Als jij de verleiding van de eenogige slang tegenover je krijgt ga je gewoon keihard voor de bijl hoor meid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.
Dat zeggen oude mensen altijd, ja, Standaard. Net zoals: 'je begint net', 'je bent naïef', 'je weet niets', blabla.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Absoluut wel een gedeelte, fysiek heeft het te maken met de ontwikkeling van je hersenen en daarnaast met je levenservaring. Beide zijn evenredig met leeftijd. Dat het per persoon een beetje kan verschillen, dat geef ik je, maar het overgrote gedeelte van de 18 jarigen is bij lange na niet realistisch (genoeg).
Ik geloof je hoor, m'n kind. Dat zal fantastisch worden voor je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, voor alle grapjurken die domme grapjes maken over het ''liften'' en ''zwanger raken'' waar dan ook ter wereld. Ik heb nooit wat gezegd over liften , of zomaar ergens heen gaan. Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland. Geloof me, als wij gaan, gaan wij met een plan.
Onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland.
Dat antwoord gaf ik op die leeftijd ook, tot ik inzag (na veel jaren) dat die stelling wel degelijk waarheid bevatte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeggen oude mensen altijd, ja, Standaard. Net zoals: 'je begint net', 'je bent naïef', 'je weet niets', blabla.
Alles is burgerlijk, behalve TS en haar vriendin. En MTV. En Oprah Winfrey. En 2Pac.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef trancethrust het volgende:
Wilt iemand de TS' levensvisie samenvatten? Ik kom telkens niet verder dan de eerste regel in de OP.
Sorry hoor, maar met communicatie kan je manager functies en PR-functies krijgen. Als jouw zus nu in de supermarkt is geeindigd, kan ik helaas niet anders zeggen dan dat ze niet de juiste keuzes heeft gemaakt, de juiste mensen tijdens haar stage of dat ze het simpelweg niet aankon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef VMSDKR het volgende:
Communicatie, heeft m'n zus ook gedaan. Nu ze haar diploma heeft mag ze behalve kassa ook klantenservice doen en mensen opbellen om ze te vertellen dat de stomerij hun kleding weer heeft teruggebracht.
'Ik vind burgerlijk echt stom, dus ik ben superapart, maar ondertussen ben ik zelf wel een stereotype.'quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef trancethrust het volgende:
Wilt iemand de TS' levensvisie samenvatten? Ik kom telkens niet verder dan de eerste regel in de OP.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
We zijn niet pessimistisch, alleen met het gedrag van TS kan dit toekomstbeeld alleen aflopen met een onverwachte zwangerschap in Turkmenistan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
'Ik vind burgerlijk echt stom, dus ik ben superapart, maar ondertussen ben ik zelf wel een stereotype.'
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, voor alle grapjurken die domme grapjes maken over het ''liften'' en ''zwanger raken'' waar dan ook ter wereld. Ik heb nooit wat gezegd over liften , of zomaar ergens heen gaan. Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland. Geloof me, als wij gaan, gaan wij met een plan.
Explain, wat is onzin? Genoeg studies waarmee je veel kan reizen en niet alleen in NL bent.quote:
The Hills ofzo, weet ik veel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.
Wat voor studies brengen je dan wel ver? Met ''verpleegkunde'' zit je vast in NL. Met studies waar ''International'' voor staat, denk ik toch dat je meer dan alleen NL ziet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.
Karakter, je weet niet eens hoe Ts is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Slechte troll, toch 7/10 omdat je al zes pagina's vol hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |