TS, vertaal dit eens? of kijk je MTV met ondertiteling?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Michael Jordan zei ooit : If you're trying to achieve, there will be roadblocks. I've had them; everybody has had them. But obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it.
Heb je problemen met zijn/haar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Jij bent zeker zijn vriendje van school.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Slechte troll, toch 7/10 omdat je al zes pagina's vol hebt.
Tja. Je hebt op het mbo, hbo en ja ook op de uni pretstudies. Tenslotte krijgen hbo'ers vaker een baan dan mensen die op de uni zitten, dus dat zegt ook wel weer wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Op uni ook wel. Maarja, volgens mij is hbo nou niet echt denderend qua niveau. Als ik vriendinnen van mij soms zie.
Idd, en mensen die goed kunnen leren zijn niet zelden heel slecht met zelf denken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Op uni ook wel. Maarja, volgens mij is hbo nou niet echt denderend qua niveau. Als ik vriendinnen van mij soms zie.
Niets, maar de meeste mensen leven nog in de waan dat je het niet "gemaakt hebt" als je niet in een Audi A6 rijdt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat is er toch mis met simpele mensen...
Voor iemand met dromen praat je wel akelig vaak andere mensen na. Heb je zelf niks te melden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Michael Jordan zei ooit : If you're trying to achieve, there will be roadblocks. I've had them; everybody has had them. But obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it.
omdat NL een Europees land is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Van ons land naar het buitenland.... lampie.
Dat is het inderdaad geloof ik. Zonde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niets, maar de meeste mensen leven nog in de waan dat je het niet "gemaakt hebt" als je niet in een Audi A6 rijdt.
NLse dokters die in Belgie, Kaapstad, Peru, wat dan ook willen werken.quote:
Uiteindelijk zijn de meeste mensen 'simpel'.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niets, maar de meeste mensen leven nog in de waan dat je het niet "gemaakt hebt" als je niet in een Audi A6 rijdt.
Huh wat? Je moet rekenen in procenten he, niet in aantallen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Tja. Je hebt op het mbo, hbo en ja ook op de uni pretstudies. Tenslotte krijgen hbo'ers vaker een baan dan mensen die op de uni zitten, dus dat zegt ook wel weer wat.
Ben jij een uitzondering dan ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de meeste mensen 'simpel'.
She had a dream. That one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made plain, and the crooked places will be made straight, and the glory of the Lord shall be revealed, and all flesh shall see it together.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand met dromen praat je wel akelig vaak andere mensen na. Heb je zelf niks te melden?
Laat maar, dit kent TS niet. Nooit op MTV gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
She had a dream. That one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made plain, and the crooked places will be made straight, and the glory of the Lord shall be revealed, and all flesh shall see it together.
This is our hope. This is the faith that I go back to the South with. With this faith we will be able to hew out of the mountain of despair a stone of hope. With this faith we will be able to transform the jangling discords of our nation into a beautiful symphony of brotherhood. With this faith we will be able to work together, to pray together, to struggle together, to go to jail together, to stand up for freedom together, knowing that we will be free one day.
This will be the day when all of God's children will be able to sing with a new meaning, "My country, 'tis of thee, sweet land of liberty, of thee I sing. Land where my fathers died, land of the pilgrim's pride, from every mountainside, let freedom ring."
And if America is to be a great nation this must become true. So let freedom ring from the prodigious hilltops of New Hampshire. Let freedom ring from the mighty mountains of New York. Let freedom ring from the heightening Alleghenies of Pennsylvania!
Let freedom ring from the snowcapped Rockies of Colorado!
Let freedom ring from the curvaceous slopes of California!
But not only that; let freedom ring from Stone Mountain of Georgia!
Let freedom ring from Lookout Mountain of Tennessee!
Let freedom ring from every hill and molehill of Mississippi. From every mountainside, let freedom ring.
And when this happens, when we allow freedom to ring, when we let it ring from every village and every hamlet, from every state and every city, we will be able to speed up that day when all of God's children, black men and white men, Jews and Gentiles, Protestants and Catholics, will be able to join hands and sing in the words of the old Negro spiritual, "Free at last! free at last! thank God Almighty, we are free at last!"
Wil ik ook gaan doen! Klopt, een stage in het buitenland en dan connecties opbouwen en je netwerk uitbreiden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Misschien maar eens een studie uitzoeken en dan stage gaan lopen in het buitenland. Je kijkt te ver voor uit.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Misschien maar eens een studie uitzoeken en dan stage gaan lopen in het buitenland. Je kijkt te ver voor uit.
Kan jij kappen met mij af te kraken? Wat heb jij precies gestudeerd meneer ''nog net geen 24'' ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat maar, dit kent TS niet. Nooit op MTV gezien.
Ik ben niet echt simpel qua persoonlijkheid (was ik dat maar) maar wel simpel met wat ik wil bereiken, denk ik. Niet dat ik zeg dat ik het ga bereiken trouwens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ben jij een uitzondering dan ?
Kijk maar eens naar de toelatingseisen voor bijvoorbeeld Australië/Nieuw Zeeland Als je daar ervaring hebt als timmerman, bouwvakker, verpleger etc dan wordt je met open armen binnen gehaald en mag je er meteen wonen. Maar dan moet het inderdaad wel een westers diploma zijn. Als je met een Nigeriaans diploma aan komt kakken is het al een stuk minder waard. En je moet je talen dus goed spreken in welk land je ook een beetje op niveau in wil stappen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor ,maar dat vind ik nou een naieve reactie. Waar zijn al die mensen dan hé? In Pakistan en in India, vol met dokters, vol met artsen, en toch zie je ze niet in de welvarende landen maar in hun eigen arme dorpjes?? Er klopt niks van wat je zegt.
Hetzelfde als jou, maar dan studeer ik al wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Kan jij kappen met mij af te kraken? Wat heb jij precies gestudeerd meneer ''nog net geen 24'' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |