Heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je bent 18, je bent niet in staat om realistisch te zijn.
24/7 werken verdient dan wel weer lekker, pluspuntje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
oh ja joh, vertel mij dan maar eens waarom de helft van alle hbo'ers na 6 maanden ermee stopt om vervolgens 24/7 in de AH te gaan staan.
Gehoord & begrepen. Dankjewel, ik begrijp dat mijn verhaal op sommige mensen misschien raar over komt. Ik waardeer je advies, dankje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
TS noemt echt een hele hoop zaken in 1 adem, maar als er is niks mis met het hebben van mooie doelen. Alleen moet het uiteindelijk wel wat concreter worden dan het wazige gezwam dat het nu is.
Zo moeilijk is het niet om te reizen, verschillende locaties ter wereld te bezoeken, mensen te ontmoeten. Maar je moet wel concreet maken hoe (op gebied van beschikbare middelen) wanneer (welke fase in je leven) en op welke manier (als onderdeel van je baan, als reiziger) etc, je dit wil doen.
Daarnaast wil iedereen wel succesvol zijn, belangrijk is dat je zo snel mogelijk weet hoe en waarin je dit gaat doen. Denken dat het puur en alleen volgen van een studie, hoe makkelijk of moeilijk deze ook is, jou als persoon alle antwoorden verschaft is idd erg naief.
Dat TS wel geen pretstudie gaat doen is weinig relevant. Sommige mensen hebben het simpelweg inzich succesvol te worden. Elke studie waarmee je hbo of of wo denkniveau kunt aantonen maakt het, als je het in je hebt alleen makkelijker.
Ook de kinders die continu op andere studies lopen te fitten zijn vaak naief en denken dat alleen de studie al gelijk staat aan succes.
nuff saidquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Saysem het volgende:
[..]![]()
Je wereldbeeld van MTV hebben, hoe interessant en grensverleggend.
En dan Teen Mom`s als afsluiting na haar wip op de road trip met ene Doug, de foute negert met zijn 25 centimeter plezierstaaf, afkomstig uit Detroit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Zijn de tickets al besteld? of ga je liften, dat is ook helemaal in volgens MTV
Murdera, ik doe geen hbo-studie en ben ook geen 18 meer maar 19.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
Ziba schatje, ben jij het vriendinnetje waar TS het over heeft?
Nog altijd minder burgerlijk dan Henk en Ingrid die op zaterdagavond met een zoutje [insert willekeurig grafprogramma van sbs6] bekijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Saysem het volgende:
[..]
Als er iemand burgerlijk en maatschappelijk gewenst is is het TS wel. Pretstudietje, beetje reizen, managementfunctie. Alle levenswijsheden van MTV en Oprah.
Saaaaaaaaai.
Zoals ik zei, dit verhaal kan alleen aflopen met een onverwachte zwangerschap in Turkmenistan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan Teen Mom`s als afsluiting na haar wip op de road trip met ene Doug, de foute negert met zijn 25 centimeter plezierstaaf, afkomstig uit Detroit.
Jij ziet 2Pac misschien als een ''thug'' die niks heeft bereikt en op z'n 25e vermoord is, maar wereldwijd is hij wel een icoon, een legende & inderdaad de manier waarop hij zijn leven heeft geleefd is misschien niet altijd de beste geweest. Wie zijn jij en ik om zijn ''level'' te gaan bekritiseren. We zijn toch allemaal gelijk? Ik vind zijn nummers gewoon leuk om naar te luisteren en zijn quotes leuk om te lezen. That's all.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Murdera, ik doe geen hbo-studie en ben ook geen 18 meer maar 19.
Je weet dat MTV fake is? En je dus zelf ook een klein beetje fake bent?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nee sorry, dat ik mijn ''wereldbeeld'' niet heb van Holland's Got Talent , Sterren Springen & GTST. Want tja, de wereld bestaat alleen uit NL volgens iedereen hier.
Of in haar gepimpte Twingo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Zijn de tickets al besteld? of ga je liften, dat is ook helemaal in volgens MTV
Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Compliment het volgende:
[..]
Nog altijd minder burgerlijk dan Henk en Ingrid die op zaterdagavond met een zoutje [insert willekeurig grafprogramma van sbs6] bekijken.
O ja, dat is dan wel weer enigszins vreemd, maargoed, denk wel dat veel meiden MTV-dingen als voorbeeld zien eigenlijk. Vooral de jongere meiden van 16 enzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voorbeeld: naar MTV kijken en dat als voorbeeld nemen.
Dan moet je niet lopen emmeren dat je zijn 'level' nooit zult bereiken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Jij ziet 2Pac misschien als een ''thug'' die niks heeft bereikt en op z'n 25e vermoord is, maar wereldwijd is hij wel een icoon, een legende & inderdaad de manier waarop hij zijn leven heeft geleefd is misschien niet altijd de beste geweest. Wie zijn jij en ik om zijn ''level'' te gaan bekritiseren. We zijn toch allemaal gelijk? Ik vind zijn nummers gewoon leuk om naar te luisteren en zijn quotes leuk om te lezen. That's all.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef HilaryBanks het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals jullie weten [...]
Het gaat niet alleen om MTV, ik ben in mijn leven al in 26 landen geweest, ik zeg dit niet om op te scheppen of wat dan ook, maar ik heb meer gezien dan de Albert Heijn, Patty Brard en stroopwafels. Laat mij mijn leven leiden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat MTV fake is? En je dus zelf ook een klein beetje fake bent?
Absoluut wel een gedeelte, fysiek heeft het te maken met de ontwikkeling van je hersenen en daarnaast met je levenservaring. Beide zijn evenredig met leeftijd. Dat het per persoon een beetje kan verschillen, dat geef ik je, maar het overgrote gedeelte van de 18 jarigen is bij lange na niet realistisch (genoeg).quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heeft niets met leeftijd te maken.
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat is dan wel weer enigszins vreemd, maargoed, denk wel dat veel meiden MTV-dingen als voorbeeld zien eigenlijk. Vooral de jongere meiden van 16 enzo.
Joh, jij bent echt een vrije vogel, totaal niet burgerlijk. Geweldig!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om MTV, ik ben in mijn leven al in 26 landen geweest, ik zeg dit niet om op te scheppen of wat dan ook, maar ik heb meer gezien dan de Albert Heijn, Patty Brard en stroopwafels. Laat mij mijn leven leiden.
Voor iemand die zoveel gezien zegt te hebben heb je wel een aardige tunnelvisie ontwikkeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om MTV, ik ben in mijn leven al in 26 landen geweest, ik zeg dit niet om op te scheppen of wat dan ook, maar ik heb meer gezien dan de Albert Heijn, Patty Brard en stroopwafels. Laat mij mijn leven leiden.
Dat is gewoon een mening, waarom zou ik volgens jou mijn mening daar niet over mogen geven?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen?
Als jij de verleiding van de eenogige slang tegenover je krijgt ga je gewoon keihard voor de bijl hoor meid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.
Dat zeggen oude mensen altijd, ja, Standaard. Net zoals: 'je begint net', 'je bent naïef', 'je weet niets', blabla.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Absoluut wel een gedeelte, fysiek heeft het te maken met de ontwikkeling van je hersenen en daarnaast met je levenservaring. Beide zijn evenredig met leeftijd. Dat het per persoon een beetje kan verschillen, dat geef ik je, maar het overgrote gedeelte van de 18 jarigen is bij lange na niet realistisch (genoeg).
Ik geloof je hoor, m'n kind. Dat zal fantastisch worden voor je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, voor alle grapjurken die domme grapjes maken over het ''liften'' en ''zwanger raken'' waar dan ook ter wereld. Ik heb nooit wat gezegd over liften , of zomaar ergens heen gaan. Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland. Geloof me, als wij gaan, gaan wij met een plan.
Onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland.
Dat antwoord gaf ik op die leeftijd ook, tot ik inzag (na veel jaren) dat die stelling wel degelijk waarheid bevatte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeggen oude mensen altijd, ja, Standaard. Net zoals: 'je begint net', 'je bent naïef', 'je weet niets', blabla.
Alles is burgerlijk, behalve TS en haar vriendin. En MTV. En Oprah Winfrey. En 2Pac.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef trancethrust het volgende:
Wilt iemand de TS' levensvisie samenvatten? Ik kom telkens niet verder dan de eerste regel in de OP.
Sorry hoor, maar met communicatie kan je manager functies en PR-functies krijgen. Als jouw zus nu in de supermarkt is geeindigd, kan ik helaas niet anders zeggen dan dat ze niet de juiste keuzes heeft gemaakt, de juiste mensen tijdens haar stage of dat ze het simpelweg niet aankon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef VMSDKR het volgende:
Communicatie, heeft m'n zus ook gedaan. Nu ze haar diploma heeft mag ze behalve kassa ook klantenservice doen en mensen opbellen om ze te vertellen dat de stomerij hun kleding weer heeft teruggebracht.
'Ik vind burgerlijk echt stom, dus ik ben superapart, maar ondertussen ben ik zelf wel een stereotype.'quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef trancethrust het volgende:
Wilt iemand de TS' levensvisie samenvatten? Ik kom telkens niet verder dan de eerste regel in de OP.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
We zijn niet pessimistisch, alleen met het gedrag van TS kan dit toekomstbeeld alleen aflopen met een onverwachte zwangerschap in Turkmenistan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
'Ik vind burgerlijk echt stom, dus ik ben superapart, maar ondertussen ben ik zelf wel een stereotype.'
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, voor alle grapjurken die domme grapjes maken over het ''liften'' en ''zwanger raken'' waar dan ook ter wereld. Ik heb nooit wat gezegd over liften , of zomaar ergens heen gaan. Ik had het over een studie afronden,waarmee je niet alleen vastzit in Nederland. Geloof me, als wij gaan, gaan wij met een plan.
Explain, wat is onzin? Genoeg studies waarmee je veel kan reizen en niet alleen in NL bent.quote:
The Hills ofzo, weet ik veel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ben nog hartstikke maagd en ik zie teen moms zeker niet als voorbeeld. Alsjeblieft, zeg.
Wat voor studies brengen je dan wel ver? Met ''verpleegkunde'' zit je vast in NL. Met studies waar ''International'' voor staat, denk ik toch dat je meer dan alleen NL ziet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.
Karakter, je weet niet eens hoe Ts is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt een plan te hebben is je uitleg nogal vaag. De door jouw genoemde opleidingen gaan je iig niet heel erg ver brengen, en ik zie het je nog niet doen op karakter eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Slechte troll, toch 7/10 omdat je al zes pagina's vol hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |