Dat horen wij ook vaak, en ik snap wat jullie daarmee bedoelen. Wij blijven ook ''realistisch'' , redelijk. Maar jij bent de enige die je dromen kan waarmaken en je moet het heft in eigen handen nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik noem het kinderlijke naïviteit. Op zich heeft het wel iets aandoenlijks.
Daar hebben ze iig gelijk in, dus je vriendinnen zijn wel redelijk slimquote:Ze noemen de opleidingen die wij leuk vinden ''pretstudies''
Als het pretstudies zouden zijn, zouden ze toch allang afgeschaft moeten zijn? We vinden het niet allemaal leuk om 12 jaar te studeren om psycholoog te wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar hebben ze iig gelijk in, dus je vriendinnen zijn wel redelijk slim
Yup, kinderlijke naïviteit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Als het pretstudies zouden zijn, zouden ze toch allang afgeschaft moeten zijn? We vinden het niet allemaal leuk om 12 jaar te studeren om psycholoog te worden.
Wat een rotopmerking, niks mis met Toerisme, je kan ook reizen met toerisme en wat van de wereld zien. Je kan inderdaad ook kiezen om bij D-Reizen te gaan werken als je Toerisme hebt gedaan. Nogmaals : jouw leven,jouw keus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef mymoodfentje het volgende:
Ga dan toerisme doen ofzo, dan zie je de wereld heus wel. ... vanachter je computer als reisagent
Hoezo, leg uit dan? Moet ik iets gaan studeren omdat het volgens de maatschappij ''een goede studie'' is. Wist jij eigenlijk al dat in NL een psycholoog met het zelfde bruto-salaris begint als een directiesecretaresse? Nee hé. Nou ik wel. Al die beroepen met ''aanzien & status'' stellen tegenwoordig geen flut meer voor.quote:
Ja iedereen is zo jaloersquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wat een rotopmerking, niks mis met Toerisme, je kan ook reizen met toerisme en wat van de wereld zien. Je kan inderdaad ook kiezen om bij D-Reizen te gaan werken als je Toerisme hebt gedaan. Nogmaals : jouw leven,jouw keus.
Jeetje, de jaloerse reacties hier ook weer. Alsof ik met m'n vriendinnen in gesprek ben.
'Als het pretstudies zouden zijn, zouden ze al lang zijn afgeschaft'.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Hoezo, leg uit dan? Moet ik iets gaan studeren omdat het volgens de maatschappij ''een goede studie'' is. Wist jij eigenlijk al dat in NL een psycholoog met het zelfde bruto-salaris begint als een directiesecretaresse? Nee hé. Nou ik wel. Al die beroepen met ''aanzien & status'' stellen tegenwoordig geen flut meer voor.
We gaan toch een opleiding volgens zoals European Studies of Communcation , zodat we ons leven wat we willen hebben uiteindelijk, waar kunnen maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er 'aankomend succes' is aan een zwerversbestaan. Een gat in jullie plan is in ieder geval waar geld vandaan gaat komen?
With it, want it, do it.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom zoek je dan bevestiging ? ga het gewoon doen en schrijf een boek.
Kan ook niet gebeuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
We gaan toch een opleiding volgens zoals European Studies of Communcation , zodat we ons leven wat we willen hebben uiteindelijk, waar kunnen maken.
We kunnen met zulke studies, management en pr-functies krijgen.
Ja, dat kan met wel meer studies ja. Ik denk dat bedrijven heel blij zijn met twee meiden die 'de hele wereld over reizen'. En een onvoorspelbaar leven leiden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
We gaan toch een opleiding volgens zoals European Studies of Communcation , zodat we ons leven wat we willen hebben uiteindelijk, waar kunnen maken.
We kunnen met zulke studies, management en pr-functies krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |