Ja hé vind ik ook. Wat deed jij op je vierde? Meezingen met de Teletubbies? Ik weet tenminste nu al welke richting ik op wil met mijn leven. Genoeg huilebalken van 31 jaar oud thuis bij mams op de bank zitten omdat ze maar niet weten ''wat ze met zichzelf aanmoeten''. ''Ooooh ik heb mezelf nog niet gevonden en ben al 30''.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je droomt al van een managementfunctie sinds je 4de? Hoe burgerlijk.
Je roept zelf maar wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nope. Ik haat het alleen als mensen hun kernzinnen niet toelichten.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik zou graag willen weten wat iedereen die hier onze dromen zit af te kraken heeft bereikt. Wij zijn pas 18 en de meeste Fokkers zijn 50+ en hebben de helft van hun plannen nooit waar kunnen maken en balen daar nu ontzettend van en gaan vervolgens de hele dag op Fok mensen afkraken die wel hun leven goed hebben ingedeeld en hun zaakjes goed voor elkaar hebben.
Wij zijn nog jong en als je iets wil, kan je het bereiken ook. Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4.
Nee sorry, dat ik mijn ''wereldbeeld'' niet heb van Holland's Got Talent , Sterren Springen & GTST. Want tja, de wereld bestaat alleen uit NL volgens iedereen hier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Saysem het volgende:
[..]![]()
Je wereldbeeld van MTV hebben, hoe interessant en grensverleggend.
En dat was godverdomme de beste tijd van mijn jeugd ja. Niet dat de rest slecht was hoor, maar meezingen met de teletubbies is toch de beste tijd van je leven? In ieder geval beter dan 'dromen van een managementfunctie', wat ik sterk betwijfel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja hé vind ik ook. Wat deed jij op je vierde? Meezingen met de Teletubbies?
Dan ben je goed geïndoctrineerd door de media, heb je nog gedachten van jezelf of kots je gewoon uit wat je haalt uit de media?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Geloof me, ik droom hier al van sinds ik MTV voor het eerst keek en toen was ik 4. Dit is niet zomaar een ''waanidee'' , nee ik ben hier heel mijn leven al mee bezig en mijn beste vriendin ook.
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nee sorry, dat ik mijn ''wereldbeeld'' niet heb van Holland's Got Talent , Sterren Springen & GTST. Want tja, de wereld bestaat alleen uit NL volgens iedereen hier.
Ze doet alsof het raar is dat je kind bent geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dat was godverdomme de beste tijd van mijn jeugd ja. Niet dat de rest slecht was hoor, maar meezingen met de teletubbies is toch de beste tijd van je leven? In ieder geval beter dan 'dromen van een managementfunctie', wat ik sterk betwijfel.
Wat is d'r precies naïef aan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 16, maar zo naïef ben ik niet eens
We zijn niet pessimistisch, alleen met het gedrag van TS kan dit toekomstbeeld alleen aflopen met een onverwachte zwangerschap in Turkmenistan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Ziba het volgende:
Jezus, wat een negatieve reacties hier. Zijn jullie nou echt zo pessimistisch of ben ik zo oerdom dat ik geloof dat wat TS wil best gerealiseerd kan worden.Of is het omdat het fok is.
Het gaat er gewoon om dat ik eigenlijk al heel mijn leven al een plaatje in mijn hoofd heb van hoe mijn leven eruit gaat zien. En Oprah Winfrey zei ooit ''The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams'' . Niemand gaat het voor je doen, JIJ moet het heft in eigen handen nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dat was godverdomme de beste tijd van mijn jeugd ja. Niet dat de rest slecht was hoor, maar meezingen met de teletubbies is toch de beste tijd van je leven? In ieder geval beter dan 'dromen van een managementfunctie', wat ik sterk betwijfel.
C'est le ton qui fait la musique.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Ziba het volgende:
Jezus, wat een negatieve reacties hier. Zijn jullie nou echt zo pessimistisch of ben ik zo oerdom dat ik geloof dat wat TS wil best gerealiseerd kan worden.Of is het omdat het fok is.
Joh waarom trek je je het zo aan wat iedereen hier zegt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik zou graag willen weten wat iedereen die hier onze dromen zit af te kraken heeft bereikt. Wij zijn pas 18 en de meeste Fokkers zijn 50+ en hebben de helft van hun plannen nooit waar kunnen maken en balen daar nu ontzettend van en gaan vervolgens de hele dag op Fok mensen afkraken die wel hun leven goed hebben ingedeeld en hun zaakjes goed voor elkaar hebben.
Wij zijn nog jong en als je iets wil, kan je het bereiken ook. Da's de Hollandse mentaliteit of je het leuk vindt of niet.
Precies. Alsof niemand dromen heeft of denkt: 'zo wil ik dat het gaat worden'. En dat heb je voornamelijk in je eigen handen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ik eigenlijk al heel mijn leven al een plaatje in mijn hoofd heb van hoe mijn leven eruit gaat zien. En Oprah Winfrey zei ooit ''The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams'' . Niemand gaat het voor je doen, JIJ moet het heft in eigen handen nemen.
Dromen zijn bedrog. - Marco Borsatoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Reality is wrong, dreams are for real. - 2Pac
Okequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ik eigenlijk al heel mijn leven al een plaatje in mijn hoofd heb van hoe mijn leven eruit gaat zien. En Oprah Winfrey zei ooit ''The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams'' . Niemand gaat het voor je doen, JIJ moet het heft in eigen handen nemen.
jaloers op wat? je hebt dromen, die heb ik ook. ga het nou eerst maar eens doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Jeetje, de jaloerse reacties hier ook weer. Alsof ik met m'n vriendinnen in gesprek ben.
Dankjewel Ziba! Eindelijk iemand op FOK! die niet in hokjes denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Alsof niemand dromen heeft of denkt: 'zo wil ik dat het gaat worden'. En dat heb je voornamelijk in je eigen handen.
Het grappige is dat je zelf heel erg in hokjes denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dankjewel Ziba! Eindelijk iemand op FOK! die niet in hokjes denkt.
DIT.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Compliment het volgende:
TS manier van denken bevalt me wel.
Dat burgerlijke en maatschappelijk gewenste gedoe.
Presteer eerst eens wat in het leven voordat je zo hoog van de toren afblaast. en een hbo opleidingkje voltooien kan iedere stratenmaker met een beetje inzet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef HilaryBanks het volgende:
Sorry hoor, ik kijk MTV en Oprah bewonder ik, en 2Pac daar luister ik naar. Ik heb nooit gezegd dat ik me ooit op hun level ga bevinden. Het enige wat ik heb gedaan is hun quotes citeren, want die quotes spreken mij aan. Big deal?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat hebben we nu al voorbij zien komen? MTV, Oprah Winfrey en 2Pac? Volgens mij ben je niets anders dan de standaardpuber, alleen dan met een rijke fantasie.
Als er iemand burgerlijk en maatschappelijk gewenst is is het TS wel. Pretstudietje, beetje reizen, managementfunctie. Alle levenswijsheden van MTV en Oprah.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Compliment het volgende:
TS manier van denken bevalt me wel.
Dat burgerlijke en maatschappelijk gewenste gedoe.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik kijk MTV en Oprah bewonder ik, en 2Pac daar luister ik naar. Ik heb nooit gezegd dat ik me ooit op hun level ga bevinden. Het enige wat ik heb gedaan is hun quotes citeren, want die quotes spreken mij aan. Big deal?
Dit. Als je echt zo succesvol zou zijn, zou je geen citaten aannemen van deze Amerikaanse idolen, maar zou je je eigen mening hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Saysem het volgende:
[..]
Als er iemand burgerlijk en maatschappelijk gewenst is is het TS wel. Pretstudietje, beetje reizen, managementfunctie. Alle levenswijsheden van MTV en Oprah.
Saaaaaaaaai.
TS noemt echt een hele hoop zaken in 1 adem, maar als er is niks mis met het hebben van mooie doelen. Alleen moet het uiteindelijk wel wat concreter worden dan het wazige gezwam dat het nu is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik noem het kinderlijke naïviteit. Op zich heeft het wel iets aandoenlijks.
Want het level van 2Pac is.... ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik kijk MTV en Oprah bewonder ik, en 2Pac daar luister ik naar. Ik heb nooit gezegd dat ik me ooit op hun level ga bevinden. Het enige wat ik heb gedaan is hun quotes citeren, want die quotes spreken mij aan. Big deal?
oh ja joh, vertel mij dan maar eens waarom de helft van alle hbo'ers na 6 maanden ermee stopt om vervolgens 24/7 in de AH te gaan staan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Presteer eerst eens wat in het leven voordat je zo hoog van de toren afblaast. en een hbo opleidingkje voltooien kan iedere stratenmaker met een beetje inzet.
Dankjewel Zibaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Aha. Ik vind het in ieder geval niet zo gek. En ook niet 'verkeerd' gebracht.
Waarom nou weer troll.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef mymoodfentje het volgende:
TS zit zichzelf te wanken op de reacties omdat hij denkt dat hij een goeden troll is.
Ik zie je wel, met je energiedrankje naast je incluis een bakje chips
Hoeveel AH's zijn er in nederland?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
oh ja joh, vertel mij dan maar eens waarom de helft van alle hbo'ers na 6 maanden ermee stopt om vervolgens 24/7 in de AH te gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |