooie doelen. Alleen moet het uiteindelijk wel wat concreter worden dan het wazige gezwam dat het nu is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik noem het kinderlijke naïviteit. Op zich heeft het wel iets aandoenlijks.
Want het level van 2Pac is.... ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik kijk MTV en Oprah bewonder ik, en 2Pac daar luister ik naar. Ik heb nooit gezegd dat ik me ooit op hun level ga bevinden. Het enige wat ik heb gedaan is hun quotes citeren, want die quotes spreken mij aan. Big deal?
oh ja joh, vertel mij dan maar eens waarom de helft van alle hbo'ers na 6 maanden ermee stopt om vervolgens 24/7 in de AH te gaan staan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Presteer eerst eens wat in het leven voordat je zo hoog van de toren afblaast. en een hbo opleidingkje voltooien kan iedere stratenmaker met een beetje inzet.
Dankjewel Zibaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Aha. Ik vind het in ieder geval niet zo gek. En ook niet 'verkeerd' gebracht.
Waarom nou weer troll.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef mymoodfentje het volgende:
TS zit zichzelf te wanken op de reacties omdat hij denkt dat hij een goeden troll is.
Ik zie je wel, met je energiedrankje naast je incluis een bakje chips
Hoeveel AH's zijn er in nederland?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
oh ja joh, vertel mij dan maar eens waarom de helft van alle hbo'ers na 6 maanden ermee stopt om vervolgens 24/7 in de AH te gaan staan.
Heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je bent 18, je bent niet in staat om realistisch te zijn.
24/7 werken verdient dan wel weer lekker, pluspuntje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
oh ja joh, vertel mij dan maar eens waarom de helft van alle hbo'ers na 6 maanden ermee stopt om vervolgens 24/7 in de AH te gaan staan.
Gehoord & begrepen. Dankjewel, ik begrijp dat mijn verhaal op sommige mensen misschien raar over komt. Ik waardeer je advies, dankje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
TS noemt echt een hele hoop zaken in 1 adem, maar als er is niks mis met het hebben van mooie doelen. Alleen moet het uiteindelijk wel wat concreter worden dan het wazige gezwam dat het nu is.
Zo moeilijk is het niet om te reizen, verschillende locaties ter wereld te bezoeken, mensen te ontmoeten. Maar je moet wel concreet maken hoe (op gebied van beschikbare middelen) wanneer (welke fase in je leven) en op welke manier (als onderdeel van je baan, als reiziger) etc, je dit wil doen.
Daarnaast wil iedereen wel succesvol zijn, belangrijk is dat je zo snel mogelijk weet hoe en waarin je dit gaat doen. Denken dat het puur en alleen volgen van een studie, hoe makkelijk of moeilijk deze ook is, jou als persoon alle antwoorden verschaft is idd erg naief.
Dat TS wel geen pretstudie gaat doen is weinig relevant. Sommige mensen hebben het simpelweg inzich succesvol te worden. Elke studie waarmee je hbo of of wo denkniveau kunt aantonen maakt het, als je het in je hebt alleen makkelijker.
Ook de kinders die continu op andere studies lopen te fitten zijn vaak naief en denken dat alleen de studie al gelijk staat aan succes.
nuff saidquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Saysem het volgende:
[..]![]()
Je wereldbeeld van MTV hebben, hoe interessant en grensverleggend.
En dan Teen Mom`s als afsluiting na haar wip op de road trip met ene Doug, de foute negert met zijn 25 centimeter plezierstaaf, afkomstig uit Detroit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Zijn de tickets al besteld? of ga je liften, dat is ook helemaal in volgens MTV
Murdera, ik doe geen hbo-studie en ben ook geen 18 meer maar 19.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
Ziba schatje, ben jij het vriendinnetje waar TS het over heeft?
Nog altijd minder burgerlijk dan Henk en Ingrid die op zaterdagavond met een zoutje [insert willekeurig grafprogramma van sbs6] bekijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Saysem het volgende:
[..]
Als er iemand burgerlijk en maatschappelijk gewenst is is het TS wel. Pretstudietje, beetje reizen, managementfunctie. Alle levenswijsheden van MTV en Oprah.
Saaaaaaaaai.
Zoals ik zei, dit verhaal kan alleen aflopen met een onverwachte zwangerschap in Turkmenistan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan Teen Mom`s als afsluiting na haar wip op de road trip met ene Doug, de foute negert met zijn 25 centimeter plezierstaaf, afkomstig uit Detroit.
Jij ziet 2Pac misschien als een ''thug'' die niks heeft bereikt en op z'n 25e vermoord is, maar wereldwijd is hij wel een icoon, een legende & inderdaad de manier waarop hij zijn leven heeft geleefd is misschien niet altijd de beste geweest. Wie zijn jij en ik om zijn ''level'' te gaan bekritiseren. We zijn toch allemaal gelijk? Ik vind zijn nummers gewoon leuk om naar te luisteren en zijn quotes leuk om te lezen. That's all.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Murdera, ik doe geen hbo-studie en ben ook geen 18 meer maar 19.
Je weet dat MTV fake is? En je dus zelf ook een klein beetje fake bent?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nee sorry, dat ik mijn ''wereldbeeld'' niet heb van Holland's Got Talent , Sterren Springen & GTST. Want tja, de wereld bestaat alleen uit NL volgens iedereen hier.
Of in haar gepimpte Twingo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Zijn de tickets al besteld? of ga je liften, dat is ook helemaal in volgens MTV
Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Compliment het volgende:
[..]
Nog altijd minder burgerlijk dan Henk en Ingrid die op zaterdagavond met een zoutje [insert willekeurig grafprogramma van sbs6] bekijken.
O ja, dat is dan wel weer enigszins vreemd, maargoed, denk wel dat veel meiden MTV-dingen als voorbeeld zien eigenlijk. Vooral de jongere meiden van 16 enzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voorbeeld: naar MTV kijken en dat als voorbeeld nemen.
Dan moet je niet lopen emmeren dat je zijn 'level' nooit zult bereiken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Jij ziet 2Pac misschien als een ''thug'' die niks heeft bereikt en op z'n 25e vermoord is, maar wereldwijd is hij wel een icoon, een legende & inderdaad de manier waarop hij zijn leven heeft geleefd is misschien niet altijd de beste geweest. Wie zijn jij en ik om zijn ''level'' te gaan bekritiseren. We zijn toch allemaal gelijk? Ik vind zijn nummers gewoon leuk om naar te luisteren en zijn quotes leuk om te lezen. That's all.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef HilaryBanks het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals jullie weten [...]
Het gaat niet alleen om MTV, ik ben in mijn leven al in 26 landen geweest, ik zeg dit niet om op te scheppen of wat dan ook, maar ik heb meer gezien dan de Albert Heijn, Patty Brard en stroopwafels. Laat mij mijn leven leiden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat MTV fake is? En je dus zelf ook een klein beetje fake bent?
Absoluut wel een gedeelte, fysiek heeft het te maken met de ontwikkeling van je hersenen en daarnaast met je levenservaring. Beide zijn evenredig met leeftijd. Dat het per persoon een beetje kan verschillen, dat geef ik je, maar het overgrote gedeelte van de 18 jarigen is bij lange na niet realistisch (genoeg).quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heeft niets met leeftijd te maken.
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat is dan wel weer enigszins vreemd, maargoed, denk wel dat veel meiden MTV-dingen als voorbeeld zien eigenlijk. Vooral de jongere meiden van 16 enzo.
Joh, jij bent echt een vrije vogel, totaal niet burgerlijk. Geweldig!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om MTV, ik ben in mijn leven al in 26 landen geweest, ik zeg dit niet om op te scheppen of wat dan ook, maar ik heb meer gezien dan de Albert Heijn, Patty Brard en stroopwafels. Laat mij mijn leven leiden.
Voor iemand die zoveel gezien zegt te hebben heb je wel een aardige tunnelvisie ontwikkeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om MTV, ik ben in mijn leven al in 26 landen geweest, ik zeg dit niet om op te scheppen of wat dan ook, maar ik heb meer gezien dan de Albert Heijn, Patty Brard en stroopwafels. Laat mij mijn leven leiden.
Dat is gewoon een mening, waarom zou ik volgens jou mijn mening daar niet over mogen geven?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen?
Als jij de verleiding van de eenogige slang tegenover je krijgt ga je gewoon keihard voor de bijl hoor meid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.
Dat zeggen oude mensen altijd, ja, Standaard. Net zoals: 'je begint net', 'je bent naïef', 'je weet niets', blabla.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Absoluut wel een gedeelte, fysiek heeft het te maken met de ontwikkeling van je hersenen en daarnaast met je levenservaring. Beide zijn evenredig met leeftijd. Dat het per persoon een beetje kan verschillen, dat geef ik je, maar het overgrote gedeelte van de 18 jarigen is bij lange na niet realistisch (genoeg).
Ik geloof je hoor, m'n kind. Dat zal fantastisch worden voor je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, voor alle grapjurken die domme grapjes maken over het ''liften'' en ''zwanger raken'' waar dan ook ter wereld. Ik heb nooit wat gezegd over liften , of zomaar ergens heen gaan. Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland. Geloof me, als wij gaan, gaan wij met een plan.
Onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland.
Dat antwoord gaf ik op die leeftijd ook, tot ik inzag (na veel jaren) dat die stelling wel degelijk waarheid bevatte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeggen oude mensen altijd, ja, Standaard. Net zoals: 'je begint net', 'je bent naïef', 'je weet niets', blabla.
Alles is burgerlijk, behalve TS en haar vriendin. En MTV. En Oprah Winfrey. En 2Pac.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef trancethrust het volgende:
Wilt iemand de TS' levensvisie samenvatten? Ik kom telkens niet verder dan de eerste regel in de OP.
Sorry hoor, maar met communicatie kan je manager functies en PR-functies krijgen. Als jouw zus nu in de supermarkt is geeindigd, kan ik helaas niet anders zeggen dan dat ze niet de juiste keuzes heeft gemaakt, de juiste mensen tijdens haar stage of dat ze het simpelweg niet aankon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef VMSDKR het volgende:
Communicatie, heeft m'n zus ook gedaan. Nu ze haar diploma heeft mag ze behalve kassa ook klantenservice doen en mensen opbellen om ze te vertellen dat de stomerij hun kleding weer heeft teruggebracht.
'Ik vind burgerlijk echt stom, dus ik ben superapart, maar ondertussen ben ik zelf wel een stereotype.'quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef trancethrust het volgende:
Wilt iemand de TS' levensvisie samenvatten? Ik kom telkens niet verder dan de eerste regel in de OP.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
We zijn niet pessimistisch, alleen met het gedrag van TS kan dit toekomstbeeld alleen aflopen met een onverwachte zwangerschap in Turkmenistan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
'Ik vind burgerlijk echt stom, dus ik ben superapart, maar ondertussen ben ik zelf wel een stereotype.'
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, voor alle grapjurken die domme grapjes maken over het ''liften'' en ''zwanger raken'' waar dan ook ter wereld. Ik heb nooit wat gezegd over liften , of zomaar ergens heen gaan. Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland. Geloof me, als wij gaan, gaan wij met een plan.
Explain, wat is onzin? Genoeg studies waarmee je veel kan reizen en niet alleen in NL bent.quote:
The Hills ofzo, weet ik veel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.
Wat voor studies brengen je dan wel ver? Met ''verpleegkunde'' zit je vast in NL. Met studies waar ''International'' voor staat, denk ik toch dat je meer dan alleen NL ziet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.
Karakter, je weet niet eens hoe Ts is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Slechte troll, toch 7/10 omdat je al zes pagina's vol hebt.
Daarom zei ik onzin. Waarom zou je met andere studie's in NL vastzitten? Onzin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wat voor studies brengen je dan wel ver? Met ''verpleegkunde'' zit je vast in NL. Met studies waar ''International'' voor staat, denk ik toch dat je meer dan alleen NL ziet.
Welnee. Je bent gewoon 1 van de honderduizend andere kleine visjes die dezelfde opleiding hebben gedaan en in een kleine vijver gaat zwemmen. Er is geen baangarantie he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met communicatie kan je manager functies en PR-functies krijgen.
Daarom zijn we ook bang voor jou. We hebben allemaal wel mensen in de omgeving met jouw karakter, jouw opvattingen en jouw 'plannen' en we hebben die allemaal zien falen. Je moet wel heel erg bijzonder zijn dat te kunnen ontwijken.quote:Als jouw zus nu in de supermarkt is geeindigd, kan ik helaas niet anders zeggen dan dat ze niet de juiste keuzes heeft gemaakt, de juiste mensen tijdens haar stage of dat ze het simpelweg niet aankon.
Precies Ziba, dankjewel. Iedereen hier schijnt z'n mening al klaar te hebben over mij en iedereen schijnt al te weten dat ik ga falen in het leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Karakter, je weet niet eens hoe Ts is.
Teringquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wat voor studies brengen je dan wel ver? Met ''verpleegkunde'' zit je vast in NL. Met studies waar ''International'' voor staat, denk ik toch dat je meer dan alleen NL ziet.
Als je met zo n achterlijke slogan komt eindig je vast wel als zwerver.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat horen wij ook vaak, en ik snap wat jullie daarmee bedoelen. Wij blijven ook ''realistisch'' , redelijk. Maar jij bent de enige die je dromen kan waarmaken en je moet het heft in eigen handen nemen.
Reality is wrong, dreams are for real. - 2Pac
Op hun manier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahahaha, zijn allemaal wel succesvol.
Dan ben je goedgelovig, als je dat denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
TS is een troll.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Karakter, je weet niet eens hoe Ts is.
zijquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Daarom zij ik onzin. Waarom zou je met andere studie's in NL vastzitten? Onzin.
Je hebt tot nu toe het tegendeel niet weten te bewijzen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Precies Ziba, dankjewel. Iedereen hier schijnt z'n mening al klaar te hebben over mij en iedereen schijnt al te weten dat ik ga falen in het leven.
Oprah is zo burgerlijk als wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Alles is burgerlijk, behalve TS en haar vriendin. En MTV. En Oprah Winfrey. En 2Pac.
Dank. TS, klopt dit een beetje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
'Ik vind burgerlijk echt stom, dus ik ben superapart, maar ondertussen ben ik zelf wel een stereotype.'
Ik ken persoonlijk 0 managers die communicatie hebben gestudeerd. Ik ken er eentje via-via en dat is voornamelijk een blaaskaak. Misschien is het de moeite je standpunt te herevalueren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met communicatie kan je manager functies en PR-functies krijgen. Als jouw zus nu in de supermarkt is geeindigd, kan ik helaas niet anders zeggen dan dat ze niet de juiste keuzes heeft gemaakt, de juiste mensen tijdens haar stage of dat ze het simpelweg niet aankon.
Met een leven als dat van Tupac zit je juist snel vast.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
zij
en ik ZEI : met studies zoals Verpleegkunde, Maatschappelijke dienst & werkverlening zit je juist in NL vast.
Met verpleegkunde kun je juist overal aan de bak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
zij
en ik ZEI : met studies zoals Verpleegkunde, Maatschappelijke dienst & werkverlening zit je juist in NL vast.
Verplegend personeel kan juist makkelijk over de grens aan een baan komen hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
zij
Vertel me jouw zin van het leven maar ,alsjeblieft. Dat jullie mijn dromen gaan afkraken is één ding, maar om alles wat ik leuk vind ook de grond in te boren is een ander. 2Pac heeft wel meer bereikt dan wie dan ook hier in dit topic hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je met zo n achterlijke slogan komt eindig je vast wel als zwerver.
Haha idd. Als het zo moet hoef ik het niet ver te schoppen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Exact. Beetje zuipen, dom doen en seksen en je bent binnen. Lijkt mij een kut manier.
Dat heb ik ook vaak gehoord. Misschien wordt het wel helemaal geen Communicatie. Ik moet nog even kijken wat ik wil studeren op het hbo. In ieder geval iets waardoor ik niet alleen in NL vast zit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Je bent gewoon 1 van de honderduizend andere kleine visjes die dezelfde opleiding hebben gedaan en in een kleine vijver gaat zwemmen. Er is geen baangarantie he.
[..]
Daarom zijn we ook bang voor jou. We hebben allemaal wel mensen in de omgeving met jouw karakter, jouw opvattingen en jouw 'plannen' en we hebben die allemaal zien falen. Je moet wel heel erg bijzonder zijn dat te kunnen ontwijken.
Grappig eigenlijk. Mijn motto is: Het kan hooguit fout gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vertel me jouw zin van het leven maar ,alsjeblieft. Dat jullie mijn dromen gaan afkraken is één ding, maar om alles wat ik leuk vind ook de grond in te boren is een ander. 2Pac heeft wel meer bereikt dan wie dan ook hier in dit topic hoor.
Ja dat is het hele verhaalquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oprah is zo burgerlijk als wat.
Hij is dood, wij leven nog. So much voor veel bereiken in het leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vertel me jouw zin van het leven maar ,alsjeblieft. Dat jullie mijn dromen gaan afkraken is één ding, maar om alles wat ik leuk vind ook de grond in te boren is een ander. 2Pac heeft wel meer bereikt dan wie dan ook hier in dit topic hoor.
Ik kan al veel talen, ik zal niet zeggen hoeveel, niemand hier gelooft het toch maar goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef jogy het volgende:
Ah joh, trek het je niet aan. Maak je plan en hou je eraan vast. Komt goed. Gooi er nog een paar talen tegenaan zoals Spaans, Frans en Chinees (naast je Duits en Engels) of zo en het zit wel snor.
Dat je nu overal afgezeken wordt is op zich alleen maar goed, word je hard van.
Zijn van die simpele studies die iedereen maar volgt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
zij
Geen haast dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak gehoord. Misschien wordt het wel helemaal geen Communicatie. Ik moet nog even kijken wat ik wil studeren op het hbo. In ieder geval iets waardoor ik niet alleen in NL vast zit.
Errr je bent 18 en je zit nog op de middelbare school?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak gehoord. Misschien wordt het wel helemaal geen Communicatie. Ik moet nog even kijken wat ik wil studeren op het hbo. In ieder geval iets waardoor ik niet alleen in NL vast zit.
http://www.maritieme-academie.nl/opleidingen/hboquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nee, tussenjaartje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Errr je bent 18 en je zit nog op de middelbare school?
Verpleegkunde is niet zo simpel gok ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zijn van die simpele studies die iedereen maar volgt.
Je moet doen wat je denkt wat je moet doen. Maar ga er wel van uit dat het lang niet allemaal zal gaan zoals jij wil.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor ,maar dat vind ik nou een naieve reactie. Waar zijn al die mensen dan hé? In Pakistan en in India, vol met dokters, vol met artsen, en toch zie je ze niet in de welvarende landen maar in hun eigen arme dorpjes?? Er klopt niks van wat je zegt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Verplegend personeel kan juist makkelijk over de grens aan een baan komen hoor.
Diegene in dit topic die ouder zijn dan 25 hebben per definitie al meer bereikt dan 2pac. Ook al wordt je een aan heroïne verslaafde hoer achter het station (met je "mooie" diploma's in je string), dan nog heb je meer bereikt dan die doodgeschoten neger uit de VS.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
2Pac heeft wel meer bereikt dan wie dan ook hier in dit topic hoor.
Verpleegkunde lijkt me ook niet zo'n simpele leuke makkelijke studie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Verpleegkunde is niet zo simpel gok ik.
En TS geeft zelf pretstudies als voorbeeld.
Niet alles van het hbo is voor simpele mensen, maar de studies die TS voorstelt wel ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef Ziba het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige mensen denken dat zodra je een hbo-diploma hebt, je meteen binnen bent. Het is hbo, in feite voor simpele mensen, zoals ik het zie.
Geen flauw idee, eigenlijk. Ik zie wel simpele mensen die verpleegkunde studeren. Maargoed, als je echt wil haal je het ook gewoon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Verpleegkunde is niet zo simpel gok ik.
En TS geeft zelf pretstudies als voorbeeld.
Dat weet ik, maar Michael Jordan zei ooit : If you're trying to achieve, there will be roadblocks. I've had them; everybody has had them. But obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef valek het volgende:
[..]
Je moet doen wat je denkt wat je moet doen. Maar ga er wel van uit dat het lang niet allemaal zal gaan zoals jij wil.
Die worden hier niet erkend, hoe goed ze ook mogen zijn. In de andere richting wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor ,maar dat vind ik nou een naieve reactie. Waar zijn al die mensen dan hé? In Pakistan en in India, vol met dokters, vol met artsen, en toch zie je ze niet in de welvarende landen maar in hun eigen arme dorpjes?? Er klopt niks van wat je zegt.
Je hebt ook studies waar wel heel simpel volk zit, en MBO opleidingen waar je toch best slimme mensen ziet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef Ziba het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat sommige mensen denken dat zodra je een hbo-diploma hebt, je meteen binnen bent. Het is hbo, in feite voor simpele mensen, zoals ik het zie.
Jij bent zeker zijn vriendje van school.quote:
Denken dat bedrijven 2 vrienden van elkaar beide op managment niveau gaan aanemen omdat jullie een naieve droom hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Oke, duidelijke troll.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Michael Jordan zei ooit : If you're trying to achieve, there will be roadblocks. I've had them; everybody has had them. But obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it.
Welke andere richting?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die worden hier niet erkend, hoe goed ze ook mogen zijn. In de andere richting wel.
Hangt je hele leven aan elkaar van uitspraken van anderen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Michael Jordan zei ooit : If you're trying to achieve, there will be roadblocks. I've had them; everybody has had them. But obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it.
Klopt. Op uni ook wel. Maarja, volgens mij is hbo nou niet echt denderend qua niveau. Als ik vriendinnen van mij soms zie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt ook studies waar wel heel simpel volk zit, en MBO opleidingen waar je toch best slimme mensen ziet.
ik hou gewoon van quotes?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hangt je hele leven aan elkaar van uitspraken van anderen?
TS, vertaal dit eens? of kijk je MTV met ondertiteling?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Heb je problemen met zijn/haar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Jij bent zeker zijn vriendje van school.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Slechte troll, toch 7/10 omdat je al zes pagina's vol hebt.
Tja. Je hebt op het mbo, hbo en ja ook op de uni pretstudies. Tenslotte krijgen hbo'ers vaker een baan dan mensen die op de uni zitten, dus dat zegt ook wel weer wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Op uni ook wel. Maarja, volgens mij is hbo nou niet echt denderend qua niveau. Als ik vriendinnen van mij soms zie.
Idd, en mensen die goed kunnen leren zijn niet zelden heel slecht met zelf denken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Op uni ook wel. Maarja, volgens mij is hbo nou niet echt denderend qua niveau. Als ik vriendinnen van mij soms zie.
Niets, maar de meeste mensen leven nog in de waan dat je het niet "gemaakt hebt" als je niet in een Audi A6 rijdt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat is er toch mis met simpele mensen...
Voor iemand met dromen praat je wel akelig vaak andere mensen na. Heb je zelf niks te melden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
omdat NL een Europees land is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Van ons land naar het buitenland.... lampie.
Dat is het inderdaad geloof ik. Zonde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niets, maar de meeste mensen leven nog in de waan dat je het niet "gemaakt hebt" als je niet in een Audi A6 rijdt.
NLse dokters die in Belgie, Kaapstad, Peru, wat dan ook willen werken.quote:
Uiteindelijk zijn de meeste mensen 'simpel'.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niets, maar de meeste mensen leven nog in de waan dat je het niet "gemaakt hebt" als je niet in een Audi A6 rijdt.
Huh wat? Je moet rekenen in procenten he, niet in aantallen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Tja. Je hebt op het mbo, hbo en ja ook op de uni pretstudies. Tenslotte krijgen hbo'ers vaker een baan dan mensen die op de uni zitten, dus dat zegt ook wel weer wat.
Ben jij een uitzondering dan ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de meeste mensen 'simpel'.
She had a dream. That one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made plain, and the crooked places will be made straight, and the glory of the Lord shall be revealed, and all flesh shall see it together.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand met dromen praat je wel akelig vaak andere mensen na. Heb je zelf niks te melden?
Laat maar, dit kent TS niet. Nooit op MTV gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
She had a dream. That one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made plain, and the crooked places will be made straight, and the glory of the Lord shall be revealed, and all flesh shall see it together.
This is our hope. This is the faith that I go back to the South with. With this faith we will be able to hew out of the mountain of despair a stone of hope. With this faith we will be able to transform the jangling discords of our nation into a beautiful symphony of brotherhood. With this faith we will be able to work together, to pray together, to struggle together, to go to jail together, to stand up for freedom together, knowing that we will be free one day.
This will be the day when all of God's children will be able to sing with a new meaning, "My country, 'tis of thee, sweet land of liberty, of thee I sing. Land where my fathers died, land of the pilgrim's pride, from every mountainside, let freedom ring."
And if America is to be a great nation this must become true. So let freedom ring from the prodigious hilltops of New Hampshire. Let freedom ring from the mighty mountains of New York. Let freedom ring from the heightening Alleghenies of Pennsylvania!
Let freedom ring from the snowcapped Rockies of Colorado!
Let freedom ring from the curvaceous slopes of California!
But not only that; let freedom ring from Stone Mountain of Georgia!
Let freedom ring from Lookout Mountain of Tennessee!
Let freedom ring from every hill and molehill of Mississippi. From every mountainside, let freedom ring.
And when this happens, when we allow freedom to ring, when we let it ring from every village and every hamlet, from every state and every city, we will be able to speed up that day when all of God's children, black men and white men, Jews and Gentiles, Protestants and Catholics, will be able to join hands and sing in the words of the old Negro spiritual, "Free at last! free at last! thank God Almighty, we are free at last!"
Wil ik ook gaan doen! Klopt, een stage in het buitenland en dan connecties opbouwen en je netwerk uitbreiden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Misschien maar eens een studie uitzoeken en dan stage gaan lopen in het buitenland. Je kijkt te ver voor uit.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Misschien maar eens een studie uitzoeken en dan stage gaan lopen in het buitenland. Je kijkt te ver voor uit.
Kan jij kappen met mij af te kraken? Wat heb jij precies gestudeerd meneer ''nog net geen 24'' ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat maar, dit kent TS niet. Nooit op MTV gezien.
Ik ben niet echt simpel qua persoonlijkheid (was ik dat maar) maar wel simpel met wat ik wil bereiken, denk ik. Niet dat ik zeg dat ik het ga bereiken trouwens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ben jij een uitzondering dan ?
Kijk maar eens naar de toelatingseisen voor bijvoorbeeld Australië/Nieuw Zeeland Als je daar ervaring hebt als timmerman, bouwvakker, verpleger etc dan wordt je met open armen binnen gehaald en mag je er meteen wonen. Maar dan moet het inderdaad wel een westers diploma zijn. Als je met een Nigeriaans diploma aan komt kakken is het al een stuk minder waard. En je moet je talen dus goed spreken in welk land je ook een beetje op niveau in wil stappen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor ,maar dat vind ik nou een naieve reactie. Waar zijn al die mensen dan hé? In Pakistan en in India, vol met dokters, vol met artsen, en toch zie je ze niet in de welvarende landen maar in hun eigen arme dorpjes?? Er klopt niks van wat je zegt.
Hetzelfde als jou, maar dan studeer ik al wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Kan jij kappen met mij af te kraken? Wat heb jij precies gestudeerd meneer ''nog net geen 24'' ?
Yes. in het derde jaar van sommige opleidingen, hoezo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Heeft HBO ook uitwisseling voor halve jaren?
Leuk hoor. En dat noem je "dromen najagen"?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen! Klopt, een stage in het buitenland en dan connecties opbouwen en je netwerk uitbreiden.
Dat is waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat maar, dit kent TS niet. Nooit op MTV gezien.
De meesten die dingen als simpel roepen zijn nu net vaak niet van die heldere lichtjes helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben niet echt simpel qua persoonlijkheid (was ik dat maar) maar wel simpel met wat ik wil bereiken, denk ik. Niet dat ik zeg dat ik het ga bereiken trouwens.
Ga een half jaar naar het buitenland voor studie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Yes. in het derde jaar van sommige opleidingen, hoezo?
Ja. Wat doe jij vanavond? FortBoyard kijken op Nederland 1quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk hoor. En dat noem je "dromen najagen"?
Je weet wel duivels goed wat er op tv is voor iemand die niet naar dat soort programmas kijkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja. Wat doe jij vanavond? FortBoyard kijken op Nederland 1
Nope ik wil niet naar Cura. Da's me net iets te Nederlands.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef Smack10 het volgende:
Ga je ook stage lopen op curaçao, en dat trots op je CV vermelden?
En dan schrikken dat je niet aangenomen wordt omdat algemeen bekend is dat studenten daarheen gaan om een half/heel jaar heen gaat om te feesten..
Ja, maar ik heb veel mensen ontmoet, telt dat niet dan?
![]()
Het aantal neukmaatjes dat je hebt gehad telt helaas niet op je CV, ja bij sommige beroepen wel..maar daar kom je waarschijnlijk zelf wel achter
Ja. Is dat erg?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ga een half jaar naar het buitenland voor studie?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je weet wel duivels goed wat er op tv is voor iemand die niet naar dat soort programmas kijkt.
Niet voor lang meer. Nog een half jaartje, dan wordt je er in elkaar geslagen als Nederlander.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nope ik wil niet naar Cura. Da's me net iets te Nederlands.
Wat je ook kiest, het valt niet echt in de categorie 'dromen najagen' he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nope ik wil niet naar Cura. Da's me net iets te Nederlands.
Precies, avontuur alom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niet voor lang meer. Nog een half jaartje, dan wordt je er in elkaar geslagen als Nederlander.
Gedeeld worden door 35 negers = netwerk uitbreiden, want je voegt ze daarna allemaal toe op facebookquote:
Hahaha, nee TS doet daar niet aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gedeeld worden door 35 negers = netwerk uitbreiden, want je voegt ze daarna allemaal toe op facebook
'In aanraking gekomen met veel mensen met culturele verschillen, van allerlei soorten en maten'quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gedeeld worden door 35 negers = netwerk uitbreiden, want je voegt ze daarna allemaal toe op facebook
helaas updaten mijn voorspelbare vrienden elke avond hun status op Facebook met wat ze nu weer aan het kijken zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je weet wel duivels goed wat er op tv is voor iemand die niet naar dat soort programmas kijkt.
Nee, ik studeer zodat ik later iets kan bijdragen aan de wereld zonder dat ik van de daken schreeuw hoeveel 'succes' ik later zal hebben en daarbij neerkijk op andere mensen die hun geluk halen uit andere dingen halen dan een pretstudie op het hbo en een pr-functie. Naïeveling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja. Wat doe jij vanavond? FortBoyard kijken op Nederland 1
Dankjewel Ziba. Het zal inderdaad niet makkelijk zijn, dat weet ik zelf ook wel , maar je moet er gewoon in geloven en hard werken en er alles aan doen om je droom na te leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef Ziba het volgende:
Ik vind het in ieder geval niet naïef. Met de studie die TS gaat doen is grenzen verleggen, reizen, mensen ontmoeten e.d. wel haalbaar.
Precies.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen! Klopt, een stage in het buitenland en dan connecties opbouwen en je netwerk uitbreiden.
Saaie vrienden heb je, zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
helaas updaten mijn voorspelbare vrienden elke avond hun status op Facebook met wat ze nu weer aan het kijken zijn.
Jammer dat ze nog niet weet wat ze gaat doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef Ziba het volgende:
Ik vind het in ieder geval niet naïef. Met de studie die TS gaat doen is grenzen verleggen, reizen, mensen ontmoeten e.d. wel haalbaar.
Je weet nu al welke studie ze gaat doen? Knap hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef Ziba het volgende:
Wie ben jij eigenlijk om zo over mij te oordelen? Wat ik ga doen is zeker niet makkelijk, er is lef voor nodig en doorzettingsvermogen. Jullie daarentegen , lekker met z'n allen op de bank ''grenzeloos verliefd'' kijken en mensen uitlachen op Fok. Nee, jij komt ergens met die houding van je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hahaha, nee TS doet daar niet aan
Ik dacht die European studies, dan is het in ieder geval redelijk haalbaar. Maar ook zonder diploma is wat TS wil bereiken simpelweg haalbaar. Dusja. Niks naïef.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet nu al welke studie ze gaat doen? Knap hoor.
Lef.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk om zo over mij te oordelen? Wat ik ga doen is zeker niet makkelijk, er is lef voor nodig en doorzettingsvermogen. Jullie daarentegen , lekker met z'n allen op de bank ''grenzeloos verliefd'' kijken en mensen uitlachen op Fok. Nee, jij komt ergens met die houding van je.
wow, mijn voetbalteam staat eerste in de competitie hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk om zo over mij te oordelen? Wat ik ga doen is zeker niet makkelijk, er is lef voor nodig en doorzettingsvermogen. Jullie daarentegen , lekker met z'n allen op de bank ''grenzeloos verliefd'' kijken en mensen uitlachen op Fok. Nee, jij komt ergens met die houding van je.
Hey high-potential, welke talen spreek je al dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Niet makkelijk? Je doet een studie waar duizenden mensen per jaar op afstuderen, je gaat een stage doen in het buitenland wat ook duizenden, zo niet tienduizenden mensen per jaar doen. Zoveel doorzettingsvermogen kost het nou ook weer niet he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hey high-potential, welke talen spreek je al dan?
Dankjewel! aah wat gaaf, wel leuk Londen lijkt mij ook leuk. Ik zou graag naar the USA gaan of Australia of Canada. Heb het wel gehad met Europa, maar London lijkt me dan wel weer leuk. Ik ben erg goed in talen en een westers diploma zal ik over een paar jaar ook hebben dus , die pluspunten zitten al in the pocket.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb het gedaan. Weliswaar geen Australië maar heb een geweldige tijd gehad in Londen. Daarnaast veel connecties opgebouwd en mijn stagebedrijf heeft me zelfs een baan aangebodenHelaas niet kunnen accepteren omdat ik mijn diploma nog niet heb
![]()
Anyways, ik kan er weer terecht en dat was mijn doel.
Dromen kan en mag zeker maar je moet ook realistisch zijn en blijven. Als je nu al weet dat je naar bv Australië wilt moet je eigenlijk nu al beginnen met sparen.
I know. Op een paar na, die hetzelfde zijn als ik.quote:
European studies doen en het al gehad hebben met Europa?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dankjewel! aah wat gaaf, wel leuk Londen lijkt mij ook leuk. Ik zou graag naar the USA gaan of Australia of Canada. Heb het wel gehad met Europa, maar London lijkt me dan wel weer leuk. Ik ben erg goed in talen en een westers diploma zal ik over een paar jaar ook hebben dus , die pluspunten zitten al in the pocket.
Alsof westerse diploma's beter zijn. De Nederlandse diploma's worden echt niet zo erg gewaardeerd als je denkt hoor, met onze studenten zuipcultuur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dankjewel! aah wat gaaf, wel leuk Londen lijkt mij ook leuk. Ik zou graag naar the USA gaan of Australia of Canada. Heb het wel gehad met Europa, maar London lijkt me dan wel weer leuk. Ik ben erg goed in talen en een westers diploma zal ik over een paar jaar ook hebben dus , die pluspunten zitten al in the pocket.
NL, Duits, Spaans en Perzisch. (alle 4 vloeiend) en Frans een beetje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hey high-potential, welke talen spreek je al dan?
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef HilaryBanks het volgende:
We willen dit bereiken door een opleiding te gaan volgen op het HBO die ons naar ons doel kan leiden (Communicatie of European Studies bv).
Oh, ze zijn hetzelfde als jij maar dat vind je niet saai...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
I know. Op een paar na, die hetzelfde zijn als ik.
Leuk voor je, maar de kans is groot dat je na je studie terecht komt in 1 van die duizenden baantjes die niet meer dan 2200 euro bruto per maand betalen, met een matige doorgroeimogelijkheid en weinig uitdaging. Je zal dan echt hard eraan moeten trekken wil je uberhaupt in een senior rol gaan komen binnen 10 jaar, en zelfs dan heb je nog geen garantie. Je zal op je 30e een leuke vent tegen komen, daarmee settlen, kindertjes nemen en voor je het weet zijn die groot, gaan het huis uit en heb je nog steeds je 'dromen', hoe vaag deze dan ook zijn, niet verwezenlijkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonder dus. Tolk een optie? High potential val je al voor af iigquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
NL, Duits, Spaans en Perzisch. (alle 4 vloeiend) en Frans een beetje.
Farsi bedoel je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Veel mensen die European Studies hebben gedaan, wonen nu in the USA of in Canada. (Gehoord op de proefstudeerdag van de oud-leerlingen zelf.)quote:
Hoezo Perzisch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het probleem is dat de TS net doet je of daar één of andere dertien-in-een-dozijn-studie op het hbo voor nodig hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Ziba het volgende:
We willen de wereld over reizen, naar verschillende steden, veel mensen ontmoeten en een onvoorspelbaar leven leiden.
Nounou, naïef hoor! Onbereikbaar.
Yep, ik spreek vloeiend Farsi. Hoezo?quote:
Omdat ik dat ook kan spreken. Ik weet daarom dat jouw username schoonheid betekent.quote:
Misschien zou je een volledige studie in het buitenland moeten doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Omdat het Farsi wordt genoemd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Yep, ik spreek vloeiend Farsi. Hoezo?
Hoogste wat jij gaat bereiken is freelancer als TOLK bij de FBI om wat e-mails te vertalen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:46 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe deprimerend dit. Waarom zo lelijk negatief ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar de kans is groot dat je na je studie terecht komt in 1 van die duizenden baantjes die niet meer dan 2200 euro bruto per maand betalen, met een matige doorgroeimogelijkheid en weinig uitdaging. Je zal dan echt hard eraan moeten trekken wil je uberhaupt in een senior rol gaan komen binnen 10 jaar, en zelfs dan heb je nog geen garantie. Je zal op je 30e een leuke vent tegen komen, daarmee settlen, kindertjes nemen en voor je het weet zijn die groot, gaan het huis uit en heb je nog steeds je 'dromen', hoe vaag deze dan ook zijn, niet verwezenlijkt.
Ik kan het niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan ze lekker met jou babbelen bij de thee.
Ja dat weet ik ook wel. Maar je kan ook Perzisch zeggen. De meeste Henk en Anita's die met mij over Farsi praten, noemen het ''Iranees'' . Ik weet dat het Farsi / Parsi / Perzisch / Iraans genoemd kan worden. Geloof me.quote:
Misschien heeft Job Cohen nog een secretaresse nodig (met ambitie), dus ga je rug maar alvast trainenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan ze lekker met jou babbelen bij de thee.
Deprimerend maar o zo waar voor 99.9% van de bevolking. Niks negatiefs aan overigens, thats just the way it is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe deprimerend dit. Waarom zo lelijk negatief ook.
O. Vond het al een beetje vreemd. Vandaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Maar je kan ook Perzisch zeggen. De meeste Henk en Anita's die met mij over Farsi praten, noemen het ''Iranees'' . Ik weet dat het Farsi / Parsi / Perzisch / Iraans genoemd kan worden. Geloof me.
Ik ook. Het is ook Farsi. Ik wist alleen niet dat er Fokkers waren die dat wisten. De meeste mensen reageren altijd met ''hé, wat?? ken k niet hoor!'' als ik ze zeg dat ik Farsi spreek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef TwentyFourr het volgende:
Mensen die Perzisch spreken noemen het vrijwel altijd Farsi.
Het level van MTVquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Heeft ze haar doel schijnbaar niet gehaald, met 16 zwangerquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Expression het volgende:
[..]
Het level van MTV
16 and pregnant
My sweet 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |