Dankjewel Ziba. Het zal inderdaad niet makkelijk zijn, dat weet ik zelf ook wel , maar je moet er gewoon in geloven en hard werken en er alles aan doen om je droom na te leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef Ziba het volgende:
Ik vind het in ieder geval niet naïef. Met de studie die TS gaat doen is grenzen verleggen, reizen, mensen ontmoeten e.d. wel haalbaar.
Precies.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen! Klopt, een stage in het buitenland en dan connecties opbouwen en je netwerk uitbreiden.
Saaie vrienden heb je, zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
helaas updaten mijn voorspelbare vrienden elke avond hun status op Facebook met wat ze nu weer aan het kijken zijn.
Jammer dat ze nog niet weet wat ze gaat doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef Ziba het volgende:
Ik vind het in ieder geval niet naïef. Met de studie die TS gaat doen is grenzen verleggen, reizen, mensen ontmoeten e.d. wel haalbaar.
Je weet nu al welke studie ze gaat doen? Knap hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef Ziba het volgende:
Wie ben jij eigenlijk om zo over mij te oordelen? Wat ik ga doen is zeker niet makkelijk, er is lef voor nodig en doorzettingsvermogen. Jullie daarentegen , lekker met z'n allen op de bank ''grenzeloos verliefd'' kijken en mensen uitlachen op Fok. Nee, jij komt ergens met die houding van je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hahaha, nee TS doet daar niet aan
Ik dacht die European studies, dan is het in ieder geval redelijk haalbaar. Maar ook zonder diploma is wat TS wil bereiken simpelweg haalbaar. Dusja. Niks naïef.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet nu al welke studie ze gaat doen? Knap hoor.
Lef.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk om zo over mij te oordelen? Wat ik ga doen is zeker niet makkelijk, er is lef voor nodig en doorzettingsvermogen. Jullie daarentegen , lekker met z'n allen op de bank ''grenzeloos verliefd'' kijken en mensen uitlachen op Fok. Nee, jij komt ergens met die houding van je.
wow, mijn voetbalteam staat eerste in de competitie hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk om zo over mij te oordelen? Wat ik ga doen is zeker niet makkelijk, er is lef voor nodig en doorzettingsvermogen. Jullie daarentegen , lekker met z'n allen op de bank ''grenzeloos verliefd'' kijken en mensen uitlachen op Fok. Nee, jij komt ergens met die houding van je.
Hey high-potential, welke talen spreek je al dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Niet makkelijk? Je doet een studie waar duizenden mensen per jaar op afstuderen, je gaat een stage doen in het buitenland wat ook duizenden, zo niet tienduizenden mensen per jaar doen. Zoveel doorzettingsvermogen kost het nou ook weer niet he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hey high-potential, welke talen spreek je al dan?
Dankjewel! aah wat gaaf, wel leuk Londen lijkt mij ook leuk. Ik zou graag naar the USA gaan of Australia of Canada. Heb het wel gehad met Europa, maar London lijkt me dan wel weer leuk. Ik ben erg goed in talen en een westers diploma zal ik over een paar jaar ook hebben dus , die pluspunten zitten al in the pocket.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb het gedaan. Weliswaar geen Australië maar heb een geweldige tijd gehad in Londen. Daarnaast veel connecties opgebouwd en mijn stagebedrijf heeft me zelfs een baan aangebodenHelaas niet kunnen accepteren omdat ik mijn diploma nog niet heb
![]()
Anyways, ik kan er weer terecht en dat was mijn doel.
Dromen kan en mag zeker maar je moet ook realistisch zijn en blijven. Als je nu al weet dat je naar bv Australië wilt moet je eigenlijk nu al beginnen met sparen.
I know. Op een paar na, die hetzelfde zijn als ik.quote:
European studies doen en het al gehad hebben met Europa?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dankjewel! aah wat gaaf, wel leuk Londen lijkt mij ook leuk. Ik zou graag naar the USA gaan of Australia of Canada. Heb het wel gehad met Europa, maar London lijkt me dan wel weer leuk. Ik ben erg goed in talen en een westers diploma zal ik over een paar jaar ook hebben dus , die pluspunten zitten al in the pocket.
Alsof westerse diploma's beter zijn. De Nederlandse diploma's worden echt niet zo erg gewaardeerd als je denkt hoor, met onze studenten zuipcultuur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dankjewel! aah wat gaaf, wel leuk Londen lijkt mij ook leuk. Ik zou graag naar the USA gaan of Australia of Canada. Heb het wel gehad met Europa, maar London lijkt me dan wel weer leuk. Ik ben erg goed in talen en een westers diploma zal ik over een paar jaar ook hebben dus , die pluspunten zitten al in the pocket.
NL, Duits, Spaans en Perzisch. (alle 4 vloeiend) en Frans een beetje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hey high-potential, welke talen spreek je al dan?
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef HilaryBanks het volgende:
We willen dit bereiken door een opleiding te gaan volgen op het HBO die ons naar ons doel kan leiden (Communicatie of European Studies bv).
Oh, ze zijn hetzelfde als jij maar dat vind je niet saai...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
I know. Op een paar na, die hetzelfde zijn als ik.
Leuk voor je, maar de kans is groot dat je na je studie terecht komt in 1 van die duizenden baantjes die niet meer dan 2200 euro bruto per maand betalen, met een matige doorgroeimogelijkheid en weinig uitdaging. Je zal dan echt hard eraan moeten trekken wil je uberhaupt in een senior rol gaan komen binnen 10 jaar, en zelfs dan heb je nog geen garantie. Je zal op je 30e een leuke vent tegen komen, daarmee settlen, kindertjes nemen en voor je het weet zijn die groot, gaan het huis uit en heb je nog steeds je 'dromen', hoe vaag deze dan ook zijn, niet verwezenlijkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |