Kunnen betekent niet dat het ook gebeurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
We gaan toch een opleiding volgens zoals European Studies of Communcation , zodat we ons leven wat we willen hebben uiteindelijk, waar kunnen maken.
We kunnen met zulke studies, management en pr-functies krijgen.
Oh my.. we willen toch niet voor de rest van ons leven de wereld over reizen en een onvoorspelbaar leven leiden. Maar we willen gewoon een baan hebben waardoor je niet vastzit in Nederland. Wat is daar zo raar aan serieus? De onserieuze reacties verbazen mij eerlijk gezegd wel..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, dat kan met wel meer studies ja. Ik denk dat bedrijven heel blij zijn met twee meiden die 'de hele wereld over reizen'. En een onvoorspelbaar leven leiden.
En dat weet jij, want tja, jij kan natuurlijk de toekomst in kijken en even zeggen dat wij na onze studie niet een pr of manager-functie krijgen. Wat je wilt, krijg je. Waar een wil is, is een weg hé zeggen ze in ons kleine kikkerlandje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kunnen betekent niet dat het ook gebeurt.
quote:Wie zijn mensen eigenlijk precies om JOU te vertellen hoe JIJ JOUW leven moet leiden? Dat kan toch alleen jij bepalen?
Je zou toch zeggen dat die vrienden errug goed bij jou passenquote:die gewoon jaloers zijn dat hun niet dromen en grenzen verleggen maar genoegen nemen met elke zaterdag ''Holland's Got Talent'' kijken met de tokkie buren en met Henk en Anita naar een kringverjaardag gaan en vervolgens over 20 jaar gezellig met opa, oma en de kids een weekendje naar de Veluwe gaan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Oh my.. we willen toch niet voor de rest van ons leven de wereld over reizen en een onvoorspelbaar leven leiden. Maar we willen gewoon een baan hebben waardoor je niet vastzit in Nederland. Wat is daar zo raar aan serieus? De onserieuze reacties verbazen mij eerlijk gezegd wel..
En met welke studies kan dat nog meer dan?
Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om mij uit te leggen waarom het ''waanideeën'' zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Crimyclown het volgende:
Veel succes met je waanideeën en oefen deze drie zinnen alvast:
"Goedemiddag welkom bij MCDonald, mag ik uw bestelling?"
"Anders nog iets?"
"Dat wordt dan 9,95, u kunt doorrijden naar het eerste raampje."
Ik kan dat niet, maar jij ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
En dat weet jij, want tja, jij kan natuurlijk de toekomst in kijken en even zeggen dat wij na onze studie niet een pr of manager-functie krijgen. Wat je wilt, krijg je. Waar een wil is, is een weg hé zeggen ze in ons kleine kikkerlandje.
Je bent 18, je bent niet in staat om realistisch te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat horen wij ook vaak, en ik snap wat jullie daarmee bedoelen. Wij blijven ook ''realistisch'' , redelijk. Maar jij bent de enige die je dromen kan waarmaken en je moet het heft in eigen handen nemen.
AHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik zou graag willen weten wat iedereen die hier onze dromen zit af te kraken heeft bereikt. Wij zijn pas 18 en de meeste Fokkers zijn 50+ en hebben de helft van hun plannen nooit waar kunnen maken en balen daar nu ontzettend van en gaan vervolgens de hele dag op Fok mensen afkraken die wel hun leven goed hebben ingedeeld en hun zaakjes goed voor elkaar hebben.
Wij zijn nog jong en als je iets wil, kan je het bereiken ook. Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4. Dit is niet zomaar een ''waanidee'' , nee ik ben hier heel mijn leven al mee bezig en mijn beste vriendin ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:02 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik denk dat je al te laat bent als je je dit pas realiseert op je 18de.
Trol gespot.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om mij uit te leggen waarom het ''waanideeën'' zijn?
En waarom denk je dat ze de helft van hun plannen nog niet hebben bereikt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik zou graag willen weten wat iedereen die hier onze dromen zit af te kraken heeft bereikt. Wij zijn pas 18 en de meeste Fokkers zijn 50+ en hebben de helft van hun plannen nooit waar kunnen maken en balen daar nu ontzettend van en gaan vervolgens de hele dag op Fok mensen afkraken die wel hun leven goed hebben ingedeeld en hun zaakjes goed voor elkaar hebben.
Wij zijn nog jong en als je iets wil, kan je het bereiken ook. Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
Je droomt al van een managementfunctie sinds je 4de? Hoe burgerlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4. Dit is niet zomaar een ''waanidee'' , nee ik ben hier heel mijn leven al mee bezig en mijn beste vriendin ook.
Nope. Ik haat het alleen als mensen hun kernzinnen niet toelichten.quote:
Nee, das de Amerikaanse mentaliteit...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |