Yes. in het derde jaar van sommige opleidingen, hoezo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Heeft HBO ook uitwisseling voor halve jaren?
Leuk hoor. En dat noem je "dromen najagen"?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen! Klopt, een stage in het buitenland en dan connecties opbouwen en je netwerk uitbreiden.
Dat is waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat maar, dit kent TS niet. Nooit op MTV gezien.
De meesten die dingen als simpel roepen zijn nu net vaak niet van die heldere lichtjes helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben niet echt simpel qua persoonlijkheid (was ik dat maar) maar wel simpel met wat ik wil bereiken, denk ik. Niet dat ik zeg dat ik het ga bereiken trouwens.
Ga een half jaar naar het buitenland voor studie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Yes. in het derde jaar van sommige opleidingen, hoezo?
Ja. Wat doe jij vanavond? FortBoyard kijken op Nederland 1quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk hoor. En dat noem je "dromen najagen"?
Je weet wel duivels goed wat er op tv is voor iemand die niet naar dat soort programmas kijkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja. Wat doe jij vanavond? FortBoyard kijken op Nederland 1
Nope ik wil niet naar Cura. Da's me net iets te Nederlands.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef Smack10 het volgende:
Ga je ook stage lopen op curaçao, en dat trots op je CV vermelden?
En dan schrikken dat je niet aangenomen wordt omdat algemeen bekend is dat studenten daarheen gaan om een half/heel jaar heen gaat om te feesten..
Ja, maar ik heb veel mensen ontmoet, telt dat niet dan?
![]()
Het aantal neukmaatjes dat je hebt gehad telt helaas niet op je CV, ja bij sommige beroepen wel..maar daar kom je waarschijnlijk zelf wel achter
Ja. Is dat erg?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ga een half jaar naar het buitenland voor studie?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je weet wel duivels goed wat er op tv is voor iemand die niet naar dat soort programmas kijkt.
Niet voor lang meer. Nog een half jaartje, dan wordt je er in elkaar geslagen als Nederlander.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nope ik wil niet naar Cura. Da's me net iets te Nederlands.
Wat je ook kiest, het valt niet echt in de categorie 'dromen najagen' he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nope ik wil niet naar Cura. Da's me net iets te Nederlands.
Precies, avontuur alom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niet voor lang meer. Nog een half jaartje, dan wordt je er in elkaar geslagen als Nederlander.
Gedeeld worden door 35 negers = netwerk uitbreiden, want je voegt ze daarna allemaal toe op facebookquote:
Hahaha, nee TS doet daar niet aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gedeeld worden door 35 negers = netwerk uitbreiden, want je voegt ze daarna allemaal toe op facebook
'In aanraking gekomen met veel mensen met culturele verschillen, van allerlei soorten en maten'quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gedeeld worden door 35 negers = netwerk uitbreiden, want je voegt ze daarna allemaal toe op facebook
helaas updaten mijn voorspelbare vrienden elke avond hun status op Facebook met wat ze nu weer aan het kijken zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je weet wel duivels goed wat er op tv is voor iemand die niet naar dat soort programmas kijkt.
Nee, ik studeer zodat ik later iets kan bijdragen aan de wereld zonder dat ik van de daken schreeuw hoeveel 'succes' ik later zal hebben en daarbij neerkijk op andere mensen die hun geluk halen uit andere dingen halen dan een pretstudie op het hbo en een pr-functie. Naïeveling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja. Wat doe jij vanavond? FortBoyard kijken op Nederland 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |